Ambriel Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #401 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. mai 2008 #402 Del Skrevet 13. mai 2008 Men det går bra, altså! Såvidt... (Herregud, det høres ut som om huset skal falle når sentrifugen går) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 13. mai 2008 #403 Del Skrevet 13. mai 2008 AH! Maks flaks at jeg får lønn på torsdag!! :juhu: Hva heter den? Takk takk! Garnier Summer glow Jeg ville kjøpt det for dark skin. Og Loreal sublime bronze Gud æfternun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 13. mai 2008 #404 Del Skrevet 13. mai 2008 (Herregud, det høres ut som om huset skal falle når sentrifugen går) Samma her! Har prøvd alt, men alt rister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #405 Del Skrevet 13. mai 2008 Garnier Summer glow Jeg ville kjøpt det for dark skin. Og Loreal sublime bronze Gud æfternun! For dark skin? Altså.. Jeg er ganske hvit... Men da gjør jeg det tror jeg! Hvilken er best av de to? Eller skal man bruke begge? Er litt grønn på dette.. Goody afternoon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 13. mai 2008 #406 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er også hvit, men så jo ikke noe farge på en andre Bruker bare bodylotion med selvbruner, for jeg har ikke tålmodighet til å tørke å strsse med ordentlig selvbruner. Syntes det også blir likefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #407 Del Skrevet 13. mai 2008 Aha! Men må jeg kjøpe begge? Eller holder det med garnier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 13. mai 2008 #408 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville bare kjøpt den fra garnier først Den gir jo samme farge nesten etter et par dager, og lukter godt :-D Dessuten er jo det en bodylotion med farge, så den fukter også. Så vidt jeg vet fukter ikke rene selvbrunere så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #409 Del Skrevet 13. mai 2008 Da kjøper jeg den først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #410 Del Skrevet 13. mai 2008 Jaja, godt noen bruker dagboken min når jeg ikke har tid Kjøper alltid den for lys hud jeg, men tror jeg skal kjøpe en ny en for mørk hud Takk for tipset, pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #411 Del Skrevet 13. mai 2008 takk for tipset pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #412 Del Skrevet 14. mai 2008 God morgen :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. mai 2008 #413 Del Skrevet 14. mai 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. mai 2008 #414 Del Skrevet 14. mai 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #415 Del Skrevet 14. mai 2008 2 * God morgen faktisk Dakar Reka som er pjuskete idag Jeg er også pjusk idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 14. mai 2008 Formen er ikke helt på topp som vanlig. Den forpu*** allergien Ringte jobben og sa at jeg ikke kom idag, skal bli godt å bare ta det med ro. Samboer er på jobb, etter jobb han skal til moren sin en tur, og så er det studio... Så han er jo ikke hjemme før klokka 23 ikveld eller noe... Heldigvis er det litt overskyet idag, slik at jeg kan gå en liten tur med dyret senere. får bare proppe i meg allergimedisin og håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #417 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser ut som samboer kommer hjem en tur allikevel, så da spiser vi middag sammen :juhu: Blir lasagne tenker jeg, med salat og baguetter Lurer på om jeg skal bake boller idag? Fikk plutselig så lyst på nystekte boller og en kopp kakao Også har jeg fryktelig lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 14. mai 2008 Hmm, føler alltid det er en gjest som er her inne å leser Hei Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 14. mai 2008 #419 Del Skrevet 14. mai 2008 Mmm, kakao og bolle hørtes godt ut... Har slitt med allergi i mange år selv, men har vært bedre de siste årene. Tror det begynner å komme tilbake nå, men i andre former. Er ikke så mye øynene lenger, de var helt ville før, nå går det mer på snufsing, hodepine og trøtthet. Slitsomt, men det går jo over til slutt. Ellers har jeg i dag bestemt meg for å begynne et nytt og bedre liv, men tror det skal gå bedre denne gangen enn det har gjort før. Cluet er å gjøre små endringer sakte, i stedet for å spise mindre, kutte ut alt som heter brus, godteri og fet mat og trene masse mer hver dag -for det sier jo seg selv at det går ikke! Så nå er første delmål satt, og veien er påbegynt. Er ikke i nærheten av å ha nådd målet, men har begynt. Så hurra for gåturen jeg nettopp tok til butikken for å kjøpe melk til sunn müsli! Stooor onsdags:klem: til Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 14. mai 2008 Da var middagen fortært Det ble lasagne med salat og baguetter til Sitter å ser på rotet i leiligheten Vi er flinke til å rydde en gang i blandt, og da tar vi skikkelig storrengjøring... men det er ikke noe gøy å gjøre det for det blir jo skittent og rotete igjen med en gang Må ta en ordentlig ryddesjau i morgen, for på fredag kommer mamma, og jeg skal jobbe fra 13-21 så har ikke tid da... I morgen får vi låne bil også, så da skal vi ta en handlerunde også.. Tequila har jo bursdag til mandag, så vi skal feire litt her på søndagen da. Noen som har oppskrift på en hundevennlig kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå