theamoren Skrevet 12. mars 2008 #21 Del Skrevet 12. mars 2008 da er vi to som håper og venter på mensen! skal vi se hvem som får den først? Grattis med stasjonsvogn! lykke til med foredrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 12. mars 2008 #22 Del Skrevet 12. mars 2008 Grattis med ny bil! Stasjonsvogn er jo det eneste rette! Det er som du sier, plass til mange par ski (og ellers masse utstyr), stasjonsvognen vår har vært uvurderlig i de 5-6 årene vi har hatt den. Selv om mange gjorde store øyne da vi skaffet oss den ikke så lenge etter at vi giftet oss ... Mange som fikk én pluss én til å bli tre... Mens vi bare tenkte på hvor utrolig deilig det ville være å dra på tur med stoor bil og plass til masse turutstyr! Nå er det selvfølgelig også kjekt at vi har god plass til vogn, akebrett, reiseseng etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 14. mars 2008 da er vi to som håper og venter på mensen! skal vi se hvem som får den først? Grattis med stasjonsvogn! lykke til med foredrag! Det ser ut som du vinner Ser iallefall ut som om jeg slipper unna TR en stund, får jeg håpe. Er helt i sjokk En liten rekapitulering for å se om jeg kan skjønne hvordan dette kan ha skjedd?!? 1. februar: sluttet på pillen 6. februar: første dag i "tullemens" som varte 3 dager. 18. februar: Smerter venstre del av underlivet, trodde det var eggløsning: 3. mars: forventet IKM 2. mars: klarte ikke vente lengre pga ingen TR. Tok en test: negativ 4. mars: enda ingen TR. Tok 2 nye tester, begge veldig negativ. Dro på ferie. 9. mars: Kom hjem fra ferie. Ingen tegn til TR. Tok 2 tester til. Fremdeles negative. Ble helt overbevist om at jeg ikke ble gravid i denne omgang. Koste oss med ost, kjeks og vin. (Huff.....!! ) 14. mars (idag): Sitter på jobb i kveld på legekontoret og får plutselig en innskytelse om å ta enda en test. POSITIV MED ÈN GANG! :banantroll: Men når ble jeg egentlig gravid, og hvorfor så mange negative tester?!? Spiller ingen rolle nå, for: JEG ER GRAVID!!! Så nå er jeg i sjokk. Måtte ringe kjæresten med en gang. Trøstet meg og sa at 2 halve glass vin sikkert går bra, men ble først og fremst kjempeglad. Mener at det må være hans fantastiske spermier som har gjort HELE jobben (menn...). Så nå sitter jeg her på jobber og han er hjemme og feirer. Gleder meg til å komme hjem i natt... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. mars 2008 #24 Del Skrevet 14. mars 2008 Gratulere så mye Kjedelig å være så langt unna hverandre når man får en så god nyhet, men dere får vel feira seinere i kveld Masse lykke til i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. mars 2008 #25 Del Skrevet 15. mars 2008 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. mars 2008 #26 Del Skrevet 15. mars 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 15. mars 2008 #27 Del Skrevet 15. mars 2008 Så koselig!!! GRATULERER så mye!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 15. mars 2008 #28 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Gratulerer så mye!!! Håper du får et flott svangerskap Endret 15. mars 2008 av GlamCat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 15. mars 2008 #29 Del Skrevet 15. mars 2008 Gratulerer så masse! Tror ikke du skal tenke på de vinglassene, mange som har vært på grisefylla før de fant ut at de var gravide. Går jo stort sett bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 16. mars 2008 #30 Del Skrevet 16. mars 2008 Jøssenavn så sprøtt.. du må jo ha bomma totaalt på syklusberegningene dine!! :dåne: haha! er det mulig GRATULERER!! SÅ GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 17. mars 2008 Takk alle sammen! Krysser fingrene for at det er noen flere som blir med i november-klubben! Jeg syns fremdeles at det er vanskelig å skjønne at noe vokser inni meg. Kjenner en slags konstant menstruasjonslignende følelse i underlivet og er litt småkvalm. Får håpe det ikke blir så mye verre. Foreløpig er jeg veldig innstilt på at det er tidlig og at det slett ikke er sikkert at det går bra. Det blir noen lange uker fremover. Uansett vet jeg nå at vi kan bli gravide, så hvis det går galt er det jo bare å prøve igjen. I morgen reiser vi på påskeferie til hytte til svigerfamilien. Samboeren har bestemt seg for at vi skal fortelle det siden de bor så langt borte. Er jo mest koselig å fortelle slike ting ansikt til ansikt (og se reaksjonen ) De hadde jo uansett skjønt det når jeg ikke ville smake verken vin eller øl hele påsken... God påske alle sammen. og takk igjen for alle fine hilsener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 17. mars 2008 #32 Del Skrevet 17. mars 2008 God påske til gravide Rubie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 17. mars 2008 #33 Del Skrevet 17. mars 2008 Gratulerer så masse med spiren i magen din=) Og jeg tror nok du ikke skal bekymre deg så masse for de vin-glassene. Er maaange som drikker før de får positiv test. Inkludert meg. Vi prøvde ikke på baby engang, så sjokket var stort=) hehe..Men nå har jeg en frisk og fin babygutt i magen som sparker og spreller som bare det! Vi fortalte de vordende besteforeldre at jeg var gravid samme dag vi fant det ut vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 25. mars 2008 God påske til gravide Rubie Håper du også hadde en god påske Jeg har kost meg masse, bare synd tiden gikk så fort... Jeg leser i dagboka di at dere virkelig har stått på i påska Håper virkelig at det lykkes nå. Jeg kjente bare litt stikninger i magen og ble oppblåst, ellers ingen tegn hos meg heller før testen ble positiv. Gratulerer så masse med spiren i magen din=) Og jeg tror nok du ikke skal bekymre deg så masse for de vin-glassene. Er maaange som drikker før de får positiv test. Inkludert meg. Vi prøvde ikke på baby engang, så sjokket var stort=) hehe..Men nå har jeg en frisk og fin babygutt i magen som sparker og spreller som bare det! Vi fortalte de vordende besteforeldre at jeg var gravid samme dag vi fant det ut vi Tusen takk! Jeg har sluttet å bekymre meg for de vinglassene nå, siden det er så mange som mener at det ikke gjør noe. Jeg har jo tatt folat, så jeg har iallefall gjort noe riktig Påsken var super. Har gått på ski hver dag, unntatt den ene dagen vi måkte hyttetaket. Fortalte det til svigers som ble kjempeglade. Har ikke fortalt det til mine foreldre enda. Skal gjøre det så snart vi finner en passende anledning. Har sagt det til en god venninne også. Hun fikk egentlig mest sjokk. Hadde nemlig sagt til henne dagen før at vi prøvde. Da trodde jeg jo ikke at jeg var gravid. Så hun hadde såvidt fordøyd det, da jeg plutselig fant ut at jeg var gravid Svogeren ble nok mest glad. Han ble pappa selv i januar. Så nå blir begge brødrene pappa samme året! Selv syns jeg det er vanskelig å fatte, selv om jeg er både oppblåst og kvalm (ettermiddagskvalm). Tror jeg må ha et synlig bevis før jeg tror det helt. Gleder meg til å se at hjertet slår. Jeg og samboeren har en hemmelig plan om å ta en tidlig ultralyd på egen hånd i uke 12 bare for å kikke at alt er bra (legesamboer). Tror nok han blir litt soft da... Gleder meg. Akkurat nå er jeg mest innstilt på at ting kan gå galt. Nå er det bare å krysse fingrene gjennom uke 8 og 9. Så jeg holder meg nok her i prøvedagboken til ut i uke 12 da ting er litt mer sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #35 Del Skrevet 27. mars 2008 I går kom samboeren hjem med gave til meg. "Et barn blir til" av Lennart Nilsson. En fantastisk bok med enda mer fantastiske bilder. Anbefales! Jeg satt i flere timer og leste og så på bilder (ordentlige bilder!) av fostre tatt inni mors mage. Spennende å se hvordan min spire kan se ut akkurat nå. Og de søteste bilder av små fostre som suger på tommelen og krøller seg sammen der inne. Ellers har vi bestemt oss for å si det til foreldrene min på bursdagen til mor om noen uker. Skal gi henne boken "Gratulerer som besteforeldre". Blir veldig morsomt. Tror ikke hun har den ringeste anelse om at jeg er gravid. Men det blir jo litt tøft å holde seg så lenge... Nei, nå må jeg jobbe litt. God arbeidsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 27. mars 2008 #36 Del Skrevet 27. mars 2008 I går kom samboeren hjem med gave til meg. "Et barn blir til" av Lennart Nilsson. En fantastisk bok med enda mer fantastiske bilder. Anbefales! Jeg satt i flere timer og leste og så på bilder (ordentlige bilder!) av fostre tatt inni mors mage. Spennende å se hvordan min spire kan se ut akkurat nå. Og de søteste bilder av små fostre som suger på tommelen og krøller seg sammen der inne. Ellers har vi bestemt oss for å si det til foreldrene min på bursdagen til mor om noen uker. Skal gi henne boken "Gratulerer som besteforeldre". Blir veldig morsomt. Tror ikke hun har den ringeste anelse om at jeg er gravid. Men det blir jo litt tøft å holde seg så lenge... Nei, nå må jeg jobbe litt. God arbeidsdag alle sammen! Det må jo være tidenes bursdagsgave:) Blir nok kjempesuksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 31. mars 2008 Snart 8 uker Tar meg selv i å se etter blod hver gang jeg er på toalettet, men har heldigvis holdt seg borte hittil. Gleder med til en smugtitt med UL om et par uker for å se om det er noe som lever der inne. Har klart å holde oss ovenfor mor og far foreløpig. Syns jo egentlig at det er litt dumt at vi har sagt det til hans foreldre for over en uke siden og mine foreldre ikke vet noe. Men det blir jo desto kjekkere å si det når vi kanskje har et lite UL-bevis å vise også Har hørt at det er rimelig sikkert dersom man ser hjerteaksjon i en uke (8-10?). Noen som vet noe om dette? Vil jo ikke si noe til allmennheten for tidlig. Nei - back to work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 31. mars 2008 #38 Del Skrevet 31. mars 2008 Godt å høre at alt står bra til Ingen plager heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 #39 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tenkte det nok, da jeg leste siste innlegg på første side :-D GRATULERER MED GRAVIDITETEN! Så utrolig gøy at det klaffet så fort Håper du får et fint svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 5. april 2008 #40 Del Skrevet 5. april 2008 Hvordan går det? Bare bra håper jeg. Bare innom en liten tur for å ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå