Gjest Reka Skrevet 19. juli 2008 #541 Del Skrevet 19. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. juli 2008 #542 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg kunne ikke åpne siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juli 2008 #543 Del Skrevet 19. juli 2008 Hæ??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 20. juli 2008 #544 Del Skrevet 20. juli 2008 Så kult at du har tatt piercing der Jeg skal også gjøre det, må bare vente til jeg får penger Håper du har det bra for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 20. juli 2008 #545 Del Skrevet 20. juli 2008 Sorry igjen selv om jeg sa på facebook! Vi pula til 10 om morran så det ble ikke oppståing før 9 om kveld! men HØHØ uansett >;--D Fikk du tatt an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. juli 2008 #546 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg trenger å få meg noe nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #547 Del Skrevet 21. juli 2008 Me to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. juli 2008 #548 Del Skrevet 21. juli 2008 me tre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. juli 2008 #549 Del Skrevet 21. juli 2008 Nå skal jeg snart på jobb, ferien er over! Dete r så rart for jeg husker ikke siste gang jeg var på jobb selv om det bare er en uke siden Har hatt en koselig helg da, selv om jeg nesten ikke har gjort noenting. Jeg tror jeg var på senteret på fredag. Med en av gutta i huset (A) og ei veninne. Men husker ikke egentlig for jeg har jo ikke gjort en drit nesten Jeg var iallefall på byen en tur. Det var egentlig en spontan greie i 23 tiden, så jeg var mer eller mindre edru det første biten på byen. Det var kjedelig, men ble bedre etterhvert da vi flyttet oss til en gøyere utested. Møtte et par veninner av A og satt å hang med de.. Ble full og det ble gøy :-D På lørdagen gjorde jeg ingenting, det eneste jeg gikk ut døra etter var for at jeg skulle hente A på jobb, for vi skulle gå å handle. Han hadde ei venninne over som var kjempekoselig og vi sa bare masse filmer og proppet i oss godteri Deilig egentlig. Søndag var jeg i familieselskap.. Jeg syntes det er dritkjedelig, og de begynner kl.11. Hvem faen lager familieselskap så tidlig? Jeg var der ikke så lenge da, orket ikke. Dro til mamma en tur etterpå, koselig VI babler som faen når vi først er igang Senere labbet meg og A til byen, skulle gå tur i baneheia med noen venninner av han. Utrolig deilig å gå tur, og vi tok masse bilder og spiste knøttsmå blåbær :-D Deiligste var vel at jeg følte jeg hadde all verdens tid! Var senere å så på Hancock :-D Vittig film! "Norwegian homo" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. juli 2008 #550 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg vet ikke hva som skjer mellom med og A. Han er utrolig koselig og jeg digger å gå sammen med han. Vi henger vel egentlig alltid sammen. Ligger på hverandre i sofaen, koser osv. Han kysser meg og en del, mest når vi sitter oppe alene på natta egentlig. Bare i panna eller på kinne, hånda osv.. Eller det er jo egentlgi ikke bare da, men jeg syntes det er koselig, men jeg kommer ikke til å kysse han tilbake. Jeg klarer det ikke og fordi at jeg liker et sånn som det er. Jeg likerå kose når vi ser film osv. Men er det galt av meg? Vi har egentlig ikke nevnt et ord om noenting av dette til hverandre, det har bare blitt sånn. Dety som egentlig var problemet var i går. Vi begynte å bli trøtte, og han klemte meg. Da tok han bort håret å ksset halsen min. Han kan jo ikke gjøre det! Jeg blir helt svak når mannfolk gjør det. Derfor innlegget mitt fra i natt.. Endret 21. juli 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. juli 2008 #551 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg føler meg så alene på jobb.. Et eller annet har skjedd mens jeg har vært på ferie og jeg føler meg bare som en dust Alle de andre jentene på jobb henger sammen og har det morro sammen. Jeg er bare drittkjerringa som maser mye før hun drar på ferie. I dag har sjefen min spurt hele tiden om det går bra osv. Og en annen sier ofte hvor flink jeg er osv. Det burde ikke være noe problem bortsett fra at dette er unaturlig, og det virker som noe funky business er på gang. Kanksje de har snakket om meg? Jeg vet ikke, det er ikke noe gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juli 2008 #552 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er kjedelig pikken Men det kan jo hende det går seg til? Dritt uansett.. Og A.. Hmm.. Tja.. Vet ikke hva jeg skal si jeg.. Kan godt hende han vil noe mer enn deg da, hvis han tar steget til halskyssing liksom.. Men hvis du bare ikke blir svak så kan dere holde dere til vennekos og ikke mer.. Æsj, jeg er trøtt og dette ble bare rot.. Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 21. juli 2008 #553 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg vil ikke mer uansett.. Jeg liker å være alene akkurat nå Men jeg ble egentlig ganske deppa av det på jobb.. Det høres så utrolig teit ut at jeg blir lei meg når folk spør om det går bra og sier positive ting, men det virker så konstruert. Føler meg så utenfor, og jeg liker ikke meg selv når jeg er sånn. Jeg liker ikke hvordan jeg takler ting på jobben, og jeg blir fort irritert til tider. Jeg får aldri tid til å spise på jobb, og jeg blir fort irritert når jeg er sulten. Jeg prøver hele tiden.. Veit ikke egentlig. Har 1 mnd igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2008 #554 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg trenger å få meg noe nå!!!! Me to.. me tre... Ikke jeg. Får nesten mer enn nok for dagen. (Ok, var litt slem nå...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. juli 2008 #555 Del Skrevet 22. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #556 Del Skrevet 22. juli 2008 MariannE: :slåss: Sånne jobb situasjoner er ikke lett, men det kan godt hende det bare er en teit fase som går over etter litt. Eller så kan det jo hende at du bare må ta det opp med sjefen litt forsiktig eller noe? Du kan jo se hvordan det er etter fellesferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 22. juli 2008 #557 Del Skrevet 22. juli 2008 Fridag i dag.. Sov leeeenge, t.o.m lengere enn A å det skal godt gjøres! Ordnet noen greier i banken og var med på beach-volleyball! Utorlig koselig, men jeg er helt eleeeeeeeendig Hadde noen wow-slag, men likevel! Koselig iallefall Har vært dritfint vær her nede og jeg holdt på å koke over, jeg er ikke skapt for en sånn varme Ellers har jeg vært på jobb en liten tur. Var så mye å gjøre så dem ringte meg Å, jeg har funnet en ny sandwich opppskrift. Eller jeg kom på den selv uten at jeg har sett den noen andre steder, men den er jo sikkert laget uansett.. Brød/foccacia (hva enn du har), aioli på begge skivene, salatblad, pastrami og eggeskiver. Det høres skikkelig rart ut, men det var dritgodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juli 2008 #558 Del Skrevet 23. juli 2008 Hei pikken! Kjedelig å høre om jobbsituasjonen din, får håpe det går seg til ang. A, kos deg med han så lenge du har muligheten, å gå rundt uten kos er ikke noe fun det heller "/ Håper alt er bra med deg ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. juli 2008 #559 Del Skrevet 24. juli 2008 Vet akkurat hvordan det følelsen er! Husker jeg hadde den mye før, heldigvis har jeg lært å slappe litt mer av... Man blir så sliten av å gå rundt med dumme tanker! Håper det ordner seg, snart er den nok som før, men bli flinkere til å ta vare på deg selv! Husk å spise vennen Kos deg med A ja, summerfling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. juli 2008 #560 Del Skrevet 26. juli 2008 Jobbgreiene var bare min dumme overdrivelse. Orker ikke fortelle så mye nå fordi jeg blir oppgitt over meg selv. Jeger-fyll på torsdag, også kjent som årets sommerfest med jobb. Jeg ble dritings for å si det sånn. Skikkelig pervers full Jeg har pult A, det skulle jo ikke skje Men han har vært skikkelig skjønn etterpå. Jeg kommer hjem fra jobb til hjemmelaget middag osv.. Jeg skal få prøve Ritalin. Psykologen hadde diskutert meg med en kollega fordi han syntes det var så vanskelig, men han vil høre på hva jeg sier og vil teste det ut før jeg drar til Sogndal. Ellers har jeg masse dobbelbvakter fortiden. 12 på Onsdag, lang dag på Torsdag så rett på fest, jobb på Fredag, 12 timer i dag og 12 timer i morgen. Deilig med penger.. Vel, orker ikke mer nå. Jeg må gjøre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå