Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #521 Del Skrevet 18. juli 2008 Koselig dag i går Var finfint vær i går så jeg syklet til byen med ei venninne.. Dro innom å tok piercing :-D Det gjorde ikke vondt engang, jeg kjente det bare. Hun var veldig flink Så gikk vi rundt å kikket og shoppet litt.. Kjøpte et skjerf, kjortetunikaopplegg og en sort topp/tunika Vi satt oss med på en ny cafe og møtte ei venninne som jeg ikke har seett på kjempelenge. Vi var bestevenner før Hun er gravid og sprekkeferdig! Hun er veldig grei, men var litt ubehagelig å gå med henne i byen fordi hun røyker, så vi fikk en del blikk kan man si Dro hjem etterhvert, og fikk ei venninne på jobb på besøk. Så på dansefilm med gutta i huset Etterfulgt av lekeslossing Jeg eier! Dumme var at han traff puppen, og DET gjorde vondt Gikk ut igjen i natt også før å møte trist venneinne på halveien, huffhuff. Dritt ekskjæreste hun har. Jeg hater han egentlig, jeg jeg føler ikke jeg han si til henne det heller. "Hei du, jeg hater kjæresten din".. Jaja. Var morro og kaldt. Vi sakl også være med i konkurranse om å vinne kaptein sabeltann billetter til søndag :-D Vi skal ta piratbilde av oss selv og fikk rimelig mange syke ideer Gøøøøy! I dag igjen har jeg ikke gjort en dritt.. Bare sittet her egentlig Eller jeg har fått kjøpt analogt speilreflekskamera Så da var det i orden. Jeg fikk også med blitz! Jajaaaa.. I morgen skal jeg kanskje til Bø Sommarland med F og kameratene hans. Jeg vet ikke helt om jeg vil fordi vi begynner å kjøre 7 om morgenen, jeg er bleik og det er meldt regn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. juli 2008 #522 Del Skrevet 18. juli 2008 snill du er som møter vennine midt på natten.... Og du må reise til bø, ikke vær bleik, det er gøy i bø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #523 Del Skrevet 18. juli 2008 Det skulle vel bare mangle Jeg har sagt til henne at hun kan ringe når som helst på døgnet! Hun er jo bestevenninna mi og trenger hun meg så kommer jeg Joda, gøy i Bø. Utenom den ganga jeg holdt på å drukne der da jeg var liten.. Jeg vet ikke helt om jeg har penger heller.. Jeg har mange ting jeg må ordne før skolen starter og masse regninger.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #524 Del Skrevet 18. juli 2008 Fæik deg tæææn da Pikken Snæxy gutter i Bø da, altså, på badelandet, ikke selve byen som om mulig er den kjipeste byen i verden tror jeg? Ikke at jeg vet så mye om det, men jeg liker bare ikke Bø av en eller annen grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #525 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg sa nei.. Det blir så rart å reise sammen med han, kameratene hans og deres kjærester.. Og så har jeg egentlig ikke penger, og så må jeg jo egentlig jobbe med eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #526 Del Skrevet 18. juli 2008 Åja, men du kan jo dra til bø en annen gang da Og grattis med piercing! (døde du av smerter???) Og snille pikken som er så snill mot vennene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 18. juli 2008 #527 Del Skrevet 18. juli 2008 uten penger er det ikke så gøy...da sparer du heller til noe annet du har virkelig lyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #528 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei! Jeg heter Reka og skal skifte mobil abbonement! Siden jeg ikke greier å finne ett som er billig lurte jeg på om du kunne hjelpe meg! Har du ett å annbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #529 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, jeg må egentlig spare det jeg kan. Og selv om Bø er gøy vil jeg heller feste med gutta i huset eller andre enn å tilbringe hele dagen sammen med min eks-kjæreste.. Kan bli rart! Piercingen var ikke vond. Hun som tok den var veldig flink, og jeg ga ikke fra meg en lyd eller tåre engang. KJente det bare så var det over. Kanksje så jeg tar i den andre også :-D Den har ikke hovnet opp heller, men jeg hadde hånda på puppen i går til tider for jeg er kald på hendene og den kjøet deilig ned I dag er det veldig fint :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #530 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva slags eksamen er det egentlig? Har falt heeelt ut av livet ditt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #531 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er den samme eksamen som alltid. Jeg skal lage en webside til meg selv som multimediedesigner, og en film og animasjon til. I tillegg da til det skriftlige rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #532 Del Skrevet 18. juli 2008 Aldri fått med meg en eksamen jeg.... Eller, har hørt snakk om en, men ikke hva det var da... Det blir nok kjempebra! Skal sende deg masse eksamenshjerneceller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #533 Del Skrevet 18. juli 2008 Aha! Da er det litt som å ta i øret da? Man kjenner det, men det er ikke vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #534 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er så lenge siden jeg tok hullene der, men altså. Det gjorde vondt, men ikke nok til at jeg sa au. Det var rart vondt, og jeg kunne gjort det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 18. juli 2008 #535 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Alltid vurdert piercing der, men hullene jeg tok i ørene hadde jeg problemer med i måneder! Tok ihvertfall et par år før jeg kunne sove uten øredobber, hvis ikke grodde de igjen og jeg måtte stikke gjennom en gang til... Litt redd for at det vil skje på nippelen Jeg har ingen arr, alt gror så fort på meg Btw, synes forresten det er driiittøft av deg Pikken Jeg synes piercing der er ganske så snaxy på jenter! Endret 18. juli 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juli 2008 #536 Del Skrevet 18. juli 2008 ÅÅ, det høres mega kult ut! Nesten så jeg vil, men så tør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 18. juli 2008 #537 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg syntes også det er dritfet, men jeg har heller aldri turt. Nå var tiden inne for meg :-D Jeg må bare huske å rense det hver dag, noe jeg lett kommer til å glemme etter en uke eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 19. juli 2008 #538 Del Skrevet 19. juli 2008 vi skal minne deg på å rense den vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juli 2008 #539 Del Skrevet 19. juli 2008 Har du renset idag pikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. juli 2008 #540 Del Skrevet 19. juli 2008 Yes, Sir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå