Gjest Stine Skrevet 29. oktober 2010 #41 Skrevet 29. oktober 2010 Hei, jeg bare lurer på om det er noen av dere som vet om det er noe lurt å ta piercing i navlen, når man driver med hest ? For de hjemme sier at jeg ikke kan ha det siden jeg driver med hest, men det er jo mange av vennene mine som har det som driver med hest. Takk
SmallTalk Skrevet 29. oktober 2010 #42 Skrevet 29. oktober 2010 Så lenge du dekker til piercingen i nærheten av hesten inntil den er grodd, slik at du ikke risikerer å få bakterier inn i såret, så er ikke dette noe problem.
Gjest Sa Skrevet 31. oktober 2010 #43 Skrevet 31. oktober 2010 Så lenge du dekker til piercingen i nærheten av hesten inntil den er grodd, slik at du ikke risikerer å få bakterier inn i såret, så er ikke dette noe problem. Takk for svar. Da ser det ut som jeg skal ta meg en tur til ett studio i nærheten etterhvert.
Gjest Mona Skrevet 16. desember 2010 #44 Skrevet 16. desember 2010 jeg skal ta piercing i navlen i morgen, der jeg skal koster det 500 krone rog tar ti sekunder, sa damen i telefonen hva vil det si at rog tar ti sekunder?
Gjest Kjersti Skrevet 22. desember 2010 #45 Skrevet 22. desember 2010 Jeg skal ta piercing i navlen i romjulen nå, eller så fort som mulig på det nye året. jeg gruer meg skikkelig, fordi jeg er så utrolig redd nåler, at jeg tror jeg kommer til å dø. Det med at dere ikke kjenner noe i det hele tatt, det tviler jeg litt på, egentlig. Når ei tykk nål skal gjennom huden din, for å lage et hull(eller, sår på en måte,) så sier det seg selv at man kjenner det. Det er ikke sikkert det er vondt, men du kjenner det jo sikkert.. hvis ikke, så.. ja ): haah anyway, jeg gruer meg skikkelig! Men samtidig gleder jeg meg så utrolig, for har hatt lyst på det i 3 år. jeg skal ha med venninner, så jeg skal holde dem i hånda..
Djungelvrål Skrevet 22. desember 2010 #46 Skrevet 22. desember 2010 Jeg tok min for ca 8 år siden, det gjorde dritvondt. Det sier seg selv når de stikker en tjukk nål gjennom vevet uten bedøvelse. Holdt på å svime av. Hullet gjor ikke igjen og er ganske synlig.
CafeLatte Skrevet 22. desember 2010 #47 Skrevet 22. desember 2010 Gjorde ikke vondt i det hele tatt.Merka et lite stikk thats it.
Gjest Kjersti Skrevet 23. desember 2010 #48 Skrevet 23. desember 2010 Noen som har hatt SYKE smerter etterpå? ): dagen etter osv?
Gjest Jørund1974 Skrevet 26. desember 2010 #49 Skrevet 26. desember 2010 Jeg skal ta piercing i navlen i romjulen nå, eller så fort som mulig på det nye året. jeg gruer meg skikkelig, fordi jeg er så utrolig redd nåler, at jeg tror jeg kommer til å dø. Det med at dere ikke kjenner noe i det hele tatt, det tviler jeg litt på, egentlig. Når ei tykk nål skal gjennom huden din, for å lage et hull(eller, sår på en måte,) så sier det seg selv at man kjenner det. Det er ikke sikkert det er vondt, men du kjenner det jo sikkert.. hvis ikke, så.. ja ): haah anyway, jeg gruer meg skikkelig! Men samtidig gleder jeg meg så utrolig, for har hatt lyst på det i 3 år. jeg skal ha med venninner, så jeg skal holde dem i hånda.. Hei. Jeg har ikke piercing i navlen og er heller ikke kvinne men… Smerten vil nok merkes, uansett varer den bare to-tre sekunder og deretter er det over. Jeg har en ring i tragus som ble tatt for mange år siden og for en uke siden tok jeg én i den ene brystvorta. Det gjorde vondt men det er litt av gamet og det kjempedigg ettertpå! Nå venter jeg bare på å få byttet til tykkere stang. Har lest at en skal vente til det er helt grodd mens andre sier en kan bytte etter et par uker, noen meninger om dette? Uansett lykke til med navlepiercing, det er drit sexy på damer!
Gjest makita Skrevet 28. desember 2010 #50 Skrevet 28. desember 2010 jeg skal ta pearsing i navelen. men jeg vet ikke hvor jeg skal ta det, er det noen som har forslag eller erfaringer å del??
Gjest Jørund1974 Skrevet 28. desember 2010 #51 Skrevet 28. desember 2010 jeg skal ta pearsing i navelen. men jeg vet ikke hvor jeg skal ta det, er det noen som har forslag eller erfaringer å del?? Hvor i landet?
Gjest Kjersti Skrevet 29. desember 2010 #52 Skrevet 29. desember 2010 Jeg skal ta på Safarihuset på Lillehammer tenkte jeg! Hørt at de har fått bra kritikk osv.. Og, ja, selvom det kanskje er helt forjævlig vondt, så er det antakeligvis verdt det;) har hatt lyst på det siden jeg var 12, så ja..
Gjest lille my Skrevet 2. januar 2011 #53 Skrevet 2. januar 2011 jeg er bare 11 år, men det går sikkert bra!! Ikke sant?! Ja, iverfall så tok jeg og en veninne "piercing" i navlen.det vil si at jeg tok høl med nål, også tok jeg en øredobb i hølet! siden det var et høl som var stikki av en nål så var det ikke stort, men klarte det fordet! Det gjorde ikke jævlig vondt egentlig, men det er litt sårt etterpå da! vi vil ikke si det til noen, fordi jeg tror nok ikke foreldra mine vil like det! Men poenget er at det gjorde ikke så vondt, og jeg dreiv jo å pirka på det i en halv time, eller noe sånt! men kan det egentlig være farlig å lage det selv?
HappyTear Skrevet 2. januar 2011 #54 Skrevet 2. januar 2011 Jeg synes egentlig ikke det var så veldig vondt, eller, det er jo en kanyl som stikkes inn i kroppen, men med tanke på det så var det ikke så vondt. Men kroppen min reagerte på det, så når vi egentlig var ferdige og skulle betale så besvimte jeg. Men dette er 5 år siden, og piercingen står i enda :D
Gjest Redd'a Skrevet 15. januar 2011 #55 Skrevet 15. januar 2011 Hei! jeg skal ta piercing sånn i begynnelsen i april 2011 (altså ca. 2 og en halv måned til?!) Jeg gruer meg utrolig men gleder meg oxo sjukt! jeg er 13 år og faren min skal være med meg og ta den. Skal altså ta den i Sarpsborg, hørt at det er bra studioer der.. lengere opp på side 2 elr no så jeg at det var en som hadde tatt den i Sarpsborg og fortalte at de hade bedøvelse? Er dette sant eller bare tull? Fra en skala fra 1-10 , hvor vondt gjør det, kan noen sammenligne med noe annet..? Svar ærlig vææær så snill, hilsen en døds-redd-13åring Ps: håper på svar så fort som mulig av en som har piercing
Gjest Kjersti Skrevet 17. januar 2011 #56 Skrevet 17. januar 2011 Da har jeg tatt:) jeg tok for 2 dager siden. Nå kjenner jeg den ikke, dagen jeg tok den, var jeg skikkelig svimmel og kvalm hele dagen, og det gjorde veldig vondt.. Da han stakk, skrek jeg rett ut! fyfaen, vondeste.. Men nå er jeg fornøyd osv! jeg tok på Hamar Tattoo & Piercing. (www.hamartattoo.no) Veldig fornøyd med hygiene der, og han som stakk var flink og rolig.
Gjest Inga Skrevet 9. februar 2011 #57 Skrevet 9. februar 2011 Heisann! jeg skal ta piercing i navlen en gang i Mars. Tenkte at jeg skulle ta den på et sted i Bergen som kalles "the leading light". Noen som har hørt eller vært på dette stedet, som kan fortelle meg litt om hygienen, metodene, osv der? Jeg er 15 år, og har villet dette siden jeg var 10, så det kommer helt sikkert til å være verdt det. Selv om det kommer til å bli verdt det, så gruer jeg meg noe så syykt. har litt spørsmål: - jeg er ganske tynn! kommer dette til å bli ett problem? - jeg har utovernavel(?). Altså, slik at navlen min ble klipt litt for lang. er dette ett problem? - jeg har, vertfall i følge mamma, ganske så lav smerteterskel. hvordan vil jeg føle det da? Håper noen kan svare meg! )
DesertRose Skrevet 9. februar 2011 #58 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hei. Skal du ta i Bergen så gå på Lets Buzz som ligger i Tverrgaten 11. Om man er tynn er ikke noe problem. Om det gjør vondt eller ikke er individuelt. Noen merker ingenting og andre synes det er vondt. En dyktig piercer er meget kjapp og det er over på et lite sekund. Om navlen er et problem er noe en piercer må se på. De vet om man kan pierce seg eller ikke og hvilket smykke som passer best o.l når det gjelder anatomi. Endret 9. februar 2011 av DesertRose
Gjest belly Skrevet 9. februar 2011 #59 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har også lav smerteterskel, gråter av sprøyter osv. Jeg syns ikke det var kjempe vondt, men det var vondt! Bare i noen veldig få sekunder. Jeg gråt ikke eller liknende , men gav fra meg et lite pip. Jeg hadde lett gjort det igjen, fordi jeg syns navelpiercing er fint:) Jeg syns dette var bedre enn å ta hull i øret, noe som man skvetter veldig av. Det var ubehagelig etterpå , men ikke vondt.. Så nå at denne tråden var fra 2008, men men noen vil kanskje vite min mening da
princess89 Skrevet 12. februar 2011 #60 Skrevet 12. februar 2011 Jeg tok piercing nå 2. februar og jeg synes helt ærlig ikke det gjorde noe spesielt vondt. Nå har jeg en vanvittig sprøyteskrekk (svimer av når jeg tar blodprøver o.l.) og jeg overlevde dette. Det som er ubehagelig er tiden etter.. Nå er det snart to uker siden jeg tok, men jeg kjenner godt at det er litt ømt enda. Vondt å bøye seg langt ned blant annet. Men det går helt fint. Jeg har også veldig lav smerteterskel. Visst du virkelig ønsker det vil jeg nok tro du greier det også! Jeg har ventet siden jeg var 12.. Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå