Gjest Stearinpikken Skrevet 6. mai 2008 #181 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette er første dagen på ei uke eller noe hvor jeg ikke har skvettet et par tårer. På mandag snakket vi sammen etter jeg var ferdig på jobb. Jeg forklarte at jeg syntes vi hadde det kjedelig og jeg savner romantikken og "forførelsen". Han tenkete over det og han var enig i at det hadde blitt veldig kjedelig. F er også veldig flink til å snakke så vi har heldigvis ikke noe problem på den fronten. Vi snakket ganske lenge, vi grein litt og så kom jeg på en god idé. Nemlig å skrive alle de positive tingene om hverandre. Når vi blir glade og positive er det lettere å tenke på løsningen og vi leste hverandres lister å diskutert dem. Det høres tamt ut, men det var en genial ide. Vi følte oss bedre begge to og vi skal prøve å gå ut mer, finne på ting. Ikke bare se på show og at han sitte rpå dataen hos meg mens jeg rydder osv. Det føles fint igjen, men det er jo ikke det p.g.a vi har jo ikke gjort noen forandringer. Utenom at da jeg var hjemme så kom han bare henn og kysset med lidenskapelig og deilig! Jeg er gravid. Det var det jeg savnet OG Jeg har kjøpt Nintendo Wii i dag og Wii fit Det er dritgøy, men jeg må huske å ta for gardinene. Jeg står jo å bokser og veiver med armene alle veier Ifølge wii er min fysiske alder 20 og det stemte jo som bare det da :-D Ellers framstiller den meg som et skjelett. 49 kg og 16.99 i BMI Jeg tror ikke på BMI uansett fordi det blir jo ofte feil. F har jo en helt normal kropp, men han veier mye og dermed er han ifølge BMI veldig overvektig. Han er jo sterk, men overhode ikke tykk på noen måter. Jaja, imorgen skal jeg tidlig til byen med ei veninne. Kjase på kafe og shoppe før jobb I dag har jeg vært flink også, for jeg har ryddet og støvsuget kjempefint her i alle rom! Deilig er det. Også har jeg skaffet fødekasse til Kætten :katt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2008 #182 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg er gravid. Say WHAT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. mai 2008 #183 Del Skrevet 7. mai 2008 Så fint at ting føles bedre mellom deg og F! :-D men.. men, men Jeg er gravid. wOOt?? Jeg tror ikke jeg bare snakker for meg selv når jeg spør deg veldig veldig pent om du har lyst til å utbrodere den litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. mai 2008 #184 Del Skrevet 7. mai 2008 Herregud da, hvor lenge skal du holde oss på pinebenken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. mai 2008 #185 Del Skrevet 7. mai 2008 Herregud da, hvor lenge skal du holde oss på pinebenken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 8. mai 2008 #186 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg er gravid. wOOt?? Jeg tror ikke jeg bare snakker for meg selv når jeg spør deg veldig veldig pent om du har lyst til å utbrodere den litt? Ja, det kan jeg.. Bare kødda Så fint at ting føles bedre mellom deg og F! :-D Jeg vet, bare håper det holder seg sånn.. Når jeg tenker over det så var det sånn på denne tiden i fjor også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #187 Del Skrevet 8. mai 2008 Du altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. mai 2008 #188 Del Skrevet 8. mai 2008 Lure oss på den måten da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 9. mai 2008 #189 Del Skrevet 9. mai 2008 Hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. mai 2008 #190 Del Skrevet 9. mai 2008 Katten har fått 2 kattunger Historie og bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 9. mai 2008 #191 Del Skrevet 9. mai 2008 Få??? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. mai 2008 #192 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, 3 er det blitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. mai 2008 #193 Del Skrevet 10. mai 2008 Så gøy! *Venter spent på bilder og historie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 10. mai 2008 #194 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det en av disse små du er blitt forvert for? http://www.dyrebeskyttelsen-kristiansand.n...hp?show=kattene Jeg har så lyst på den lille som ligner på skurken :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 10. mai 2008 #195 Del Skrevet 10. mai 2008 Nei, men jeg hadde henne på det grønne teppet. Katten jeg har nå nekter å bli tatt bilde av og gjør seg som en sort klump bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. mai 2008 #196 Del Skrevet 10. mai 2008 I vote for picture! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 11. mai 2008 #197 Del Skrevet 11. mai 2008 Kattunger er sååå nydelige skapninger!! :rødme: Skulle ønske jeg kunne ha! men det må vel vente til jeg ikke lenger leier bolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #198 Del Skrevet 11. mai 2008 Det har vært noen deilige dager og jeg har begynt å blitt sosial igjen På onsdag var jeg å shoppa med ei veninne. Begynte tidlig siden ejg skulle på jobb senere. Deilig sol og høye temperaturer, jeg gikk bare i singlet og var varm. Jeg som er en kald person! Jeg shoppet en hvit bolero og 4 kjoler. Jeg elsker kjoler og det er digg å gå i! 2 halterneck kjoler i bomull fra cubus, en lysegul og en lilla og en blomstrete tubekjole fra cubus (legger ved bildet for den var så jævla fet, happykjole :-D ) og en turkis prikkete kjole fra HM, sånn med vaffelsøm over puppene. Veldig fornøyd :-D Det var også kjempekoselig å gå i byen med veninne og det var varmt og digg! Så var det var jobbjobbjobb, og på fredag sluttet jeg tidlig. Det er fra nå av det har vært action-paction! Etter jobb var jeg på en visning, tror jeg faktisk får den, men den var litt dyr.. 50 kvm for 6500 kr Men får se. Jeg skal sette inn annonse om at jeg ønsker å leie. " fra jobben har gjort det og det har vært så stor respons at de måtte skru av telefonen! Vel verdt 300 kr syntes jeg Uansett, jeg gikk for å hente ei veninne og skulle innom meg først å skifte. Der ligger katten i gangen og vannet har gått. Hun mjauer sinnsykt mye og er vledig rastløs. Jeg kødder ikke når jeg sier at det gikk maks 5 minutter fra hun la i ganga til den første unger var ute. Hun må jo tydeligvis ha hatt veer hele dagen mens jeg har vært på jobb. Hun velta seg rundt i hele ganga og hylte noe vilt. Meg å veninna mi kunne ikke snakke til hverandre engang fordi vi hørte ikke hva vi sa. De nede må jo ha trodd jeg mishandla katten på verst mulig måte! HUn holdt seg fast i dørkarmen og dro seg bakover mens hun hylte. Jeg kommer aldri til å glemme blikket til katten! Panikk blandet med "hva faen er det her mellom beina mine, få det vekk!" Nestemann kom kanskje 1 time etter, men 3 kom ikke før 4 timer etter! Da hadde vi gitt opp håpet på flere unger og spilte wii istedet Helt til katten kommer hen til oss å gir beskjed om at nå kommer det snart en til. Det var veldig søtt da og gi beskjed. De er vledig små og jeg kan holde alle 3 på en gang i hånda mi :rødme: Det ekle var da katten knasket på morkaka Jajaaaaaaaaa :-D Men nå trenger jeg navn til kattene. Kætten har oppgradert seg til mama-cat, men trenger til de små nå! Tror det er 2 jenter og en gutt. Det kom så brått på for jeg hadde jo regnet ut at de skulle komme i midten av juni Men da kan ejg kose meg med dem lenge før jeg skal flytte så det passet jo egentlig veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #199 Del Skrevet 11. mai 2008 Kattunger er sååå nydelige skapninger!! :rødme: Skulle ønske jeg kunne ha! men det må vel vente til jeg ikke lenger leier bolig. Du kan jo være forvert. Det er jeg Da passer jeg på katter som ikke har et hjem til de får et. Dyrebeskyttelsen gir meg alt jeg trenger av mat sand o.l. Da er jeg heller ikke like bundet når jeg skal flytte. Er jo ennå ung så jeg kommer jo itl å flytte et par ganger til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #200 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har heller ikke tenkt å fortelle om gårsdagens fyllekule.. Jeg sier en ting bare: svensken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå