Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Del Skrevet 22. februar 2008 Vinneren av farmen 2008 er INGUNN!!! Vinneren er INGUNN! Og alle vi som kjenner deg gleder oss til å se deg når champagneflaska åpnes!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. februar 2008 #2 Del Skrevet 22. februar 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ikke slette tråden? Er jo dustete når man fortsatt kan lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ikke slette tråden? Er jo dustete når man fortsatt kan lese det! Hele poenget med en spoiler er at man skal kunne lese det om man holder pekeren over og markerer de sorte strekene... Og hvorfor skal tråden slettes? Den bryter jo ikke med noen regler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Del Skrevet 23. februar 2008 Fy faen.. Der var den spenningen ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #6 Del Skrevet 23. februar 2008 Fy faen.. Der var den spenningen ødelagt. Ja, ja. Du har deg selv å takke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, ja. Du har deg selv å takke Jeg tror ikke så veldig mye på dette. Jeg tror det er noen som holder oss for narr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #8 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg tror ikke så veldig mye på dette. Jeg tror det er noen som holder oss for narr. Du kan tro hva du vil. Her er mer info: Vinneren av kveldens tvekamp er den samme som vinner til slutt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #9 Del Skrevet 23. februar 2008 Vinneren av farmen 2008 er INGUNN!!! Vinneren er INGUNN! Og alle vi som kjenner deg gleder oss til å se deg når champagneflaska åpnes!!!!!! Du kan tro hva du vil. Her er mer info: Vinneren av kveldens tvekamp er den samme som vinner til slutt :-) Ikke i følge TV2 sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #10 Del Skrevet 23. februar 2008 hvordan få slike svarte streker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. februar 2008 #11 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes det er unødvendig med slike tråder. Vinneren skal først avsløres på finaledagen. Jeg håper det ikke er h*n som vinner. Min favoritt er Silje. Jeg vet jeg skrev flere navn tidligere. Men nå er det kun Silje som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #12 Del Skrevet 23. februar 2008 Ikke i følge TV2 sine sider. Åh? Har liksom TV2 avslørt hvem som vinner kveldens tvekamp? Kan du nå ikke bare akseptere at katten er ute av sekken, og heller slutte å holde liv i tråden hvis du er så redd for at også andre skal få lese hvem som vinner Farmen 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #13 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes det er unødvendig med slike tråder. Vinneren skal først avsløres på finaledagen. Jeg håper det ikke er h*n som vinner. Min favoritt er Silje. Jeg vet jeg skrev flere navn tidligere. Men nå er det kun Silje som gjelder. Det du skrev blir nok slettet, for hvis folk skulle skrive navnene på alle andre, men ikke vinneren, så vilel det også være outing. Moddene skjønner nok hva jeg mener... Men, ja. Synd for Silje, hun er ei søt jente. Men ikke så verdig som h*n som vinner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #14 Del Skrevet 23. februar 2008 Åh? Har liksom TV2 avslørt hvem som vinner kveldens tvekamp? Kan du nå ikke bare akseptere at katten er ute av sekken, og heller slutte å holde liv i tråden hvis du er så redd for at også andre skal få lese hvem som vinner Farmen 2008 De har avslørt hvem som TAPER kveldens tvekamp. glad jeg er gjest nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #15 Del Skrevet 23. februar 2008 De har avslørt hvem som TAPER kveldens tvekamp. glad jeg er gjest nå Om det er riktig, så bæsjer de jo på leggen. Uansett, det er riktig at den som vinner kveldens tvekamp er vinneren av Farmen 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #16 Del Skrevet 23. februar 2008 Om det er riktig, så bæsjer de jo på leggen. Uansett, det er riktig at den som vinner kveldens tvekamp er vinneren av Farmen 2008 se her: http://www.tv2.no/magasiner/farmen2008/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #17 Del Skrevet 23. februar 2008 TV2 og nettavisen er informert om avsløringen sin. Spent på hva de svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #18 Del Skrevet 23. februar 2008 Om det er riktig, så bæsjer de jo på leggen. Uansett, det er riktig at den som vinner kveldens tvekamp er vinneren av Farmen 2008 Dersom det stemmer det jeg skrev tidligere, så jubler jeg. Det er det beste som kunne hende i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 23. februar 2008 #19 Del Skrevet 23. februar 2008 I går stod det et annet navn i spoilertråden. Dette spoileropplegget er sikkert bare tull og tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #20 Del Skrevet 23. februar 2008 Vinneren av farmen 2008 er INGUNN!!! Vinneren er INGUNN! Og alle vi som kjenner deg gleder oss til å se deg når champagneflaska åpnes!!!!!! Ingunn er ikke vinner av Farmen 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå