Gå til innhold

Er det virkelig mulig?!?


rubie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist å lese, rubie! :tristbla: Håper det går bedre og bedre med deg og at du lykkes snart igjen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rubie! Har lest litt i dagboka di nå, fryktelig trist at det ikke gikk veien denne gangen. Håper det går bedre med deg, og krysser fingrene for at det går bra neste gang :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper virkelig at alt går strålende!!! :klemmer:

Det går greit, men det var litt tyngre enn jeg hadde trodd det skulle være de første dagene. Var jo forberedt på at det kunne skje, men likevel... :sukk:

Tror det verste var alle de planene vi hadde lagt og at det plutselig ikke skulle bli slik som vi hadde sett for oss fremover. Du begynner å se på deg selv som "mor" og går inn i en slags rolle som plutselig blir tatt fra deg... Tror det er vanskelig å sette seg inn i før det skjer. Unner ingen det...

hei du, har ikke vært innom her på en stund... Kjempesynd at det ble som det ble... Vet hvordan du har det, kan bare sende en trøsteklem og si at det blir lettere etterhvert... Man må bare ta seg tid til å sørge over alt som ikke ble. Som du sier har man jo gått inn i en rolle som endrer alt, alle håp og drømmer for framtiden, og så blir det tatt fra deg.

Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du, har ikke vært innom her på en stund... Kjempesynd at det ble som det ble... Vet hvordan du har det, kan bare sende en trøsteklem og si at det blir lettere etterhvert... Man må bare ta seg tid til å sørge over alt som ikke ble. Som du sier har man jo gått inn i en rolle som endrer alt, alle håp og drømmer for framtiden, og så blir det tatt fra deg.

Håper det går bra med deg.

Hei,

Takk for fint svar. :klemmer: Går bedre for hver dag, men faller tilbake og blir litt trist innimellom. :tristbla: Prøver å ikke tenke på hvor langt på vei jeg skulle vært nå hvis alt hadde gått bra, for det er litt sårt.

Samboer har faktisk tatt det mye tyngre enn meg. Vi har ikke hatt det så bra i det siste. Han har lukket seg inn i seg selv. Jeg har ikke hatt særlig behov for å snakke om det i det siste og trodde at han hadde det på samme måten. Han har vært lei seg og mener han ikke har klart å støtte meg nok. Men jeg syns jo han har vært den beste støtten jeg kunne hatt! Uansett har han nok tenkt mye på dette uten å snakke om det. Nå har vi jo fått snakket sammen om det og det går litt bedre. Men ting er enda litt vanskelig. Æsj... :cry:

Har ikke fått tilbake menstruasjonen enda. Vi tenkte egenlig vi skulle vente litt med å prøve mer, men har :humpe: noen ganger uten prevensjon likevel. Så nå er det litt verken/eller: vi prøver ikke aktivt, men :sengekos: når det faller seg sånn uten prevensjon.

Deilig uansett å slippe å være gravid, så jeg både håper og ikke håper at jeg blir gravid snart. La jo på meg et par kilo mens jeg var gravid som nå ikke vil forsvinne igjen :sur: Noe så urettferdig: 3 mnd med kvalme, tretthet og 3 ekstre kilo uten noe resultat.

Kjekt å se at så mange har blitt gravid denne mnd. Håper virkelig at de nurkene klorer seg fast :jepp:

Mandagsklem :klem:

til alle prøvere der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg og mannen din, håper det går seg til etterhvert, snart er det jo sol og sommer :sol: Da blir alt så mye bedre :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg og mannen din, håper det går seg til etterhvert, snart er det jo sol og sommer :sol: Da blir alt så mye bedre :jepp:

:klemmer:

Takk! :klemmer:

Går gradvis bedre. I går var det jo nydelig vær her i byen. Lå på terrassen og solte oss i går :sol: Tok ut en overmadrass for litt ekstra komfort... Utrolig varmt og deilig. Det hele endte med :humpe: UTEN prevensjon, igjen. (Vi er visst ikke på gode på de kondomene :fnise: ) Men det gjør ingenting om jeg ikke blir gravid, så lenge vi har det bra. Det skjer når det skjer.

Uansett: Du har helt rett - litt sol og sommer hjelper på det meste... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kondomer dreper litt stemninga når man er vant til å holde på uten ;) Dere får ta ting som det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å vente på Tante Rød som aldri vil komme! :sur:

Har så lyst til å komme igang med ordentlig prøving igjen. Fikk en senebetennelse under foten etter litt for mye tråkking på 17. mai. Og den henger i og vil ikke slippe taket. Så da har jeg spist på Voltaren inntil jeg i dag så at det var frarådet hos gravide. Bivirkinger var misdannelser på hjerte, mage eller abort. :sukk: Så vil jeg bare fortes mulig starte på nytt med "blanke ark".

Fremdeles ikke kvitt de kiloene jeg la på meg før SA. Syns heller at det har sneket seg på noen ekstra gram her og der. Urettferdig... :frustrert: Blir ikke noen "bikinisesong" for meg i fjor. Sambo sier jeg er fin, men føler meg jo ikke helt på topp med 5 ekstra kilo uansett. Æsj...

SÅ: :velkommen: TIL TANTE RØD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til jobb etter langhelg. Deilig med litt fri, men nå ser det ut til å være slutt på finværet for nå. Var i svømmehallen i går; deilig. Skulle egentlig klatre, men det ble litt dårlig tid.

Ingen tegn til Tante Rød, enda. Kjenner meg ikke gravid heller, så det er nok bare å vente videre. Håper den kommer snart, for nå skal samboer bort en uke på kurs mm. Heldigvis kommer han hjem på tirdag 17. juni. Da har vi vært sammen i 2 år og må nok ha en liten markering :roser: Og kanskje jeg kjøper en liten :gave:

Ellers skal jeg jobbe så godt som døgnet rundt fra fredag til tirsdag, så ventetiden går nok fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante Rød er her - hurra!! Snart kan vi begynne å prøve igjen på ordentlig!

:hoppe: :hoppe:

Blir nok ikke like glad for Tante Rød neste gang.... ;)

Har nå begynt på en ny maratonhelg med jobbing. Blir ikke ferdig før på tirsdag. Jaja, da er det iallefall mer enn 2 måneder til neste gang. Så da har jeg iallefall god tid til å oppdatere meg litt her inne på KG.

God helg alle sammen!!!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte eg måtte titta innom prøvedagboka di! :) Alltid kjekt å følgja med i prøvedagbøker. ;)

Trist å høyra om spontanaborten din. :troest: Kryssar fingrane for at du blir fort gravid igjen! :tommelopp:

Håpar du har ei fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, lenge siden sist.

Som kanskje den eneste i Norge har jeg altså ikke internett hjemme. Jepp; du leste rett :hoho: Derfor skriver jeg bare innlegg når jeg er på jobb, og det er det jo ikke alltid jeg har tid til.

Nærmer seg eggløsning, men samboeren er ikke hjemme :sur: Her prioriteres det fallskjermhopping på Ekstremsportveko fremfor :humpe: med meg! Syns det er litt kjedelig nå når vi endelig kan prøve igjen etter SA.

Men vi får ta det igjen i neste måned. Da er det ferie og vi har mye bedre tid begge to.

I helga skal jeg på Veko, jeg også. Så kanskje vi får sneket inn litt :sengekos: mellom konsertene. Jeg får overtale samboeren til ikke å drikke så mye øl, ellers kan det jo bli vanskelig... :fnise:

I helgen var vi i bryllup til en god venninne, 3 dager til ende. Koste meg virkelig. Hun var nydelig, fantastisk mat, gode (og ikke altfor lange) taler og bra storbandmusikk. Tror ikke det blir noe bryllup på meg. Samboer syns det er altfor mye styr. Dessuten er vi jo samboere, og det "må vel holde". Æsj... Jeg hadde ikke trengt så veldig stort bryllup, bare et lite med de gode vennene og nærmeste familie. Men foreløpig for jeg vel være fornøyd hvis det blir småfolk i stedet... :babysmokk:

God kveld alle dere KG'ere der ute - stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei vennen!

Hvordan går det med deg? Klarer du deg uten internett? Fikk dere tid til noe :sengekos: så det kommer en liten en. Syns dere fortjener det nå altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake. Ble litt mye prøvefokus en stund, så vi tok en liten pause for å finne tilbake roen. Har nå fått stabil syklus etter SA og håper at kroppen virker som den skal, klar til å ta imot et befruktet egg som fester seg ORDENTLIG. :jepp:

Ellers er alt ved det samme gamle, jobber og jobber. Prøver å ordne en liten ferie i November. Det er jo en tullemåned: Kaldt og regn, men ikke så kaldt at det er skiføre enda. :regn:

I helgen er det meldt ok vær, så vi har tenkt oss på tur i fjellet. Bo på turisthytter og stresse ned. Blir deilig!

Ønsker dere masse lykke til videre alle sammen!!! :smilyblomst:

Håper jeg tilgis for at jeg har vært så lenge borte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen!

Nå er jeg tilbake. Ble litt mye prøvefokus en stund, så vi tok en liten pause for å finne tilbake roen. Har nå fått stabil syklus etter SA og håper at kroppen virker som den skal, klar til å ta imot et befruktet egg som fester seg ORDENTLIG. :jepp:

Ellers er alt ved det samme gamle, jobber og jobber. Prøver å ordne en liten ferie i November. Det er jo en tullemåned: Kaldt og regn, men ikke så kaldt at det er skiføre enda. :regn:

I helgen er det meldt ok vær, så vi har tenkt oss på tur i fjellet. Bo på turisthytter og stresse ned. Blir deilig!

Ønsker dere masse lykke til videre alle sammen!!! :smilyblomst:

Håper jeg tilgis for at jeg har vært så lenge borte....

Hei vennen :klemmer:

Så klart du tilgis ;) Godt å se deg tilbake igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

Så klart du tilgis ;) Godt å se deg tilbake igjen ;)

Takk! :klem:

Hadde jo håpet at du hadde flyttet over i graviditetssidene nå. Kanskje vi får et sommerbarn neste år?!?

Så koselig at du er tilbake igjen! Håper dere har det fint på hyttetur :kose:

Takk! :klemmer:

Hyttetur var supert. Nydelig vær lørdag og søndag, mye god mat og kvalitetstid med kjæresten. Utrolig så mye en får tid til å snakke om når en går og går... Mange andre kjekke mennesker på tur denne helgen også som vi møtte på hyttene. Syns det er godt å leve enkelt noen dager uten masse ting og mas fra telefon etc. :)

Fikk vondt i halebeinet utpå søndagen, så det var ikke så helt godt å bære tung sekk. Søte kjæresten håper jo at det er fordi jeg er gravid og lovet å massere korsryggen HVER DAG i 9 måneder hvis jeg var gravid :rødme:

Dessverre er det lite av andre tegn på graviditet, så vi får vente noen dager med testing. IKM i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

Hadde jo håpet at du hadde flyttet over i graviditetssidene nå. Kanskje vi får et sommerbarn neste år?!?

Takk! :klemmer:

Hadde en svipptur over, men savnet ble for stort :ler:

Lurer på om kjærsten din er sikker på hva han faktisk har lovt deg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...