Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Kan være kjekt med headset i tillegg når du bruker skype ;) Du kan laste ned programmet her

Ikke meningen å kuppe dagboka di spinnvil! :sjenert:

Høres ut som en svært effektiv søndag!! Her har jeg vært sånn passe effektiv. Fått unna litt husvask og slikt, men har ennå ikke fått begynt på en oppgave jeg burde ha begynt på.. Jaja, får håpe den ikke tar alt for lang tid :)

Ha en fortsatt flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kostar det noko å skaffa seg skype? Kva treng ein egentlig i tillegg til PC og internett- tilkobling? :klø:

Så bra mannen snart er heime igjen. Kan tenka meg at dåke finn på alt anna enn husarbeid då. :yvonne:

Koster ingenting å bruke skype nei, bortsett fra hvis du vil ringe til telefoner. Men hvis søstra di har skype kan dere ringe gratis mellom dere.

Kan være kjekt med headset i tillegg når du bruker skype ;) Du kan laste ned programmet her

Ikke meningen å kuppe dagboka di spinnvil! :sjenert:

Høres ut som en svært effektiv søndag!! Her har jeg vært sånn passe effektiv. Fått unna litt husvask og slikt, men har ennå ikke fått begynt på en oppgave jeg burde ha begynt på.. Jaja, får håpe den ikke tar alt for lang tid :)

Ha en fortsatt flott søndag!

Jepp, headset er et must :)

Effektiv og effektiv... Er vel ikke akkurat det, utsetter alt leeenge og leeenge. Men har begynt å skrive lister over det jeg skal gjøre i løpet av dagen, er motiverende å stryke ting av den.

Nå skal jeg bare vaske badet, så har jeg shina hele leiligheta. Rydda skap og sånt, og lagd middag. Og snakka maaange timer i telefonen... Ikke akkurat effektivt, men veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være kjekt med headset i tillegg når du bruker skype ;) Du kan laste ned programmet her

:enig:

Koster ingenting å bruke skype nei, bortsett fra hvis du vil ringe til telefoner. Men hvis søstra di har skype kan dere ringe gratis mellom dere.

Jepp, headset er et must :)

:enig:

*notere headset på handlelista*

Kanskje det kan vera julegave til folk eg snakkar mykje med? :klø: :ler:

*slutta å kuppa spinnvils bok med skype-mas* ;)

Eg syns du høyres effektiv ut - iallfall på ein søndag! :jepp: Og nå kan du ta ein velfortjent frikveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den med at du ikke vil bruke tiden på husarbeid når han kommer hjem ja. Samboer er alltid så imponert over hvor strøkent det ser ut her når han kommer hjem. Men heller det, en å kaste bort tiden på å gjøre det når vi er sammen, også slipper jeg og mase på han om det :ler:

Viktig og kose seg litt mellom superhusmortendensene gitt, og en telefonskravling er veldig hyggelig pause ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den med at du ikke vil bruke tiden på husarbeid når han kommer hjem ja. Samboer er alltid så imponert over hvor strøkent det ser ut her når han kommer hjem. Men heller det, en å kaste bort tiden på å gjøre det når vi er sammen, også slipper jeg og mase på han om det :ler:

Viktig og kose seg litt mellom superhusmortendensene gitt, og en telefonskravling er veldig hyggelig pause ;)

Enig i denne ;)

Kjære reiste på jobb i dag tidlig, og i dag her jeg vasket kåken fra topp til tå :sjenert:

Så herlig at din kjære snert er hjemme :hoppe: Håper inderlig det er leeeeeeeenge til han må ut igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme dumme norwegian. Flyet fra Oslo er innstilt, så nå er det bare å vente. Håper mannen kommer seg hjem fra tåkeheimen i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at mannen kommer seg hjem i kveld :Nikke:

Da regner jeg ikke med å se deg her inne på en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: mannen ble booket om på et fly som skulle gått for ti minutter siden. Ja, skulle... Flyet er visst ikke å se. Så da setter jeg min lit til siste flyet, i halv elleve tiden. Håper bare han slipper overnatting... Jeg vil ha mannen hjem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: *sensurert*

Makan til idiotisme å leggja hovudflyplassen til Gardenmoen, då.

*tenke positive tankar som fjernar tåka slik at spinnvilmannen kjem seg heim i kveld*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:rope: *sensurert*

Makan til idiotisme å leggja hovudflyplassen til Gardenmoen, då.

*tenke positive tankar som fjernar tåka slik at spinnvilmannen kjem seg heim i kveld*

:klemmer:

Det virka!!! Nå stikker jeg til flyplassen og henter mannen :)

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...