Gjest Tutta fra Calcutta Skrevet 2. mai 2003 #21 Del Skrevet 2. mai 2003 :evil: Big Brother, Temptation Island, Baren og lignende dritt :evil: Dårlig reklame :evil: Reprisen til reprisen av diverse serier på Tv-Norge :evil: Golf, biljard, snooker, tennis, fotball, kunstløp, :evil: Evig pedagigiske serier hvor alle lever i lykkeland/konfliktland Tutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 3. mai 2003 #22 Del Skrevet 3. mai 2003 Dårlige reklamer. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #23 Del Skrevet 3. mai 2003 Folk som sier lanGsere til lansere! Det gjelder forresten ikke bare på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. mai 2003 #24 Del Skrevet 3. mai 2003 Happy Hours på TvNorge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #25 Del Skrevet 3. mai 2003 1) Fotball 2) Bedrittne humorprogram som "slå på ring" og "frittgående hope" 3) De to wannabe-dj'ene på NRK 4) Reklame, selv om jeg veit det er et nødvendig onde 5) Autofil, det går ikke ann å være seriøs bilentusiats og samtidig godta at man skal omfatte bilen som et leketøy i trafikken. 6) Fotball 7) Dorthe Skruppel 8) Samme filmene i reprise gang på gang 9) Lisensavgiften som bare øker og øker, uten at de greier å gi valutta for pengene. 10) Petter Nome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. mai 2003 #26 Del Skrevet 3. mai 2003 Jøss, atter en gang glemte jeg å logge meg inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. mai 2003 #27 Del Skrevet 3. mai 2003 Irriterer meg svært lite jeg.. bytter bare kanal. Men jeg ble fryktelig irritert av det reiseprogrammet som hadde Rodney og Anette som programledere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 3. mai 2003 #28 Del Skrevet 3. mai 2003 ¤Soppen med pekefingeren (som har et eller annet debattprogram). ¤"Og Guro, det har vel du litt om?" "Åjada Kari, det vet du, og nå følger Knut her på skjermen..." <- nyhetsopplesere med personlig vri ¤Umenneskelig blide Extra-verter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. mai 2003 #29 Del Skrevet 3. mai 2003 Apropos dårlige oversettelser. Hadde leid Seven på video for noen år siden og i en scene sier Morgan Freeman til Brad Pitt; "don`t fuck with me". Idiotene klarte å oversette det til "ikke pul med meg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 3. mai 2003 #30 Del Skrevet 3. mai 2003 Synes rar teksting på engelsk er bare morsomt. F.eks. make-up-sex som blir til sminkesex som nevnt over her; knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. mai 2003 #31 Del Skrevet 3. mai 2003 Apropos dårlige oversettelser. Hadde leid Seven på video for noen år siden og i en scene sier Morgan Freeman til Brad Pitt; "don`t fuck with me". Idiotene klarte å oversette det til "ikke pul med meg". Råbra Starie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. mai 2003 #32 Del Skrevet 3. mai 2003 Independence Day - når jagerflygerne fyrer av missilene sine. I kamp så er det vitkig å gi beskjed om alt du foretår deg, også når du fyrer av missiler eller skyter generelt. Luft til luft-missiler blir uttrykt ved "Fox1/Fox2/fox3", hvor tallet indikerer hva type missil det er (radarstyr/laserstyrt/varmesøkende) Fox er forkorstelse for "Fire Ordnament eXterior". I nevnte film er det oversatt med "Rev 1!" (dette burde jo egemtlig bli en fin egen tråd - tåpelige oversettelser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #33 Del Skrevet 3. mai 2003 For å hanke inn debatt-tråden igjen - dette irriterer meg: - "Du skal høre mye..." Nei takk! :o - Rune Larsen - har Norges ondeste øyne :evil: - Manipulerende tv-reklamer (og amerikanske filmer) som med enkle grep får meg til å stri-sippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #34 Del Skrevet 4. mai 2003 *Elisabeth "Bettan" Andreassen fra Retro, give me a break..! *Viggo Johansen fra Redaksjon 1 - dyktig på mange måter, men har sett en del programmer hvor han faller helt ut, mister konsentrasjonen, og det blir rett og slett litt pinlig å se på. *Christian Borch på NRK-nyhetene - virker i mine øyne litt for pompøs som nyhetsanker, men så han på Først & Sist, og da bedret inntrykket seg noe. *Pokerfjes, husker ikke navnet på programlederen, men dialekten var gyselig, og "mat og drikkaaa" gav meg kalde grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 4. mai 2003 #35 Del Skrevet 4. mai 2003 At Svisj kunne ha litt bedre musikk.. Orker ikke mer Gareth Gates nå. Big Brother :evil: Snart ferdig.. Takk gud.. Bob Saget Har alltid hatet han Ricki Lake, Oprah, Dr. Phil.. blir litt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. mai 2003 #36 Del Skrevet 4. mai 2003 Liker ikke: - Big brother online med det patetiske kvinnemennesket - Bindreklamer av alle slag - Det meste av tv-serier på tv-Norge - Oprah Winfreys tilgjorte empati (Ricki Lake) - Sportskommentatorene som alltid sier "bronsjemedalje" når det heter B-R-O-N-S-E (noe av det verste jeg hører) Men curling, snooker og kunstløp - da er jeg i himmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mai 2003 #37 Del Skrevet 4. mai 2003 "Alle elsker Raymond" Sushi - eller hva det heter, programmet med hun som kler seg ut som japaner..? Tande-P Temptation Island - fullstendig boikott..... Blææææh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. mai 2003 #38 Del Skrevet 4. mai 2003 Oi, ja, jeg glemte den verste av de verste: BB Online! Takket være programlederen så er det programmet bånn i bøtta. Svitsjer panisk til en annen kanal hvis jeg tilfeldigvis snubler over det programmet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 4. mai 2003 #39 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg glemte å skrive Cyou.. klarer ikke hun programlederen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. mai 2003 #40 Del Skrevet 4. mai 2003 Ser ikke på det som irriterer da ... og skrur av lyden når det er reklame. Men kan nevne at jeg ikke ser på sport, ikke på såpe og de fleste serier ( x-files får jeg med meg ganske ofte, Absolutt fabelaktig, Torsdagsklubben og nyheter. Da tok jeg med alt, unntatt filmer som har fått bra kritikk og enkelte dokumentarer - når jeg er hjemme og har tid.) Ser lite på tv for tida. Men får gjerne med meg helseprogrammer og det dyreprogrammet på nrk/tv 2 (?) med Mostue har jeg sett en gang, men glemmer alltid når det er. Og det hender jeg ser på Vil du bli millionær - for å teste hva jeg kan selv. Men gjerne reprisen på søndager. Og før stortings og kommunevalg - så ser jeg på det de sender av debatter... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå