Gjest Reka Skrevet 26. juli 2008 #561 Del Skrevet 26. juli 2008 Ojsann! Her har det skjedd mye! Bra det ordnet seg med jobbgreiene da Og fest er bra, pulings av A er vel ? Hva tenker du? Hvis han er skjønn etterpå gjør det vel ikke så mye? Sov godt pikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. juli 2008 #562 Del Skrevet 26. juli 2008 Fest er veldig bra.. Jeg har album på facen, haha. Jeg er blitt FB-Nerd A er skjønn han, men jeg dette funker ikke. Han var skjønn da for i tillegg til hjemmelaget middag (laget mat første gang på 6 år) så hadde han vært å kjøpt røyk til meg så jeg hadde da jeg sto opp Han er veldig snill da Min snille pakkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #563 Del Skrevet 27. juli 2008 Da skal jeg inn og snike i bildene dine nå! Han er snill, det er jo bra, men er det kleint? Eller er han for snill? Eller hva er det som gjør at det ikke funker? Vil han noe mer enn deg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #564 Del Skrevet 27. juli 2008 Festlig bilde av kjolen din med stearin på! Så ut som noe annet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. juli 2008 #565 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg vet ikke.. Jeg har ikke lyst på kjæreste eller noe. Han flytter jo ut 1 august og jeg flytter 2 uker etter der igjen. Men jeg liker å kose mens vi ser film og få en klem av og til liksom Haha, ja. Årets bilde som de kalle det! "*** kom på meg før han dro" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #566 Del Skrevet 27. juli 2008 I know Leste kommentarene under Da kan dere jo bare fortsette med filmkosing da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. juli 2008 #567 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er lov å unne seg filmkos og en klem av en hyggelig fyr en gang i blandt Syns du skal nyte det mens du kan jeg pikken! Dere vet jo begge at det ikke kan bli blodseriøst uansett.. Kos uu!! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. juli 2008 #568 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg kjenner meg selv, og kommer nok til å ha sex med han igjen. Vi har jo allerede gjort det 2 ganger.. Jeg gikk å la meg litt tidlig i går og edru som jeg var la jeg meg i en tom seng. Da jeg våknet på natt lå A å pusta meg i nakken! Hvorfor han har gått å lagt seg i min seng har jeg ingen aning om, men jeg fikk et lite sjokk der ja! Han var full, men han må jo gå forbi hans rom for å komme til mitt.. Nå er han forresten oppe å lager middag til meg igjen og gutta har shina hele oppe etasjen. Nå begynner jeg å føle meg som en slask her, men det er utrolig deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. juli 2008 #569 Del Skrevet 27. juli 2008 Festlig bilde av kjolen din med stearin på! Så ut som noe annet!! Kan tenke meg hva det så ut som.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juli 2008 #570 Del Skrevet 27. juli 2008 Innom med en ferie før jeg drar! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. juli 2008 #571 Del Skrevet 28. juli 2008 :rodme: :hår: :cry: :flau: :flau: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. juli 2008 #572 Del Skrevet 28. juli 2008 du forsvant fra fb din slabbedask! O.o ..men whuzzup med crazy smileys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. juli 2008 #573 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg skulle bare se inn på HM Shop Har sittet der dritlenge nå og drømt om varer til 3500 kr jeg har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 28. juli 2008 #574 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg klarer ikke skrive det engang, jeg hadde problemer bare med å fortelle det til min bestevenninne. MEN uansett, har hatt fri i dag og det har vært skikkelig digg. GLOVARMT har det vært heer og har hatt en chill dag Begynte egentlig aldri dagen fordi jeg aldri gikk la meg.. Men jeg fikk ryddet rommet ordentlig og skriftet på senge, vasket gulvet pluss gulvet i ganga ute. Flink jeg var.-d Det er tiltak, fordi alle går rundt å venter på at noen andre skal rydde siden vi er så mange. Men jeg hadde møte på poliklinikken i dag og jeg fikk med meg en resept på Ritalibn. Han hadde snakket med overlegen om min sak fordi han var litt usikker, og fordi han ville være sikker før han ga meg noe., . Jeg har jo også frikort nå så det kostet meg ingenting. Men jeg skal begynne gradvis for å finne ut hva jeg ternger og hvordan det blir. For det er egentlig sånn prøve greier, men det blir bra :-D Gikk å la meg på plenen etterpå å sole meg, jeg holdt jo å å renne vekk og det var ikke langetiden jeg lå det før jeg begynte å bli skikkelig svett, og jeg som aldri blir det engang., Men jeg begynner å blir skikkelig trøtt nå snart. Skal på jobb tidlig i morgen, så jeg kommer nok til å legge meg iallefall. Fikk med meg A så dro vi å bada. Kjempedeilig og vi sole oss og badet masse Diiiig g .-D Dro hjem å grillet etterpå mens vi hørte på husverten som hadde husmøte. Ikke at noen av oss brydde oss, han er bare rart og teit. Jeg er glad nårjeg flytter ifra han! Men nå er jeg egentlig litt full eller brisen fordi jeg har drukket masse pils og cider. Digg å drikke litt i det fine været og spilte wii, thihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Nå ser gutta på film men jeg er ikke interresert somvanlig. Jeg sovner nok snart uansett. jeg vil ha sitting bull fordi jeg er full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #575 Del Skrevet 1. august 2008 Ikke fortelle? Reka er veldig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 4. august 2008 #576 Del Skrevet 4. august 2008 Oi, her har det skjedd mye siden sist! Du nyter livet og det er bra pikken :-D Fortelle! Ambi-bambi vil også vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. august 2008 #577 Del Skrevet 4. august 2008 oi oi stearin, ikke vært innom siden før helgen jo!? Hva skjer? og hva er de spennende nyhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2008 #578 Del Skrevet 4. august 2008 Legger igjen noe du kan le av: http://www.youtube.com/watch?v=_3VAm9YuEKQ Hvis du liker MadTV da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. august 2008 #579 Del Skrevet 11. august 2008 Pikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. august 2008 #580 Del Skrevet 12. august 2008 I´M BACK! Med 2 ukers action å fortelle senere i dag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå