Gjest Gjestn Skrevet 9. april 2008 #61 Del Skrevet 9. april 2008 Men Silje er en person som gleder seg stort på andres vegne. Så det kan godt hende Unni eller AK vant Farmen og Silje jublet fordi hun var glad på deres vegne! AK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joa ho er ute så ho vinner ikke Skrevet 11. april 2008 #62 Del Skrevet 11. april 2008 Vinneren av farmen 2008 er INGUNN!!! Vinneren er INGUNN! Og alle vi som kjenner deg gleder oss til å se deg når champagneflaska åpnes!!!!!! ho er ute da så ho vinner ikke ,det er Silje som vinner farmen 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arildm Skrevet 11. april 2008 #63 Del Skrevet 11. april 2008 Og igjen så bevises det at alt som skriver på nett ikke er sant! Nå er det Farmen finalen i morgen .. men Ingunn er ikke engang i finalen! Alle som titter på denne tråden er jo såklart nysgjerrige men .. ikke tro på alt dere leser på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ann Kristin_* Skrevet 11. april 2008 #64 Del Skrevet 11. april 2008 Og igjen så bevises det at alt som skriver på nett ikke er sant! Nå er det Farmen finalen i morgen .. men Ingunn er ikke engang i finalen! Alle som titter på denne tråden er jo såklart nysgjerrige men .. ikke tro på alt dere leser på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 12. april 2008 #65 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) og her har jeg liksom trodd at det virkelig stod fra første inlegg hvem som vant farmen Ja dette var en imponerende tråd Får vel si det jeg da: Det var SILJE som vant farmen! Endret 12. april 2008 av Frk.Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2008 #66 Del Skrevet 13. april 2008 Vinneren av farmen 2008 er INGUNN!!! Vinneren er INGUNN! Og alle vi som kjenner deg gleder oss til å se deg når champagneflaska åpnes!!!!!! Jadddda så feil som du tok! Hun røk ut for maaaange uker siden!Snakk om å driiiite seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 13. april 2008 #67 Del Skrevet 13. april 2008 Jadddda så feil som du tok! Hun røk ut for maaaange uker siden!Snakk om å driiiite seg ut Ja, går det ann å ta mer feil? Haha, Silje vannt jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 14. april 2008 #68 Del Skrevet 14. april 2008 idiotisk tråd.... her har jeg venta å venta for å se hvem som vant finalen før jeg skulle titte inn her... og her er det jp bare en haug med masse tull og tøys,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2008 #69 Del Skrevet 14. april 2008 Denne tråden er GPP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå