Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #341 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har også innmari lyst på bunad.. Men det er så dyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 2. mai 2008 Da var enda en arbeidsdag over :-D Solgte enda et bord idag, men idag var det et spisebord Var så nærme å selge en sofa, de var nesten sikre på at de skulle ha den, men måtte kikke litt rundt først (damn it!) Fikk melding av ei jeg jobber med på Ultra, som sa at hvis jeg ville kunne hun jobbe for meg i morgen, det er jo bare perfekt igrunnen Jobber ekstra en lørdag senere denne mnd, så da går det greit å miste en dag liksom;) Dessuten har jeg stenging, og det hater jeg på lørdager. Så alt i alt har dagen idag vært ganske så bra. Snart er det leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mai 2008 #343 Del Skrevet 3. mai 2008 Grattis med nok et salg,flink er du :juhu: Hatt en fin fri-dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2008 #344 Del Skrevet 3. mai 2008 Innom med en lørdagshilsen, hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 4. mai 2008 Grattis med nok et salg,flink er du :juhu: Hatt en fin fri-dag? Det er kjempegøy å selge! :juhu: Hatt en fin fridag ja.. Var i byen en liten tur, bytta et skjerf jeg kjøpte forrige uke. Allergien har satt inn for fullt, så jeg er nokså sliten om dagen Måtte legge meg igår ettermiddag, sov 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 4. mai 2008 Innom med en lørdagshilsen, hatt en fin dag? Takk for hilsen Sender en søndagshilsen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 4. mai 2008 Søndag søndag søndag Slapp dag, og ingenting å gjøre. Vi har snakket om å gå tur i skogen, men tror ikke jeg orker det pga allergien Kjedelig å bare sitte inne i dette flotte været! Må ta en dagbokrunde til alle sammen i morgen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 4. mai 2008 #348 Del Skrevet 4. mai 2008 Jaaa, dagbokrunde Fikk bunad til konfirmasjonen min, og elsker å bruke den, bare synd det er så få anledninger. Har blå Gudbrandsdalsbunad http://images.google.no/imgres?imgurl=http...ficial%26sa%3DN som du kan se på bildet. Ha en zupah kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 5. mai 2008 Good morning :kaffe: Jobb igjen ikveld, spent på om jeg får solgt noe Allergien har satt inn for fullt. Ikke har jeg astmamedisin igjen, så jeg går rundt og er ordentlig tungpustet. Har heldigvis fått resept som mamma sendte meg i posten på fredag, så den kommer vel imorgen tenker jeg Skal på IKEA i morgen å shoppe! :juhu: Planen er verandamøbler og en kommode, håper de bare har kommoden min inne for det hadde de ikke sist jeg skulle kjøpe den Oi, sjekket lagerbeholdningen nå og det hadde de selvfølgelig ikke på hverken furuset eller slependen Jeg vil ha Malm kommoden, med 6 skuffer (2 rader med 3 skuffer) i brunsort. Kan få den i mellombrun men vet ikke om jeg vil ha det, passer ikke til hylla vi har kjøpt i brunsort. Æsj, jeg trenger virkelig en kommode nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. mai 2008 #350 Del Skrevet 5. mai 2008 Æsj,stakkars deg med den allergien..Heier på at medisinen kommer fort ja :-D Ikea-shopping er moro:) Den kommoden har jeg to stk av,veldig fornøyd,fin farge,og masse plass! Typisk at de ikke har den inne da.... Er så kjedelig å kjøpe en annen når man vet hva man vil ha og... Har de fine hagemøbler på ikea? Sett på et bord med stoler på PLantasjen som vi vil ha,koster 2000,synes det er dyrt for utemøbler jeg Tenk så mye man kan få på H&M for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) ja du har et poeng. Vi måler alt opp mot HM prisene nå vi Ja, skal kjøpe et sett med bord, 2 stoler og en benk (2 seter) i morgen :-D Møbelgruppe Ser ut som om det blir en liten Ikea tur ikveld etter jobb (er jo bare 3 busstopp unna Ikea). Fant masse småplukk jeg har lyst på Så du hadde den i brunsort? Ser ut som om jeg får vente til de får den inn, tror ikke jeg kjøper den i mellombrun når jeg helst vil ha brunsort Endret 5. mai 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk prata litt med samboer i helgen, og det trengtes. Jeg som tok initiativet og sa at jeg savner rett og slett å savne deg, og han var helt enig, hadde bare ikke helt turt å ta det opp. Etter at jeg flytta inn så har jo hverdagen satt inn for fullt, og vi gjør aldri kjæresteting sammen lengre. Enten så orker vi ikke, kan ikke, og når vi både orker og kan så har vi ikke råd. Men vi har nå blitt enige om å planlegge litt turer fremover til Danmark, Sverige, om enn bare en liten kjøretur for å komme seg litt bort. Før så vi jo hverandre bare annenhver helg, og da gjorde vi maks ut av den helgen vi hadde sammen, men nå ser vi hverandre nesten hele tiden, og får ikke savnet hverandre. Noen dager har jeg bare lyst til å sitte intill han hele dagen og kose, og andre dager har jeg nesten ikke lyst til å se han i det hele tatt. Ble litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 5. mai 2008 #353 Del Skrevet 5. mai 2008 Æsj,stakkars deg med den allergien..Heier på at medisinen kommer fort ja :-D Ikea-shopping er moro:) Den kommoden har jeg to stk av,veldig fornøyd,fin farge,og masse plass! Typisk at de ikke har den inne da.... Er så kjedelig å kjøpe en annen når man vet hva man vil ha og... Har de fine hagemøbler på ikea? Sett på et bord med stoler på PLantasjen som vi vil ha,koster 2000,synes det er dyrt for utemøbler jeg Tenk så mye man kan få på H&M for den prisen Jeg ville ikke kjøpt utemøbler fra plantasjen p.g.a de bruker tresorter fra regnskogen. Men ja, 2000 kr er litt dyrt kanskje.. Jeg har også mange Malm-kommoder, men jeg har dem i "eik" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) På IKEA møbelgruppa mi står det: Massivt tre - ikke fra verneverdige naturskoger. :-D Endret 5. mai 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. mai 2008 #355 Del Skrevet 5. mai 2008 Fine de møblene dere har tenkt til å kjøpe :-D Jeg har den kommoden i brunsort ja,veldig fornøyd. Jeg ville og venta,for man blir ikke fornøyd med en erstatter når man først har bestemt seg for noe. Så bra du fikk prata med sambo,det er så deilig å få ting ut. Er jo som regel vi som må ta opp ting,de kan gå å tenke på det samme som oss,men ta det opp,neida.... Godt å få luftet hva man føler om ting,man føler seg så mye nærmere etterpå Vi er og skikkelig dårlige på å finne på ting sammen...Dumt,for man trenger det. Tror det og,som du skriver er viktig å få litt avstand avogtil,finne på ting alene,savne hverandre litt... Hverdagen kan jammen være hard mot kjærestetid Stearinpikken: De møblene vi har sett på på plantasjen er ikke av tre,men av stål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 5. mai 2008 Synes møblene ser litt "spinkle" ut på bildet, men vi så på dem sist vi var på Ikea og de var faktisk veldig fine :-D Gleder meg til å handle masse småting ikveld! Da kommer sommerfølelsen! Jeg IKEA (burde kanskje ikke si det siden jeg jobber på Skeidar? ) Hverdagen kan være hard ja Spesielt hvis man er vant til å være avstandskjærester. Men som sagt, nå skal det bli en endring på det, og godt er det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. mai 2008 #357 Del Skrevet 5. mai 2008 til Ambriel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #358 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor kommer alle tilbudene rett før man får lønning? Får ikke lønning før på fredag jo, og alle "supertilbudene" begynner jo idag, og er jo tomme når jeg kommer å skal handle dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 5. mai 2008 Gjett hva den lille ugangskråka mi har funnet på nå da (snakker om bikkja)? Kommer inn på badet og der har hun stukket huet oppi søpla og funnet linseetuiene mine i plast som hun driver å gnager på, og tror du ikke hun har funnet en av mine truser også som tydligvis hadde bommet på skittentøyskurven... Linseetuiene mine forstår jeg, men trusa? Æsj :klø: Rett etter at jeg har gått ut av badet så løper hun inn på rommet til ungene og legger seg i sola, og tygger videre på en annen linseplastgreie, også fant jeg en halv dorull.. Det er jo bare å begynne å gjette hvor den andre delen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #360 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg solgte for 18 000 kroner igår! :juhu: Blir bedre og bedre for hver gang Kjempegøy nå som jeg begynner å kunne det også :-D Varehussjefen kom bort til meg igår og spurte meg hvordan det gikk, og fortalte at jeg hadde fått masse skryt, og det er jo kjempegøy å høre! :-D Var på Ikea igår, og jeg må si at det var ikke mye av de tingene jeg skulle ha som jeg kunne finne gitt... Litt tidlig for sommerting enda kanskje, selv om jeg fant noe.. Andre ting så så harry ut at jeg gadd rett og slett ikke bruke penger på det hehe Fikk reklame fra Fryd igår i posten, og der hadde de tilbud på balkongflagg til 25 kroner, og stavmixer til 79(!) kroner! Så fikk samboer til å ringe ut å be dem holde av en og det var bra fordi det var den siste de hadde igjen! Så idag skal jeg prøve å lage meg smoothie :-D Planene for dagen er å vaske verandaen, sette sammen verandamøblene jeg skal kjøpe på Ikea om 2 timer, kjøpe stolputer og smoothiemix, og lage hjemmelagde rundstykker til tomatsuppe jeg skal lage senere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå