Gjest ~Milla~ Skrevet 6. april 2008 #181 Del Skrevet 6. april 2008 Skåler!!!!!! Party party Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 6. april 2008 :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #183 Del Skrevet 6. april 2008 Da er side 10 festen min i full gang hi hi Det ble ingenting av noen planer idag. Ikke noe gøy å gå tur med ei bikkje som hater regn, og ikke er det så gøy å gå i regn selv heller. Men vi har koset oss inne vi Nevnte for samboer tidligere at jeg har litt lyst til å flytte. Jeg kunne tenke meg å finne en leilighet der vi kan starte på nytt sammen. For i leiligheten vi bor i nå har han bodd sammen med 2 exer. Føler ikke helt at JEG bor her enda, selv om det er 9 mnd siden jeg flytta :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. april 2008 #184 Del Skrevet 6. april 2008 Skjønner deg godt der . Hvor kunne du/dere tenkt å flytte? Holde dere innenfor Oslogrensen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2008 #185 Del Skrevet 6. april 2008 :juhu: :banantroll: Her var det liv Skjønner godt at du ikke vil bo sammen med kjæresten i en leilighet hvor det har bodd 2 forhenværende...Hva syns han om ideen om å flytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 6. april 2008 Tenkte å holde oss innenfor Oslo ja. Samboer var ikke så happy, han trives godt her, og det gjør jo sånn sett jeg også, hadde det bare ikke vært for disse to andre tidligere damene da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. april 2008 #187 Del Skrevet 6. april 2008 Hmm han eier leiligheten? Får argumentere godt for flytting da vettu og overtaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. april 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jepp, han eier leiligheten. Vi var på kjøretur igår, fordi han skulle hente noen DVDer, så mens vi satt i bilen og venta på han som skulle levere dem så spurte jeg han om ikke vi skulle flytte, og da lo han jo bare og trodde jeg tulla Spurte hvorfor han ikke ville og da sa han at han trives så godt her, har et lite nettverk her, og har bodd her siden 1991. Tenker ikke på meg som har flytta 30 mil unna mitt nettverk, mine venner og min familie, fra hjemmet mitt Samboeren min er i tillegg av den treige sorten. Når forrige exs flytta ut lå det jo masse ting igjen etter henne, og hva gjorde han med det? Joda, han putta det inn i et skap. Og bildene? Neida, de ligger i en skuff i stua enda. Så når jeg da fant bildene, og følte meg såpass varm i trøya at jeg kunne se gjennom dem selv om ikke han var hjemme (visste da ikke at det var bilder av exen der) så dukka det opp kyssebilder, og masse feriebilder av henne. Jeg har bedt han flere ganger om å fjerne dem, om han vil beholde, kaste eller brenne dem er helt opp til han, men jeg vil ikke ha dem liggende rundt her å slenge. OG da vi hadde skikkelig storrengjøring for noen uker siden da fant jeg alle disse tingene som han hadde puttet i skapet, det var ei bukse, et skjerf, veske, div sminke osv... Godt å få ut litt aggresjon! Det rant helt over for meg igår kveld. Vi kom hjem og da kunne jeg ikke finne kortholderen min hvor jeg har bankkort og busskort. Og ikke har jeg cash heller. Så håper bare den ligger igjen i bilen hvis ikke så sliter jeg bigtime. Jeg er så lei, for jeg har alltid så uflaks! Mista diamantringen jeg fikk til 18 års dagen min ( Krise-tråden min), uka etter fikk jeg bot på bussen på 900 kroner. Kortet mitt var gått ut noen timer før jeg tok bussen. Og jeg hadde sett helt feil på datoen og trodde jo ikke det gikk ut før dagen etter Og nå lommeboka! :gråte: Endret 7. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 7. april 2008 #189 Del Skrevet 7. april 2008 Hallo Trodde jeg hadde funnet ei ny dagbok, men den gang ei Nå har jeg bare lest halveis første side, men skal følge med fra nå av! Vi må jo henge sammen, fra samme by og like gamle Når det gjelder nettstudier vil jeg ikke anbefale det. Går på det selv og jeg angrer som bare det! Selv om du ikke liker klasseromsstudie så vil du savne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. april 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 7. april 2008 Hallo Trodde jeg hadde funnet ei ny dagbok, men den gang ei Nå har jeg bare lest halveis første side, men skal følge med fra nå av! Vi må jo henge sammen, fra samme by og like gamle Når det gjelder nettstudier vil jeg ikke anbefale det. Går på det selv og jeg angrer som bare det! Selv om du ikke liker klasseromsstudie så vil du savne det! Må jo likevel få ønske deg da :-D Så du er fra K-town du også? Hvor da? (send meg en PM) Btw, jeg elsker nicket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. april 2008 Forfatter #191 Del Skrevet 7. april 2008 Samboer fikk igjen på skatten :juhu: 5500 kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. april 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 7. april 2008 Idag er det 19 år siden min farfar døde R.I.P Farfar. Jeg var bare 10 mnd gammel da du gikk bort, men du så meg hver eneste dag i de 10 månedene. Du snek deg ut, fortalte farmor at du skulle en tur til byen, men istedet kjørte du opp for å se meg! En stor krigshelt gikk bort 7. april 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. april 2008 #193 Del Skrevet 7. april 2008 Uff så trist med farfaren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. april 2008 #194 Del Skrevet 7. april 2008 Faaaaaaaaaan hadde skrevet det lange innlegget,og klarte å slette det :gråte: jaja,henger meg på partyet,selv om jeg ser at det ikke bare er grunn til å feire.Men siden du hadde side 10 fest for meg,så.... :juhu: Skjønner veldig,veldig godt at du mistrives med bo der hvor han har bodd med to ekser!! Du burde ta en alvorlig prat med han og si hvordan du føler det. Han kan og flytte for din skyld,når du tross alt flytta 30 mil for han. Høres ut som du har hatt noen tøffe dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 8. april 2008 Uff så trist med farfaren din :gråte: Det er merkelig; jeg fikk jo aldri muligheten til å bli kjent med han, siden jeg bare var 10 mnd gammel da han gikk bort, men likevel føler jeg en skikkelig connection til han :klø: Jeg er der hver julaften og tenner lys for han, og hver gang gråter jeg. Jeg gjør aldri det med morfar når vi er der og tenner lys. Merkelige greier :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #196 Del Skrevet 8. april 2008 Faaaaaaaaaan hadde skrevet det lange innlegget,og klarte å slette det :gråte: jaja,henger meg på partyet,selv om jeg ser at det ikke bare er grunn til å feire.Men siden du hadde side 10 fest for meg,så.... :juhu: Skjønner veldig,veldig godt at du mistrives med bo der hvor han har bodd med to ekser!! Du burde ta en alvorlig prat med han og si hvordan du føler det. Han kan og flytte for din skyld,når du tross alt flytta 30 mil for han. Høres ut som du har hatt noen tøffe dager Det er irriterende, det har jeg gjort flere ganger! hehe... Etterhvert, når jeg ser at innlegget blir langt, kopierer jeg det innimellom, slik at skulle jeg klare å fjerne alt så er det bare å lime inn igjen Han sa jo ikke at han absolutt ikke kunne tenke seg å flytte da, men han kunne absolutt ikke tenke seg å flytte nå! Men om 3 år kanskje. 3 år er jo en evighet til Jeg trenger virkelig en klem nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Bare en advarsel for de som er lei av å lese sinte innlegg, ikke les videre Uff, vi kranglet igjen igår Han skulle møte meg på jobb før jeg sluttet for han skulle kjøpe noe for meg. Jeg sier hvilken t-bane han skal ta slik at han skulle rekke det. Ringer han når han skulle vært ute hos meg, ca en halvtime før butikkene stenger, men da hadde han ikke gått hjemmefra engang. Unnskyldningen var at han glemte tida! Jeg blir så irritert og sier at jeg kan gå hjem selv. Når jeg kommer hjem finner jeg ut hvorfor han ble forsinket: En eller annen fyr som driver med norsk musikk hadde skrevet om han på ei internettside, et lite blogginnlegg. Så da måtte han jo selvfølgelig ringe manageren sin og si ifra om dette. Derfor glemte han tiden i en time. Er det bare meg som fullstendig overreagerer? Er bare så lei av denne musikken som tar hele jævla () tida! F,eks i bilen på søndag, så skulle han opp til denne manageren og levere den DVDen vi henta. Jeg sa til han før han gikk inn: "Nå blir du ikke lenge...!", og neida han skulle jo ikke det. Jeg satt i bilen i en halvtime å venta! Han klarer jo ikke si: "Jeg har en samboer som venter i bilen så jeg kan maks stå her 5 min å prate.." Jeg føler bare at når han holder på med musikken så blir jeg glemt. Han tar hensyn ellers, men bare ikke da. Jeg hører hele tiden at han drømmer om at plata og låtene skal bli skikkelig hit'er, og at han drømmer om å dra på Turne, og at dette er virkelig hans store drøm... Men så tenker jeg, hva med meg? :cry: Jeg hører ingen drømmer om meg! Endret 8. april 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 8. april 2008 Skal ringe hun dama ang jobb idag Er i dårlig humør, så har ikke lyst til å ringe Samboer skulle skrive ut CVen min igår. Sendte han den på mail, og siden det ikke er word på denne PCen måtte jeg bare klippe og lime den inn på mailen. Så da han skulle printe den ut så fikk han jo med seg alt det andre på sida Kan jo ikke komme på intervju med en slik CV, det burde jo til og med han forstå!!! Har fri fra jobben idag, selv om jeg egentlig skulle ønske jeg skulle på jobb. Orker ikke mer krangling! Hadde planer igår om å bake kake, og lage middag for han, som takk for at han kjørte frem og tilbake igår for å ordne slik at jeg fikk kortholderen min, men det gidder jeg ikke nå Alt er bare galt idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #199 Del Skrevet 8. april 2008 Da var telefonsamtalen overstått, og det var veldig positivt. Skal til "intervju" på torsdag Hun sa at hun hadde ei som antagligvis skulle slutte, og ei som skulle langtids sykemeldes, hvis ikke så trengte de alltids folk der ute :juhu: Det gjorde straks dagen min litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. april 2008 Forfatter #200 Del Skrevet 8. april 2008 Har faktisk mye flaks idag, selv om forholdet til samboeren ikke går helt på skinner. Var ute selv for å kjøpe disse lysestakene som samboeren min skulle kjøpe igår, og de hadde mange igjen! Og det viste seg at det var 40% av den prisen som stod på dem, jeg trodde jo de allerede var satt ned. Så da fikk jeg jo dobbelt så mye for penga! :-D Og når jeg kom hjem fant jeg hentelapp i posten for den fine veska jeg venter :-D Til middag blir det rykende varm tomatsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå