CafeLatte Skrevet 12. februar 2011 #61 Skrevet 12. februar 2011 Jeg synes ikke pircering er noe fint på utover navle, passer bedre til de med innover.
Gjest Kjersti Skrevet 16. februar 2011 #62 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har hørt at hvis man har utovernavel, så kan man ikke ta oppe.. At man bare kan ta piercing nede da:) nede i navlen altså! Jeg har hørt det, men vet ikke jeg;)
Gjest mona Skrevet 13. mars 2011 #63 Skrevet 13. mars 2011 Jeg synes ikke det var så ille. Tok den når jeg var 14, og tok den ut igjen når jeg lå på sykehuset når jeg var 20, og glemte å sette den inn igjen så nå har jeg et halvveis gjengrodd hull ovenfor navlen, men men Ellers så anbefaler jeg deg å kanskje ta med ei venninne, eller kamerat. Vi var to stk som tok piercing sammen og holdt hverandre i hånda, og det gikk veldig bra. Trodde det skulle være skikkelig vondt, så jeg var helt uvel lenge før jeg tok den, men smerten varte ikke lenger enn ett sekund og etterpå var det bare litt ømt. Smerte oppleves jo forskjellig fra person til person, men jeg vil ikke si at jeg har en ekstrem høy smerteterskel akkurat, og er litt småpinglete av meg når det kommer til å bli stukket og pirket på
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2011 #64 Skrevet 13. mars 2011 Hei! jeg er 14 år (blir snart 15) jeg bare lurte på hvor du tok din piercing? er det ikke en lavalder på 16 år? Jeg har veldig lyst på det, men er litt usikker på om jeg er gammel nok.... er det mange som tar piercing for 14-15 år gamle jenter?
Gjest Anonym Skrevet 25. mars 2011 #65 Skrevet 25. mars 2011 Hei! Jeg er ei jente på 15 år som har veldig lyst til å ta piercing og jeg skal ha med meg mamma, men jeg er veldgi redd for at det skal gjøre så vondt. Er litt pinglete når det gjelder sånn fordi bare hvis jeg tar litt på navelen min skjennes det ut som om jeg tar inn i magen, å det gjør drit vondt. Å de skal jo rense navelen og sånn før de skal ta å stikke hullet og sette den inn. Å da er jeg redd jeg kommer til å få dritvondt! :S Men jeg vil så gjerne ha en piercing i navelen, det er så fint! Er det noen som har det sånn som meg? Og er det noen hyggelige og dyktige piercere i Stavanger? Kan du/dere gi meg så mye informasjon som mulig, jeg er veldig redd for å få sånn betennelse. Jeg har hull i ørene å det gjør ikke vondt å ta hull. Kan det å ta hull i ørene og ta hull i navelen sammenlignes? Er det vondt å ta hull i navelen? :/ Plis svar så fort som mulig..Hilsen anonym
Gjest Hanne Skrevet 15. juni 2011 #66 Skrevet 15. juni 2011 Hei! Jeg har alltid hatt lyst på piercing i navlen.. men jeg fikk ikke ta fordi det var for lite hud over navlen slik at den kanskje ikke kom til å gro, eventuelt sprekke? Derfor har jeg nylig begynt å vurdert piercing nede i navlen. Er det noen som har dette? eller har noen meninger om dette? Jeg har egentlig alltid tenkt at det ikke var noe fint, men etter å ha sett litt bilder så ser det ikke så værst ut. I hvertfall ikke hvis man har en med litt pynt som henger ned. Er det vondere å ta nede eller er det likt? takk for svar! :-)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #67 Skrevet 15. juni 2011 Jeg tok piercing i navlen da jeg var 16, og jeg må si at dette er noe av det vondeste jeg har gjort. - Noen gang! Mannen som tok den på meg stusset over hvor vanskelig det var å få nåla gjennom. Det første jeg spurte han da jeg kom inn, var: "gjør det vondt? Alle jeg har snakket med sier at det ikke gjør noe vondt." Da lo han og sa "de som sier at det ikke gjør vondt, de lyver". Og det stemte, for jeg fikk kjempevondt pga. huden min visstnok var veldig tykk, og hadde vondt i en hel måned etterpå... Piercing-en grodde et år senere, selv om jeg var kjempe flink til å rense og ordne. Alle er forskjellig
Gjest Hmm... Skrevet 18. juli 2011 #68 Skrevet 18. juli 2011 Jeg har Veldig lyst på Piercing i navelen . Jeg er 13 år, men pappa sier at jeg ikke får lov, pga når man blir eldre blir det et stort hull... er det sant? Jeg har veldig lyst på, men å overbevise pappa om at det ikke blir stygt .. blir det stygt etter noen år eller holder det seg fint?
Gjest heii Skrevet 4. september 2011 #69 Skrevet 4. september 2011 har veldig lyst til å ta piercing i navlen. men jeg har en veldig lav smerteterskel. Noen som kan forklare litt smerten, om det gjør vondt og hvor lenge? kan man bade i rimelig kort tid etterpå? og når man tar den ut og ikke ønsker den mer, vil hullet være synlig på samme måte som i ørene? jeg syns ikke det var vondt å ta piercing i navlen og jeg har veldigveldig lav smerteterskel:-)
Gjest Camilla Skrevet 23. oktober 2011 #70 Skrevet 23. oktober 2011 Smerten er som andre sier, varer i 2 sekunder, og det er ikke noe stor, er noe som aalle tåler Jeg selv badet i syden i både basseng og sjø etter 10dager, gjikk helt fint, bare skyld såret etter du bader i basseng, det kan være skittent. Men du ser litt selv , hvis du ser at såret er helt bra, bad og kos deg, hvis ikkje, kan du prøve å ikke bade i klor, men hvis du må, rens rett etterpå Men jeg seøv tok for litt over en måned siden, angrer ikke i det hele og elsker den, så hvis du virkelig vil , go for it <3
charlott Skrevet 23. oktober 2011 #71 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har veldig lyst på, men å overbevise pappa om at det ikke blir stygt .. blir det stygt etter noen år eller holder det seg fint? Har hatt i ca 5 år, ikke noe stygt i det hele tatt Har ikke hørt at det skal bli noe problem heller.
Gjest maja Skrevet 15. april 2012 #72 Skrevet 15. april 2012 Heei, jeg har noen spørsmål, håper dere kan svare :-) 1. Jeg tar piercing denne måneden, og jeg skal til Tyrkia i slutten av juni, kan jeg bade i bassenget da? 2. Når kan jeg skifte? 3. Når har det grodd? 4. Hvor ofte må jeg rense?
Gjest jenta Skrevet 13. juli 2012 #73 Skrevet 13. juli 2012 det gjorde ikke noe spesilet vondt, det gjorde bare vondt når hun stakk nåla i mellom :/ det kan hende at du blir litt dårlig etter du har tatt den, det blei i alle fall jeg ) men det går over.. jeg fikk beksjed om at jeg ikke skulle bade på 3 mnd og du kunne bytte etter 1 mnd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå