Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhhh maj gåådd Pikken!! :hoho: :hoho:

Den engelsk eksamenen din kommer jo sikkert til å gå kjempebra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

It sound a little like fun, and thats exactly what it is :hoho:

PERKELE! Jeg vil ha en t-skjorte det står perkele på med masse blomster ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den engelsk eksamenen din kommer jo sikkert til å gå kjempebra :fnise:

Woooot? Ju sai aj dånt spik gåd inglisJ? Aj dånt onderstænd ju! Its pørfekt isnt it?? :ler:

It sound a little like fun, and thats exactly what it is :hoho:

PERKELE! Jeg vil ha en t-skjorte det står perkele på med masse blomster ;D

Jeg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooot? Ju sai aj dånt spik gåd inglisJ? Aj dånt onderstænd ju! Its pørfekt isnt it?? :ler:

Jeg og!!

Jess, rili gudd :-D wud ju laik a løøøvly smæsh? ;)

Ser ut som vi får bestille Perkele t-skjorter da :-D

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skeidar igjen idag! :) Spent på hvor mye jeg selger for ;)

Om 1 uke til så er jeg i Kr.sand :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, rili gudd :-D wud ju laik a løøøvly smæsh? ;)

Ser ut som vi får bestille Perkele t-skjorter da :-D

Aj wud laik a løøøvli smash jes pliiis!

:juhu: for perkele!!

Ha det flott på Skeidar!! Selg mye!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wøn løøøvli smæsh cøming rait øpp :fnise:

Utrolig stille... har bare solgt for 4500 kr :(

:juhu: for Perkele! :sjarmor:

Så fint bilde Reka ;)

Tenkte jeg skulle ta en lang prat med samboer ikveld, og gi han en sjanse til. På betingelse av at han virkelig endrer seg, hver eneste bidige dag. Merker jeg at det går nedover igjen (noe det normalt gjør etter 1 uke) så er det baj baj :) Så vil han beholde meg skal han nå virkelig få lov til å jobbe for det også. Så får vi se hvordan dette går.

Fra 1.mai til idag 29.mai har jeg tilsammen solgt for 245 000 kroner :overrasket: Hadde aldri trodd det kunne bli sååå mye :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornuftig det du har bestemt deg for....Må du klare å gjennomføre og da,om han skuffer.... Tungt å eventuelt gå,men det ordner seg alltid,og man finner alltid en ny!!!

Har en kjekk,snill lillebror på 23 som er singel forresten :fnise:

Så mye du har solgt! Grattis :juhu: Tenk om du hadde fått alt du solgte rett i lomma! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wøn løøøvli smæsh cøming rait øpp :fnise:

Utrolig stille... har bare solgt for 4500 kr :(

:juhu: for Perkele! :sjarmor:

Så fint bilde Reka ;)

Tenkte jeg skulle ta en lang prat med samboer ikveld, og gi han en sjanse til. På betingelse av at han virkelig endrer seg, hver eneste bidige dag. Merker jeg at det går nedover igjen (noe det normalt gjør etter 1 uke) så er det baj baj :) Så vil han beholde meg skal han nå virkelig få lov til å jobbe for det også. Så får vi se hvordan dette går.

Fra 1.mai til idag 29.mai har jeg tilsammen solgt for 245 000 kroner :overrasket: Hadde aldri trodd det kunne bli sååå mye :sprettoy:

Hallo 4500 er bedre enn 0 da!!! :ler:

Aj wånt a løvli smæsh at maj eksam pliis ja!

Takk, byttet bilde nå for var litt lei så :) Liker dette mye bedre enn kyllingen, det ble liksom litt forvirrende når jeg egentlig er en reke :klø:

Du! Jeg synes virkelig du har kommet frem til en bra konklusjon, og nå får du ikke la han trekke seg unna når dere prater!! Det er viktig at du får sagt det du vil, ellers vil det ikke fungere!! Jeg krysser fingrene for at praten går bra jeg Amrbiel :klem:

245 000 kr !! :sjokk: Det er mye penger det!!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reke med kyllingsmak :-D :fnise:

Ja, nå skal vi virkelig se om han endrer seg :) Blir jo spennende å se :)

Skriver mer i morgen, Er sulten, sliten og pratesyk :skravle:

:klemmer: til alle skjønne KG-jentene mine!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reke med kyllingsmak :-D :fnise:

Ja, nå skal vi virkelig se om han endrer seg :) Blir jo spennende å se :)

Skriver mer i morgen, Er sulten, sliten og pratesyk :skravle:

:klemmer: til alle skjønne KG-jentene mine!

:kyss:

Ambriel! Nå får jeg ikke oppdatert meg tidligst før i morgen kveld!

Men jeg gleder meg til å høre om hva som skjer, men først: eksamen :redd: (nervene kommer!)

Håper ting ordner seg :klem :klem1::klemmer::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ambriel! Nå får jeg ikke oppdatert meg tidligst før i morgen kveld!

Men jeg gleder meg til å høre om hva som skjer, men først: eksamen :redd: (nervene kommer!)

Håper ting ordner seg :klem :klem1::klemmer::kyss:

LYKKE TIL REKA!! :klemmer:

Husk på Smæshen da :-D :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken
:juhu: for perkele!!

:legrine:

God idé :) Du har jo en uke til du skal reise og om det daler allerede før det så kan du dra bort.. God timing på en måte :)

Har en kjekk,snill lillebror på 23 som er singel forresten :fnise:

Solgt til pikken :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg alle sammen! :klemmer:

Har fri idag :juhu: Så nå holder jeg på å stelle meg litt.. Kjæresten har invitert til kebab og kino ikveld, så det begynner jo å love godt :) Fikk snakket med han igår, og fortalt det jeg ble enig med meg selv om igår. Fortalte at fornuften min sier at jeg bør pakke og dra, men hjertet mener jeg bør tilgi, og prøve igjen, så derfor følger jeg hjertet. Og han ble så glad og gav meg en skikkelig klem og sa tusen takk flere ganger. Så jeg håper virkelig og inderlig at han skjerper seg nå!

Snakker forresten med hun jenta på msn nå og hun er faktisk koselig :) Enig i at samboer kan være en tulling noen ganger :-D Og hvis han ikke skjerpa seg så skulle hun kjefte på han :-D

Også har jeg lagt inn en bestilling på HM da :flau: Det er jo salg der og greier nå :-D Så da måtte det jo bare legges inn en liten bestilling :-D

Bestillte ei beige jakke, et hvit skjørt, en hvit enkel topp, ei treningsbukse som jeg skal bruke når jeg skal begynne å sykle til jobb, et smykke, og steps til å ha i små sko :-D Alt dette for 370 kroner! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært, Ambriel! Håper virkelig han skjerper seg og forstår hva han holder på å miste!

Nå kommer du til å lure meg inn på H&Ms sider og bestille noe til meg, enda vi ikke skal ha noe. Nei, tror jeg må inn å bestille sofa i stedet. Skulle vært på jobb i dag, men var så kvalm og svimmel i går, og er egentlig ikke så mye bedre i dag, så da er det bedre å være hjemme. Blir nok ikke så mye KG på meg, blir ør av å fokusere så lenge om gangen. Men må jo inn for å høre hvordan det går med Jente79!

Håper dere får en riktig hyggelig kveld i kveld, kos deg!

Stor Karenseklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn en liten bestilling på SBN også, min første :-D

Kjøpte en krem som heter Strivectin, mot strekkmerker. Har fått noen på magen etter at jeg fikk satt inn den dumme p-staven ifjor. Skal nå fjerne den neste mnd.. Kremen koster 296, så forhåpentligvis slipper den unna tollen, men med min flaks så gjør den vel ikke det :sukk: Heldigvis kan jeg sende kopi av kvitteringen til SBN også betaler de :-D Elsker den siden allerede! :hjerte: Fikk også med et gratis sett fra Elizabeth Arden med noe krem og greier siden jeg var ny kunde :-D Så jeg er rimelig fornøyd idag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ambriel. Ble litt nysgjerrig på deg...

Hvordan funker det hos Skeidar? Får du bonus hvis du selger for mye? Her i Junaiten skjer det meste på bonus. Man har en bitteliten grunnlønn, og så får man prosentandel av salget. Tror du hadde gjort det skarpt "over here".

H&M kommer til Seattle. :juhu: Det gjør meg veldig lykkelig. Jeg får tilsendt blad fra gamlelandet, og nå trenger jeg ikke å irritere meg grønn over alt det fine de selger men ikke kan få tak i.

Nå er det snart helg, og det skal bli godt! Man blir sliten av å ikke gjøre noe. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...