Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Desember er en meget bra måned!! Tenk, da trenger du ikke drikke vin til maten i julen og da har du masse positivt å tenke på midt i julestria. Og så er kanskje jobben i boks, en mindre beskymring har jo blitt gravid før så det skjer nok helt sikkert om ikke så lenge, bare spørsmål om når :klem:

Må nok innrømme at vin til maten vil bli savnet dypt, men er jo greit så lenge belønningen skimtes i det fjerne... Har noen jobber å søke på nå, så håper det ordner seg snart. Er så lei av usikkerheten.

:kjefte:

Babymelona venter tålmodig på enda et KG-søskenbarn! :kose:

Prøver så godt jeg kan! ;)

Da satser vi på desember, augustbarn kan virkelig anbefales :tommelsmil:

Er augustbarn selv jeg, så det er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fins her i høstmørket. Har ikke så mye å komme med for tida, er på pergopause og har heller små forhåpninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jobbintervju i dag. Tror ikke det er det beste intervjuet jeg har gjort, men tror det gikk ok. Blir spennende å se, men en liten stemme i hodet mitt ber om at jeg ikke får jobben for da slipper jeg å bestemme meg for å si opp der jeg er. Hvorfor kan ikke ting være enkelt og rett fram for en gangs skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Moro med jobbintervju egentlig da. Hvis du får tilbud har du jo noe å fortelle til arbeidsgiver, og du kan jo levere et 2.3.4 krav (f.eks fast jobb ellers går du). Er den andre jobben i byen og er den fast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre jobben er fast ja, og her i byen. Litt kronglete til for bussing, men får vel satse på sykkel. Men er litt usikker på om det er jobben for meg. Må i tenkeboksen dersom jeg får tilbud om jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbvalg ;) !

Akk denne ventetiden.... :gjeiper:

Spennende, frustrerende ...! :kose:

Velkommen hit forresten!

Ja, føler det er dobbel ventetid nå, både for fast jobb og liten en. Håper begge deler ordner seg innen noen måneder. Uansett, jeg NEKTER å få dårlig samvittighet dersom jeg blir gravid raskt i ny jobb/er gravid når jeg takker ja til fast jobb. NEKTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal da absolutt ikke ha dårlig samvittighet når du blir gravid om du tar den nye jobben :riste::regler: absolutt ikke.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Dårlig samvittighet skal du ikke ha. Det er jo ikke en overraskelse at jenter får barn i 20-30 årene. Jeg tror det er positivt for arbeidsplassen. Karrierekvinner bytter kanskje jobb ofte mens småbarnsmødre helt sikkert vil ha en fast og trygg jobb, og dermed vil være en resurs over tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De satser på å bestemme seg før månedsskiftet, men før den tid skal det være andregangsintervju samt samtale og test hos rekrutteringsfirma.

Akkurat nå er jeg ganske ubestemt over hele jobben, aner ikke om jeg hadde takket ja hvis jeg får tilbud en gang... Jeg er så usikker på om det er rett jobb for meg. Hater å gå sånn som dette, og ikke vite hva jeg vil eller hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jobben er rett finner du vel ikke ut før du eventuelt har prøvd den med mindre du er helt sikker på at det ikke er noe for deg. Håper du får fast jobb, men selvfølgelig aller helst fast der du er nå :klem:

Har du begynt med juleshopping da? Jeg har shoppet!! Helt utrolig :-) Pleier jo å shoppe siste dag før jul og sende det og håpe det kommer frem på julaften. I år skal jeg være flink. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jobben er rett finner du vel ikke ut før du eventuelt har prøvd den med mindre du er helt sikker på at det ikke er noe for deg. Håper du får fast jobb, men selvfølgelig aller helst fast der du er nå :klem:

Har du begynt med juleshopping da? Jeg har shoppet!! Helt utrolig :-) Pleier jo å shoppe siste dag før jul og sende det og håpe det kommer frem på julaften. I år skal jeg være flink. :-D

Jeg slipper å tenke mer på den jobben, for de ville ikke ha meg på andregangsintervju. Like greit føler jeg, så slipper jeg å ta en vanskelig beslutning selv. Og det betyr vel at jeg egentlig ikke ville ha jobben?

Har begynt litt forsiktig med julegavehandling. Må sende nesten alt i år, og ganske tidlig også. Skal prøve og få sendt noe i helga allerede, men det avhenger om jeg finner det jeg er på jakt etter i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...