Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

Kult med rød kontrast. Høres jo veldig koselig ut å sitte i den med en liten beibi :hjerte:

Kjedelig med bukser som ikke passer. Jeg passer ikke mine gamle bukser enda. Fått mange kommentarer på jobb om at jeg er så flink til å gå med skjørt men det er fordi buksene ikke passer enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært fint å få av de der pergokiloene som kom i vår sånn at buksene mine passer igjen... Jeg skylder i alle fall på pergoen, men tror kanskje det kan ha bittelitt med at jeg var lat og spiste godteri :ler:

:fnise:

Ja, på det fjerde skal det skje! Både for meg og deg! Hvordan går det med levaxinen? Kjenner du forskjell?

:tommelsmil:

Svarte deg i boka mi. ;)

Gleder meg til å sitte i gyngestolen med ei bok, og kanskje om et års tid en liten en også?

:rødme:

*krysse fingrane for at det skal la seg gjera*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med rød kontrast. Høres jo veldig koselig ut å sitte i den med en liten beibi :hjerte:

Kjedelig med bukser som ikke passer. Jeg passer ikke mine gamle bukser enda. Fått mange kommentarer på jobb om at jeg er så flink til å gå med skjørt men det er fordi buksene ikke passer enda :fnise:

ja det er egentlig et godt tips. Får finne fram kjoler og sånt til jeg kommer inn i buksene på normalt vis igjen.

:fnise:

:tommelsmil:

Svarte deg i boka mi. ;)

:rødme:

*krysse fingrane for at det skal la seg gjera*

Første steg er i alle fall overstått til målet om å sitte i gyngestolen med en liten en. Har pussa den ned og vaska med salmiakkvann. Hvis jeg er flink i helga får jeg grunna og malt ett strøk. Trenger sikkert to strøk for at den skal bli fin, så da blir den sikkert ferdig neste uke en gang. Håper jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det alene hjemme? Blitt litt trening? Og hørt noe mer ang fast jobb?

Og hvordan ble stolen?

Mange spørsmål på en gang. Regner med at vi får bilde av stolen når den er ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det alene hjemme? Blitt litt trening? Og hørt noe mer ang fast jobb?

Og hvordan ble stolen?

Mange spørsmål på en gang. Regner med at vi får bilde av stolen når den er ferdig ;)

Vel dagene de går. Skjer ikke så mye, blir mye sløving og surfing :sjenert: Men får vel strekke meg opp, og fortsette den gode trenden med trening som jeg begynte med. Har ikke trent de siste dagene, men får se om det blir i morgen.

Stolen er ikke helt ferdig, må nok male ett strøk til. Hvordan legger man inn bilde forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har tråden åpen der du skal skrive så rett under vinduet du skriver i så er det vedlegg. Velg en fil ved å trykke på browse, så finner du det bilde du vil legge ved. Så trykk på last opp. Når du har lastet det opp må du legge det i teksten din ved å administrere vedlegg. (trykk på administrere vedlegg).

I dag får du en utfordring. 200 kcal på pulsklokken i kveld, klarer du det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er!! Skal ut selv og løpe treningsløp kl 18. Mannen kommer litt sent fra jobb og jeg var veldig kjapp med å si at det ikke gjorde noe, jeg kunne trene en annen gang :sjenert: Nei jeg bare MÅ!! Han skulle nå det så da er det ingen unnskyldning.

Tenk så deilig det blir å komme inn og hoppe i dusjen. Etterpå så kan du kose deg med noe godt å drikke i sofaen, og kanskje tenne lys eller noe. ;) I dag er det knallsol her, men litt vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig. Slapp til og med unna paraplyen :ler: Ble opphold akkurat da jeg jogga. Ble en bra økt. Jogga i en halv time, og pulsklokka sier 368 kcal, men det tror jeg er litt for mye. Jeg jogga ganske sakte, og da tror jeg ikke man forbrenner 800 kcal i timen. Men makspulsen var høy, 206 slag i minuttet. Er det egentlig sunt? Må kanskje ta det opp neste gang jeg er hos legen, for jeg tror ikke det er meningen at den skal være så høy ved moderat aktivitet...

Kan vel trygt si at min makspuls ikke er 220-alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra!! Tror ikke det er feil med kcal. Man forbruker jo mer når man har så høy puls. Jeg har hatt 192 målt med klokken, som regel har jeg gjennomsnitt nærmere 180 på en økt, og da er det inkludert oppvarming.

De trente og erfarne sier iallefall at så lenge man er frisk så er det ikke skadelig med så høy puls. Spurte om det for ikke så lenge siden faktisk. Onkelen min døde under maraton og han var supergodt trent. Blir skeptisk bare ;)

Men :klappe: for at du tok utfordringen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Satser på at jeg får god bruk for gyngestolen om et års tid. Skal begynne på pergo om et par dager, håper det går greit. Kjipt å ligge på sofaen helt slått ut av hodepine som tidligere...

Blir veldig spennende den neste måneden. Kommer til å bli så skuffa dersom jeg ikke blir gravid denne pp, men prøver å forberede meg på akkurat det. Er vel ikke sagt at man blir gravid på den fjerde kuren bare for at det gikk på de to siste?

Mannen kommer hjem til helga, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få hjem mannen :) Det er jo såå tomt uten. Vi krysser fingrene for at det blir denne gangen :klem: Må jo få tatt i bruk den fine stolen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å få hjem mannen :) Det er jo såå tomt uten. Vi krysser fingrene for at det blir denne gangen :klem: Må jo få tatt i bruk den fine stolen!!

enig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...