Gå til innhold

VINNEREN AV FARMEN 2008 ER:

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Ved flere anledninger nå har det jo vært bilder av Silje i se og hør og her og nå ved siden av bilen hennes.. som er samme bil som vinner bilen i farmen... Tilfeldighet..?

Se og hør skrev også om bilulykken hun og gaute var med i, og da skrev de i klartekst hva slags bil hun har.. jeg tviler litt på om hun hadde hatt akkurat den bilen nå om hun ikke vant farmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ved flere anledninger nå har det jo vært bilder av Silje i se og hør og her og nå ved siden av bilen hennes.. som er samme bil som vinner bilen i farmen... Tilfeldighet..?

Se og hør skrev også om bilulykken hun og gaute var med i, og da skrev de i klartekst hva slags bil hun har.. jeg tviler litt på om hun hadde hatt akkurat den bilen nå om hun ikke vant farmen....

Hun har ikke samme bilmerke som finalebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, nei nei! Alle vet jo at det er Bjarne som vinner farmen 2008.

Hahaha.. Den var morsom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvem er det som vinner farmen egentli ?

Jeg vil vite det skjønner dere :- D :)

Hvis dere kan skrive det da .. :- P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jo, jeg vet:

Ingunn kommer tilbake om to uker, er det vel.

dette stemmer jo ikke. de to ukene har gått. det er kun to uker igjen og i dag blir

Vigdis

storbonde, så h*n trekker seg ikke.

At

Silje

er vinner av Farmen 2008, vet vel snart alle!

Veldig glad for at

Ingunn

ikke kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Ann Kristin går hvert fall rundt å forsnakker seg til vennene sine om at hun vinner! Lurer på hvor populært det er for tv2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_thomas_*

AK vinner! Det sier hun også selv! Har hørt dette fra flere av våre felles venner. Om hun er verdig er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AK vinner! Det sier hun også selv! Har hørt dette fra flere av våre felles venner. Om hun er verdig er en annen sak.

Kanskje dette er noe hun sier for å få oppmerksomhet selv eller å lede oppmerksomheten bort fra noen andre..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_*
Kanskje dette er noe hun sier for å få oppmerksomhet selv eller å lede oppmerksomheten bort fra noen andre..???

DET er ASLAKSTRØM som vant farmen. Det skal vise seg at Aslakstrøm egentlig bare ble skadeskutt og fikk utlagt tarm med pose fra Rema1000 . I finaleuka vil dere se at posen til Aslakstrøm revener ! deltagerne rømmer fra gården, de orket rett og slett ikke holde ut med den grusomme stanken. Men så enkelt er det ikke. TV2 ble drit sure og beordrer de gjenværende deltakerne tilbake garden med neseklyper, hvor det hele ender opp med et ondsinnet overfall på den gamle dritt hesten til Aslakstrøm.

Silje blir så desperat sulten at hun tar kniven fatt og erstatter hestens indrefileter med bukse selene til Vigdis. Dere vil få se det fantastiske inngrepet siden det ble så vellykket at Hesten klarte seg uten nevneverdige problemer. Etter et velfortjent måltid har alle fått nye krefter 

Så til selve finalen. Det som egentlig skjedde der får dere ikke se. (vi som filmet ble sjokkert og glemte å sette på kamera) Skal forklare. Under den siste finalekampen så er det øksekasting. Aslakstrøm glipper øksen og treffer sin motstander i hodet. Aslakstrøm ble lei seg og ba pent om unnskylding noe deltageren godtar. Heldigvis hadde finale deltageren treskalle så skadene ble ikke så alvorlige og kunne fikses med litt kvist lakk.

Aslakstrøm vant finalequizen og farmen, helt velfortjent mener jeg. Tenk seg til at deltagerne spiste opp indrefileten til hesten as Aslakstrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
dette er en tåpelig tråd.

Det er ikke samme bilen hun kræsja med, som er premien i farmen.. Så det så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som ser på farmen

Jeg er 100 % sikker på at det er SILJE som vinner farmen 2008! Hørte det på "neste episode" tingen at SILJE lo og var helt vill :P

Så der røpet TV2 vinneren av farmen 2008

Vent å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er 100 % sikker på at det er SILJE som vinner farmen 2008! Hørte det på "neste episode" tingen at SILJE lo og var helt vill :P

Så der røpet TV2 vinneren av farmen 2008

Vent å se....

Men Silje er en person som gleder seg stort på andres vegne. Så det kan godt hende Unni eller AK vant Farmen og Silje jublet fordi hun var glad på deres vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Silje er en person som gleder seg stort på andres vegne. Så det kan godt hende Unni eller AK vant Farmen og Silje jublet fordi hun var glad på deres vegne!

Ikke på dem måten der! Det tror jeg ikke...

men vi får se til lørdag.....

*krysser for Ann Kristin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...