Gjest Reka Skrevet 7. juni 2008 #641 Del Skrevet 7. juni 2008 Natta Ambriel og Tequila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #642 Del Skrevet 7. juni 2008 Natta Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #643 Del Skrevet 8. juni 2008 Herregud så dævvt det er her idag :klø: Spesielt i boka til Reka, det har jo ikke vært skrevet noe der på flere timer Her har vi feiret bursdag! Fikk penger som jeg skal bruke på å "pusse opp" sykkelen min. Fant ut at jeg kunne bruke den gamle sykkelen min, og heller skifte dekk på den I morgen skal jeg treffe pappa igjen, vi skal til farmor. Blir spennende å se hva han klarer å lire ut av seg denne gangen da Snart er det natta i det ambrielske hjem Det har vært en slitsom dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 8. juni 2008 #644 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei Milla Jeg kom til Kr.sand igår og gud det er deilig med ferie! :-D Fortalte mamma om gaven til pappa, og hun ble nokså oppgitt hun også, for det er slik han alltid har vært Idag har jeg bare slappet av i solen, og vært hos farmor en liten tur Vi har grillet og nå skal vi ut å kjøpe is! :-D Skal til byen i morgen med mamma og shoppe litt, har fått noen bursdagspenger. Og på søndag skal vi feire bursdag! Mamma har bestillt kake hvor det står C....... 20 år & Tequila Vi feirer jo Tequila sin 2 år dag også :-D Gleder meg! Ellers blir det byen og sørlandssenteret til uka. Får lønning på mandag eller tirsdag så da skal det shoppes til den store gullmedaljen! Så på torsdagen står jentekveld på BigHorn på tapeten. Feire bursdag sammen med ei venninne :-D Årh, dette kommer til å bli en fantastisk uke! :-D Akkurat nå har jeg det veldig bra DU kommer til å så sjokk når du tar turen til sentert. Spesielt om du ikke har vært der på en stund.. Men det er kommet masse nye butikker, og gina tricot åpnet 12.juni Ellers er gutta på bon apetitt veldig søte og flørtete :-D Var du å så på SATC på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #645 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Nei jeg sendte mail til kinoen og spurte om jeg ville slippe inn på jentegreiene på Havana etterpå, siden jeg fyller 20 denne mnd.. men neida, det kunne jeg bare glemme Var du der? Har fått med samboer på filmen når jeg kommer tilbake til oslo da Bestevenninna mi skulle se den med noen andre så da blir det jentekveld med samboer Har ikke vært på senteret siden februar tror jeg Så gleder meg masse til å se hvordan det har blitt :juhu: Endret 9. juni 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #646 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei min kjære Ambriel!! Hvordan er livet nede i Kr. Sand? Håper du hadde en herlig feiring igår!!! Jeg har hatt litt hektisk dag idag, siste vurdering i ett fag jeg vippet i, vet ikke hvordan det gikk, men nå er alle karakterene satt og jeg har sommerferie :juhu: :juhu: Ikveld skal jeg på suprisefeiring til en kompis som kommer hjem fra Usa! Har ikke sett han på nesten 1 år så det blir utrolig rart, men kjempe koselig!! Hva er dine planer for dagen? Når kommer du hjem igjen forresten? Hils Tequila! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #647 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei Reka Så deilig å være ferdig da, og endelig ha sommerferie! :juhu: Husker hvor deilig følelse det var å gå ut fra skolen å tenke at de neste mnd har du fri Liver her nede går sin gang det. Tiden går så fort! Reiser tilbake på fredag, så har jo enda noen dager igjen Merker jeg savner byen oslo.. Alle folkene her nede kunne bare flyttet til Oslo rett og slett :-D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #648 Del Skrevet 9. juni 2008 Idag traff jeg pappa igjen. Jepp, han hadde faktisk tid til å si hei. Nok en gang endte jeg opp med å gråte i armene på mor pga den mannen jeg har til far For det første snakker han nesten kun om min stebror (vi kaller han E).. Vi dro først til min farmor, og etterpå ut på sørlandssenteret. Så etter å ha gått rundt i 5 min så ringer han til faren til E, og de blir snakkende på telefonen i 20 min ca. Og hvor står jeg? Joda, på platekompaniet og blomstrer. Så virker det som han er ferdig, og på nytt ender vi opp med å snakke om min stebror. Så da vi skal til å gå tilbake til bilen så ringer faren til E opp igjen og på nytt blir de snakkende i en halvtime, mens jeg står der og blomstrer på nytt i en butikk. Og da vi var innom G-sport fordi pappa skulle kikke på golfutstyr, så ser vi et belte som var på tilbud, så tar han det opp å sier: "Hmm, dette tror jeg E ville likt". Grunnen til at jeg reagerer på dette er at når han er ute å reiser så kjøper han ting til min stemor og min stebror, men ingenting til datteren sin Som om ikke det var nok får jeg slengt i trynet: Ja C, du har jo lagt på deg en del siden jeg så deg sist Unnskyld meg, han ser ikke datteren sin på flere mnd, og det er kommentaren han kommer med! Jeg vet at jeg har lagt på meg endel etter at jeg fikk inn p-staven i armen, og itillegg så har jeg hatt astma en stund uten å vite om det noe som har gjort at jeg ikke har hatt energi til tider, men likevel, sånn sier du rett og slett bare ikke. Han kan aldri si: C, jeg er stolt av deg! Du har blitt ei ordentlig jente som ikke har rota deg bort i noe tull. Neida, istedet hører jeg bare mas om at jeg må begynne å utdanne meg, og at jeg aldri kommer til å komme igang.. I tillegg fikk jeg høre at jeg nok heller aldri kom til å få jobb (det var ifjor når jeg søkte. Jeg fikk faktisk andre jobben jeg søkte på uten tidligere jobberfaring). Og vet dere hva som topper det hele? I konfirmasjonen min holdt han ikke tale, men når min stebror konfirmerte seg et par år etter, da skrev han tale om hva navnet hans betydde og hvordan han levde opp til det osv, skikkelig research. og hvem måtte holde talen? det var det jeg som måtte fordi han ikke var i Norge på det tidspunket Årh, jeg blir så sinna, lei meg og frustrert på en gang! Jeg har så lyst til å fortelle han akkurat hva jeg føler, men jeg tør ikke. og jeg vet ikke hvorfor jeg ikke tør! Beklager at jeg fyller dagboken min med sinnet mitt, men det er så godt å sette ord på følelsene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. juni 2008 #649 Del Skrevet 9. juni 2008 Må være utrolig sårende at faren din oppfører seg sånn!!! Prater du med sambo mens du er der? Ting roa seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #650 Del Skrevet 9. juni 2008 Jepp, prater med samboer mens jeg er her Vi har fått oss fri familie nå, så da kan vi ringe hverandre hele tiden Merker det er deilig å være borte, og savne han litt. Trenger virkelig det Ting har roet seg veldig.. Hadde en liten krangel igjen igår, men det går over neste dag så da er det glemt Men er det ikke det ene så er det det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #651 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei Reka Så deilig å være ferdig da, og endelig ha sommerferie! :juhu: Husker hvor deilig følelse det var å gå ut fra skolen å tenke at de neste mnd har du fri Liver her nede går sin gang det. Tiden går så fort! Reiser tilbake på fredag, så har jo enda noen dager igjen Merker jeg savner byen oslo.. Alle folkene her nede kunne bare flyttet til Oslo rett og slett :-D hehe Bra du koser deg der nede,men fy på faren din! Han tenker ikke særlig langt og det at han forskjellsbehandler deg og din stebror sånn er kjempe dårlig gjort! Fy! Bra at du og sambo snakker sammen fordet om du er far far away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #652 Del Skrevet 10. juni 2008 Ambriel! We need to talk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juni 2008 #653 Del Skrevet 10. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #654 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ambriel! We need to talk! What's up, Shrimp? Skal på kino med venninna mi nå, skal se "En ekte mann" med kjekkasen Patrick Dempsey :rødme: Jeg kommer på ikveld hvis du er på msn? Endret 10. juni 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #655 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Btw, Ambriel har kjøpt seg ny sykkel idag :-D En fin en i gullfarge Endret 10. juni 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #656 Del Skrevet 10. juni 2008 What's up, Shrimp? Skal på kino med venninna mi nå, skal se "En ekte mann" med kjekkasen Patrick Dempsey :rødme: Jeg kommer på ikveld hvis du er på msn? Jeg er sikkert på msn, kan du ikke bare logge på når du kommer hjem så ser du om jeg er der eller ei? Kos deg på kino! Den filmen vil jeg og se! Han er rimelig kjekk altså Btw, Ambriel har kjøpt seg ny sykkel idag :-D En fin en i gullfarge Åå!! Gullfarget!! Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juni 2008 #657 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ohhhh gullfarget sykkel.... bilde? Endret 10. juni 2008 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. juni 2008 #658 Del Skrevet 10. juni 2008 Vil og på kino å se Patrick Dempsey Og SATC KOs deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #659 Del Skrevet 10. juni 2008 Patrick Dempsey = McDreamy! :-D Sykkelen står fremdeles nede på butikken, henter den ikke før jeg drar på fredag. Men jeg tror det er denne sykkelen Det lignet hvertfall veldig Gleder meg til å begynne å sykle til jobb! :-D Har koset meg masse ikveld! Se på en kjekkas i et par timer, for så å spise pizza sammen med en god dose jentesladder :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #660 Del Skrevet 10. juni 2008 Reka: jeg er jo på msn og snakker til deg, også logger du bare av? send meg en PM du, er rimelig nysgjerrig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå