Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Dyr er virkelig rare :klø:

Tequila kommer løpende til meg og gråter. Jeg forstår ikke først hva hun vil, men etterhvert så forstår jeg at hun vil ut (hun står i gangen og ser fra meg til båndet og selen sin). Så jeg tar på henne og går ut. Hun løper som om hun har dårlig tid mot det stedet hun tisset på da jeg var ute med henne for en times tid siden. Helt febrilsk, og prøver å komme fortest mulig bort dit. Alt hun gjør er å snuse, for så å løpe hjem igjen. Ikke måtte hun tisse eller noe, bare snuse :klø:

Måtte vel sjekke "telefonsvareren" sin, om det var kommet noen beskjeder siden sist :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har shoppa på hm sine hjemmesider ser jeg :fnise: Det er jo så fantastisk med denne kjøp nå, betal senere saken... men det kan umulig være bra i lengden :tunge1: Fikk pakken min idag og jeg var for en gangs skyld fornøyd med ALT!!! Fikk nesten litt sjokk over at alt var satt så bra! Men var noe deprimerende at de fleste klærne var kjøpt med tanke på at "denne kommer kjærsten til å like!"

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du fått pakka di og ja. Kjedelig at alt ikke var like fint da!

Leit å lese at ting er litt kjipt mellom deg og samboer om dagen,blir jo dessverre ofte sånn når den ene har mye å gjøre,og den andre føler seg glemt..Håper det går seg fort til,og at dere får det supert igjen snart :)

Jeg ville ikke gitt meg med tanke på flytte-praten....Så lenge ingen av kompisene bor nærmere enn Asker og andre siden av byen,er ikke det et argument mener jeg......Stå på krava dine Ambriel,Du skal også trives :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er det virkelig 4 dager siden jeg skrev her sist? Siden sist har jeg jobbet... Jobbet lørdag, var endel å gjøre og nokså hektisk, så da var det godt å komme hjem til deilig biffmiddag :-D Søndag var rolig. Mandag ble jeg spurt om å jobb ekstra, skulle egentlig bare være der fra 8-12, men endte opp med å være der til 16 istedet :) Og tro det eller ei, sjefen min snakket til meg! :hakeslepp::jepp: Hun spurte om jeg trives i Oslo, og vi snakket litt om Usa osv.. I skikkelig godt humør, måtte jo nesten klype meg i armen for å se om jeg ikke drømte :ler:

På lørdag fikk jeg enda en HM pakke! :-D Bestilt ei hvit bluse som jeg var veldig spent på, men da jeg fant posen i pakken oppdaget jeg at det var feil vare. Lappen hvor det står "bluse, hvit" på, har blitt klistret på et smykke, som ikke var fint i det hele tatt.. Ikke søren om jeg betaler 129 kroner for det :sur: Så da blir det en del returnering :(

Det andre som var i pakken:

Cardigan i fargen mørk lavendel - Kjempedeilig, og veldig fin farge!

Sort singlet i Organic cotton - Beholdes! :-D

Grønn treningstopp - Litt stor, men beholdes uten tvil ;)

Planene idag er å handle mat og div ting vi trenger. Sier bare takk gud for at jeg har en sparekonto jeg kan ta litt penger av i ny og ne. Lønninga denne mnd var ikke mye å skryte av (har jo vært syk, så har ikke kunnet ta de ekstravaktene som jeg ellers ville ha tatt, og da hadde jg fått mye mer) :sur:

Fikk Fedon Lindberg bok i posten igår, så nå blir det diett i heimen ;) hehe, neida... Har gått opp i vekt etter at jeg fikk p-stav i armen for ca 1 år siden, så legen min anbefalte meg å begynne med Lindberg, så da skal vi prøve det. Eneste jeg ikke liker er at han ikke anbefaler poteter. Jeg som elsker poteter! :spise: Ellers så høres alle oppskriftene utrolig gode ut! Blir spennende å se hvordan det går da ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal jobbe i møbelavdelingen på Skeidar ;)

Det ligger 15 min unna her vi bor, så nå skal jeg kjøpe sykkel og sykle til jobb når sommeren kommer :-D

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :-D

Gleder meg til å "starte på nytt", selv om jeg kommer til å savne de jeg jobber sammen med da :( Men det er mange flere fordeler med den nye jobben, så da veier det litt opp :)

Idag har vi handlet til den store gullmedaljen :ler: Jeg skulle ha meg Smoothie maskin, men de var jo så dyre. 500 kroner har jeg ikke råd til denne mnd. Fant den på internett til 199, og 120 i frak, så lurer på om jeg skal bestille den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuh! Skeidar!! Å så kult!! Å! Da kanskje du kan få rabatt på fine møbler da.. Heldig!!!

Med ønsker om en god natt surfer jeg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Så deilig, endelig en onsdag jeg har klart å sove lenge!!! Stod opp klokka 11, for da ringte mamma :ler:

Ja, håper jeg får litt rabatter etterhvert! Eller egentlig ikke for jeg er stygt redd for at jeg kommer til å gå berserk! De hadde jo så masse fint når jeg var der på torsdag! :-D

Idag er det jobb igjen :( Heldigvis har de siste kveldvaktene jeg har tatt gått veldig fort, og så lenge jeg har noe å styre med hele tiden så går det greit. Skal jo levere oppsigelsen min idag, blir igrunnen litt trist. Kommer jo til å savne de jeg jobber med da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk da:

HVis du ikke hadde jobbet der og gått berserk, da hadde det blitt dyrt da!

Men du får jo rabatt så da blir det ikke så dyrt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri noe gøy å levere oppsigelse......Har du såpass kontakt med de du jobber med at dere kommer til å treffes likevel?

Spennende med ny jobb da!Når begynner du?

Huff ja,farlig mange fristelser på skeidar og,for shopaholikere som oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men tenk da:

HVis du ikke hadde jobbet der og gått berserk, da hadde det blitt dyrt da!

Men du får jo rabatt så da blir det ikke så dyrt :tunge1:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri noe gøy å levere oppsigelse......Har du såpass kontakt med de du jobber med at dere kommer til å treffes likevel?

Spennende med ny jobb da!Når begynner du?

Huff ja,farlig mange fristelser på skeidar og,for shopaholikere som oss ;)

Har god kontakt med dem på jobben, men ikke privat. Hun ene har hund da, på størrelse med Tequila, og vi har snakket lenge om å ta en tur sammen med dem, så vi får se.. Kanskje jeg sender henne en melding en dag ;) hehe

Ja, det blir kjempespennende!! :-D Vet ikke helt når jeg begynner, men skal hvertfall møte hun jeg skal jobbe sammen med på tirsdag, så skal vi sette opp kontrakt og timelister :) Så da får jeg vel vite det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal ikke jobbe 100%. De hadde bare deltidstillinger ledig, derfor de manglet så mye folk fordi alle vil ha 100%. Vi snakket om rundt 70%-80% på intervjuet. Jeg vil helst ha et par fridager i uka slik at jeg har muligheten til å dra til Kr.sand iblandt, og også slik at hvis mamma kommer på besøk så slipper hun å sitte så mye alene.

Blir vel endel jobbing på meg nå fram til 1. juni, da har jeg jobbet ut oppsigelsestiden. Skeidar vil ha meg annenhver lørdag, og jeg jobber annenhver lørdag nå, i tillegg til hver onsdag kveld :sukk: Jaja, da blir det hvertfall en god del peng :-D

Fikk ikke levert oppsigelsen min igår, sjefen var ikke der, og dessuten har jeg selv lyst til å fortelle det til hun som er min avdelingsleder. Føler det er bedre enn at hun hører det fra noen andre. Så håper de er der idag da. Hvis ikke så jobber jeg jo lørdag også :)

Ble spurt om å jobbe for ei ikveld. Hun hadde egentlig byttet med noen, for så å oppdage at hun hadde eksamen på fredag (hvem glemmer noe slikt? :klø:). Så skal jeg forhåpentligvis jobbe mandagskvelden også :-D

Gleder meg til lønning neste mnd jeg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...