Gå til innhold

Er det virkelig mulig?!?


rubie

Anbefalte innlegg

Hadde en svipptur over, men savnet ble for stort :ler:

Lurer på om kjærsten din er sikker på hva han faktisk har lovt deg nå :ler:

Kjempetrist med MA :klem: Vet så altfor godt hvordan det føles.... Og nå nærmer det seg termin for det barnet som aldri ble noe. Trodde det ikke skulle bli noe problem, men litt sårt er det jo. Det rareste er at kjæresten syns det er mye mer vanskelig enn meg.

Ble ikke gravid nå heller, så kjæresten slapp daglig massasje :gjeiper: Men helt ærlig tror jeg nok at han heller ville gjort det hvis jeg da hadde vært gravid.

Hadde en liten krangel for et par dager siden. Husker nesten ikke hva det var om en gang. Ingen skriking og roping, bare trist. Og nå føler jeg meg elendig. Dårlig stemning hjemme. Kjæresten lurer på om han ville hatt det bedre om han bodde alene. Og når jeg spurte om han fremdeles vil lage barn, varte det ca et helt minutt før han svarte at han trodde han ville det... :tristbla: Han liker seg ikke der vi bor nå, har ikke så mange venner, trives bare sånn passe på jobben etc. Jeg syns det er fryktelig og vet ikke hva jeg skal si/gjøre for at ting skal ordne seg. For det vil jeg VIRKELIG. Mener 100% at han er mannen i mitt liv.

Og nå skal jeg være på jobb i 4 døgn, så vi får ikke snakke og ordne opp i ting. Av og til er livet noe ordentlig drit. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj! Kjipt når det er slik!

Det er ikke moro å være den som ikke trives, ikke trives på jobb eller ha noen venner, men det er heller ikke lett for den som lever sammen med den heller.

Håper dere får tid til å snakke sammen snart :)

Jeg har forresten ikke vært her inne før.. Nå er jeg ikke så mye inne på KG om dagene, stresser for mye med andre ting..

Ønsker dere lykke til i prøvingen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Virkelig vært dårlig til å skrive her siste tiden. Men nå har vi endelig fått internett hjemme, så da har jeg ingen unnskyldning lenger... :gjeiper:

Mandag igjen. Gruer meg alltid til mandager - 15 timers dag på jobben. Det er slitsomt og setter en liten "spiss" på ukestarten. Hadde en grei helg. Går heldigvis bedre med meg og mannen. Var litt redd han hadde på kalde føtter i forhold til prøvingen. Nå er han heldigvis mer ivrig enn noensinne :sengekos: Jeg er litt mer avmålt for tiden. Er så lei av oppturer med graviditetssymptomer og nedturer med negative prøver. :tristbla:

Får besøk av svigermor og søster til samboeren på torsdag. Brukte hele helgen til ordning, rydding og vasking i huset. Merker at det er mer å gjøre nå når vi bor i rekkehus med litt hage enn før i liten leilighet. Men ville ikke byttet tilbake for alt i hele verden likevel :snurt: Lagde et lite avlukke til å ha veden bak utenfor boden av noen planker og en gammel dør. Ser snart ut som en sigøynerlandsby. Tipper de "penere" naboene er helt oppgitt :fnise: Vi syns jo det ble veldig praktisk.

Så i morgen MÅ jeg trene litt etter jobb. Helt abstinenser. Tror (håper) jeg har eggløsning snart, så litt :sengekos: må det vel også bli tid til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Skal på ferie om 2 uker! Bestilt billetter til Mexico i dag. Ser ut som om vi må være 3 dager i New York også, men det går helt fint! :jepp:

Blir mye lettere å holde ut alt dette regnet i Bergen når man har litt sol og glede seg til :regn:

Bare 18 dager igjen til vi reiser. Kanskje jeg burde få meg en "nedtellings-ticker" hvis det fins?!?

:sol::sol::sol::kaklehone::sol::sol::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...