Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Jeg vet det er trist, men basert på det jeg har lest og dine tanker om det så ser du vel det selv snart. Det er så fint å ha håp fordi det gir oss fremtiden på en måte.. At det vil bli bedre. I ditt tilfellet tror jeg du får det bedre uten han, selv om du mister en veldig viktig person i livet ditt. Men som folk har sagt til meg nå, du er enda ung og du vil møte noen selv om du ikke tror det nå.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det selv så godt.. Det er bare så jæ**** vanskelig :gråte:

Vi har det så fantastisk sammen når alt er greit, men så er det alltid noe som kommer frem i lyset og skaper dårlig stemning.

Faen! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke livet være som en romantisk Hollywood film? Hvor livet i det ene øyeblikket er håpløst, og i det neste så kommer ridderen på den hvite hest og bare tar en med storm og du er lykkelig resten av livet!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Derfor sendte jeg den :) Har også hørt på den en del i det siste, og den er så fin!

Enig av livet kunne blitt mer som en film, tenk hvor kult det hadde vært :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lyst til å holde deg fast og gi deg en stor og god klem Ambriel :klem:

Det er ikke lett, men lilyjets sier omtrent alt akkurat nå.. Uff, nå ble jeg og litt sentimental.. :sukk::tristbla:

Masse klemmer til deg :klem: :klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

McDonalds er jalla ;) Kom til meg heller, så skal jeg lage deg noe ordentlig! :sjarmor:

Og det kommer fra hun skal ska strippe i bryllupet til Reka :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare lyst til å holde deg fast og gi deg en stor og god klem Ambriel :klem:

Det er ikke lett, men lilyjets sier omtrent alt akkurat nå.. Uff, nå ble jeg og litt sentimental.. :sukk::tristbla:

Masse klemmer til deg :klem: :klem:

KOM!!!

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg ikke gråte mer før jeg kommer hjem fra jobb fordi jeg har sminka meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da skal jeg gi deg denne:

:hoho:

Ååå, dere er gode dere :skratte:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...