Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjer litt hos deg om dagen.....Uff,så slitsomt!! :klem:

Så fælt å føle seg tilsidesatt,man vil liksom være det viktigste i livet til kjæresten sin!

Men spennende med jobb da :-D Går nok veldig bra på torsdag skal du se!Deilig med litt forandring av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg ikke har fått det med meg, hva slags jobb er det du skal på intervju til? :sjenert:

Skal på intervju til en stilling på Skeidar! :-D Vet ikke om det blir i møbel eller interiør enda, eller hvor mange prosent det er snakk om. Men uansett så ligger det 15 min unna oss, og jeg har lovet meg selv at dersom jeg får en jobb i nærheten så skal jeg kjøpe sykkel og sykle til jobb! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer litt hos deg om dagen.....Uff,så slitsomt!! :klem:

Så fælt å føle seg tilsidesatt,man vil liksom være det viktigste i livet til kjæresten sin!

Men spennende med jobb da :-D Går nok veldig bra på torsdag skal du se!Deilig med litt forandring av og til.

Joda, her er det action. Stemningen er heldigvis bedre, hvis ikke hadde jeg ikke holdt ut :( hehe

Husk å krysse alt du har som kan krysses for meg på torsdag, i 13 tiden da :-D

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå har de fjernet noe til 100 kroner igjen fra bestillingen min! :sur:

Håper bare ikke de har tatt bort den hvite genseren som jeg endelig fikk tak i, da er det andre gangen de har gjort det! :sur: Og ikke virker sporingsnummeret heller :klø:

Vil ha pakken min! NÅÅÅ! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter å leser gjennom lista over russeknutene jeg tok ifjor:

1. Kjørt gjennom Drive-in på McDonalds i handlevogn.

2. Spurt etter faenskap i en møbelbutikk.

3. Fridd til en tilfeldig forbipasserende.

4. Fått autografen til en kjendis på buksa (Idol Ali)

5. Meldt meg for epleslang.

6. Kysset en politisjef (på kinnet).

7. Sitte under pulten i en skoletime.

8. Stenge en 1.klassing inne på do i 10 min.

9. Kuppe en rundkjøring.

10. Spise 2 medium BigMac menyer på 1 time (klarte det på 27 min)

11. Gitt blomster til rektor.

12. Satt koselige lapper på bilen til 3 lærere.

13. Festet lapp med HOREKUNDE på ryggen til en intetanende russ.

14. Være sammen med noen hele russetiden uten å være utro.

15. Kjøpe en utgave av gatemagasinet KLAR.

16. Bestille Pizza og få det levert til klasserommet.

17. Spandere lunsj på en i styret.

18. Kongla ;) (need I say more?)

19. Kysse en lærer (på kinnet)

20. Spise 7 marshmallows på 1 min, (klarte det på 45 sek.)

21. Delta aktivt i timen til en 1.klasse

22. Svare med Jeopardy stil en hel skoletime (Hva er ...? Hvem er ...? osv)

23. Polferd (fra pol til pol)

24. Være bundet sammen med en russ av samme kjønn i 24 timer

Hmm, har tatt flere som jeg ikke kan huske :(

Savner russetiden jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,nå følte jeg meg plutselig veldig gammel! 10 år siden jeg var russ! :sjenert:

Skal krysse fingrene for deg i morra,masse,masse lykke til :-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja det var artig å være russ, men kanskje godt for leveren (iallefall min) at jeg var russ bare en gang i livet :fnise:

Lykke til imorgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Var på jobb igår kveld, og det gikk jo forsåvidt ganske fort. Plutselig er klokka 9 og jeg skal stenge :klø:

Kom ei litt eldre dame inn som skulle ha en ost som hun ikke kunne finne, så hun spør meg om hjelp.

"Selvfølgelig skal jeg hjelpe deg.." sier jeg, så begynner jeg å kikke i den ene ostedisken. "Nei, den ligger jo ikke der da!.." sier damen. "Å nei, men jeg jobber i bakeriet og ikke i ostedisken, men jeg kan likevel prøve å hjelpe deg.." prøver jeg å forklare. Så får jeg tilbake: "ærlig talt, er det ingen i Ostedisken etter klokka 4? Hva med oss som skal ha ost og trenger noen og spørre da?.." osv osv... Måtte til slutt få hjelp av I som jeg jobbet med, og hun fant den, eller hvertfall en med samme navn. "Nei, det er ikke den for den er så mye dyrere" fikk vi beskjed om. "Javel, men det er den som jeg fant med det navnet..." må vi jo bare prøve å forklare. Og da kommer det ei kjeftekule og beskjed om at "den ligger her i dette skapet, det er jeg helt sikker på, det var der hun fant den til meg sist". Og jeg prøver å forklare "det betviler jeg sterkt, for i det skapet er det bare gulost og brunost av forskjellig slag", og den osten hun skulle ha var en sånn muggost sak. Tilslutt så fant jeg den da i et annet skap enn der hun trodde den lå. :ler: Herregud for en j**** irriterende kunde. Kan jo ikke si noe heller, for uansett hva vi sa, så mente jo hun at hun hadde rett, selv om hun tok helt feil :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 1 time til er jeg på intervju! Det er så spennende :-D

Fikk melding av sjefen min nå som spurte om jeg kunne ta kveldsvakta på mandag. Må jo nesten vente å se hvordan det går idag før jeg kan svare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Herreugd, russetida :P

Føler det er kjempelenge siden, men det er bare 2 år. Nå hadde ikke jeg en kjempgøy russetiden siden jeg nettopp hadde blitt samme med F så vi var bare inne og pulte hele tiden :-D

Lykke til på jobbintervjuet i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreugd, russetida :P

Føler det er kjempelenge siden, men det er bare 2 år. Nå hadde ikke jeg en kjempgøy russetiden siden jeg nettopp hadde blitt samme med F så vi var bare inne og pulte hele tiden :-D

Lykke til på jobbintervjuet i dag!

Takk ;)

Nå har jeg altså vært der, og det gikk igrunnen kjempefint! Skal få svar i løpet av et par dager :-D De manglet hvertfall mange folk, så sjansene er store for at jeg får noe. Hun viste meg jo rundt på huset etter intervjuet, og det er vel positivt? Hadde vel ikke vært noe poeng i å vise meg en arbeidsplass hvis jeg absolutt ikke skulle begynne der? :klø:

Bare spent på om det blir møbel eller interiør, og gud for en svær butikk, 3 etasjer jo! Og nå vet alle helt sikkert hvilken Skeidar butikk Ambriel snakker om :sjenert::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg venter spent på telefon her jeg sitter ;) Fikk melding fra posten istad om at HM pakken min var kommet! Så den skal jeg snart ut å hente :juhu:

Ellers så har jeg fri idag, deilig deilig! Skal på jobb igjen i morgen da, skal stenge :(

Forholdet til samboer er så som så. Småkrangling hele tiden! Nevnte flyttegreiene igjen igår, og han vil ikke. Grunnen er at han har jo nettverket sitt her, han trives, og har bodd her siden 91. Men han kunne kanskje tenke seg å flytte om noen år da :forvirret: (ja for da har du jo fremdeles bodd her siden 91) Noen ganger forstår jeg ikke mannfolk, høres jo ut som om jeg har tenkt å pakke ned hele leiligheten og flytte før mandag. Det tar jo tid å finne en perfekt leilighet, shine opp og få solgt den vi har.. Men men, har han ikke lyst så er det vel ikke så mye jeg kan gjøre.

Merkelige samboeren som har hukommelse som en gullfisk, men han husker hvilken dato, hvilket år og hvor Beatles, Elvis og A-ha (som er hans store helter) hadde div konserter, men ting som har med meg å gjøre, det tar det flere år før han får inn. F,eks, jeg er allergisk mot epler, pærer osv.. Det tok han 2-3 år før han klarte å huske det, vi går på kino, og 2 mnd etterpå husker han ikke at han har sett filmen sammen med meg, jeg tenker bare - hvem ellers skulle du sett den sammen med (kameratene hans er ikke sånn kino venner. De har mer med musikken hans å gjøre). Mens et par jenter han traff på innspillingen til en reklamefilm han spilte i, da klarer han å huske hva de skal spise til middag, og at hun ene måtte hoppe over noen gjerder og div styr for å rekke bussen sin. Og det må han selvfølgelig rett hjem å spørre om på Facebook.

Jeg savner de rosa skyene jeg :( De har blitt grå for lengst her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Uff, leit å høre om krangling med samboer! :klemmer:

Det er nå dessverre sånn av og til, kan ikke alltid være rosenrødt, selv om det hadde vært det optimale. Håper det er en forbigående fase :)

Hvor er det du ønsker å flytte med ham, da? Kan ikke skjønne at flytting innad i oslo kan by på de største problemene i forhold til nettverk og sånt, iallefall.

Bra det gikk fint på jobbintervjuet, forresten

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt på et bestemt sted enda, bare som sagt innenfor Oslo, men litt utenfor sentrum :)

Jeg tror det har mye å gjøre med at han nå er opptatt med plata for tiden, og i mai blir det full fart med promotering osv... Og da blir nok jeg litt glemt er jeg redd :sukk:

Dessuten er det ingen av hans nære venner som bor i området. Bestekompisen bor i Asker, og de andre bor på andre sida sentrum. Så det er vel mest naboene han kommer til å savne...

-----------------------------

Det er bare platemas hele tiden. Må bare ta en telefon til han, må bare sende en sms dit, må bare ordne noe på hjemmesida osv.. Og når kameraten hans i tillegg skal ta over plateselskapet kommer det til å bli enda mer å gjøre. Oppussing av leiligheten blir bare utsatt. Først må vi gjøre det en helg vi har fri begge to, enten jobber jeg, og når jeg ikke jobber prøver jeg å få dratt til Kr.sand for å treffe vennene mine der. Og når vi endelig har fri begge, så har vi ikke penger. Så må vi vente på lønning, så dukker det alltid opp en eller annen uforutsett regning, så må vi vente... Vente, vente vente!!! Jeg er så lei av å måtte vente! Jeg venter på han når han er å spiller inn musikkvideo, jeg venter på han når han spiller i en reklamefilm, jeg venter på han når han er i studio. Og blir det bedre når plata kommer ut? Nei, det gjør det så absolutt ikke! Jeg trenger virkelig å få meg noen nye venner, men det er ikke lett i denne byen, kan jo liksom ikke bare gå bort til noen og si: "Hei! Vil du være min nye venn?..."

Har lyst til å flytte slik at jeg også kan ha noe å glede meg til. Finne en leilighet som er vår, og ikke bare hans, slik som den vi bor i nå er. Begynne på nytt, med nye møbler, farger og bilder.

Har blitt mye syting og klaging de siste dagene :( Men det er utrolig hvor godt det er å sette ord på følelsene sine. Er så dårlig stemning her for tiden pga alt dette :sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var HM pakken hentet. Er igrunnen litt skuffet :(

Gratis sett med topp og bukse - buksa fremdeles litt stor, men beholdes. Toppen blir for liten hvis jeg bestiller mindre :(

Brune solbriller - digger dem, men må høre med sambo

Sort Lærbelte til samboeren - han har ikke sett det enda, men spenna var mindre enn anntatt.

Grå Cardigan - de tok bort den hvite, like greit for jeg likte den ikke i det hele tatt. Satt rart på meg, og var veldig skuffende

Grå pysjamas med topp og shorts - Toppen var en smule trang, tilsvarte ikke helt forventningene, hunden var i fløyel noe jeg ikke hadde fått med meg.

Lys rosa t-skjorte BH - PERFEKT! Endelig en BH som gjør jobben sin! Også var puppene mine så fine i T-skjortene nå :-D

2 pack t-skjorter - en i hvit, og den andre i hvit/grå striper - Kjempegode å ha på!

Lilla party topp med påsydd paljett topp over brystet - Returneres. Er veldig skuffa for denne hadde jeg gledet meg veldig til. Tydligvis ikke beregnet for jenter med pupper :(

Singlet i hvit og sort - Veldig fine. Litt utringing, men har jo noe å vise frem så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...