Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Må ikke drepe eddekopper Envy! Da blir det regn :fy_fy:

DU!

Man vil da virkelig heller ha regn enn edderkopper!

Reka har tilogmed nye gummstøvler så pikken: Jeg kan drepe edderkoppene dine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å heller flushe de ned i doen da?

Naiv.... :sprettoy:

De dør ikke da, ihvertfall ikke når vi ser på, også er det vannet som teknisk dreper dem, ikke oss...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Serenity! Man kan støvsuge dem også! Veldig effektivt, men om de ikke dør, kan man jo risikere at de får masse barn inni der og plutselig en dag blir man attacked av en million edderkopper når man skal støvsuge.. :sjenert: Usj!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke så veldig om msn sex jeg :sukk: Hvertfall ikke når samboeren har det med andre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold nå kjeften da :fnise:

griseunger!

Du er griseunge! :hoho:

Jævler! Stakkar edderkopper!

Nei nå! Det er faktisk ikke edderkoppene det er synd på! De overfaller jo stakkarer som er redde for dem! Snakk om bakholdsangrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg kom nettopp hjem fra svensken.. Kom til han i går kveld. Han skulket jobb for å være med meg før han dro hjem igjen :sjenert:

Masse deilig puling og kos! Etterpå vasket han ned der de bor mens jeg satt på dataen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå! Det er faktisk ikke edderkoppene det er synd på! De overfaller jo stakkarer som er redde for dem! Snakk om bakholdsangrep!

Nåja, hadde et kjempemenneske dukket opp av intet, hadde nå pokker meg jeg også gått til angrep. ;)

Luksusliv, Stearin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke så veldig om msn sex jeg :sukk: Hvertfall ikke når samboeren har det med andre :sukk:

WHAT?? :kjefte: :kjefte:

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Høres ut som at du har en fin ting gående med Svensken, er det litt kjipt at han skal dra eller?

Ha en fin helg Pikken :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Kjipt var det jo, men jeg visste det skulle komme..

Men vi fikk jo en del tid før han reiste.. Kom dit onsdag kveld og gikk igjen torsdag ettermiddag.. Da hadde han skulket jobb for å være med meg, hehe.. Vi pulte masse :humpe: digg!

Ellers bare sov vi og koste i sengen.. Da jeg skulle dra og jeg hadde satt meg i bilen løp han henn og åpnet døra.. La igjen et saftig kyss :sukk: Menmen..

Senere var jeg på besøk hos mamma som hadde kommet hjem fra ferie.. Hun hadde kjøpt noen smykker til meg og en GIGANTISK kjærlighet til meg som egentlig minnet mest om ei slegge :ler:

Var der et par timer og skravla..

Så dro jeg hjem for å stelle meg, jeg var nemlig å så på sex and the city filmen igjen i går med ei nyansatt på jobben :) Koselig var det!

Da jeg kom hjem senere var gutta hjemme, og han ene skulle på byen og jeg skulle visst være med.. Kult det, så vi dro på byen :fnise: Drakk et par pils og møtte masse nye folk! Litt rart er at jeg alltid kliner med ei jente når jeg drikker.. Jeg er skaplesbe tror jeg.

Uansett så dro vi hjem da alt stengte og det var burger tid! Man kan aldri ha ei fyll uten burger etterpå :fnise: Gode å fulle på morgenen skulle vi se film, men det gikk ikke helt som planen. Sovnet på sovaen begge to.. Jepp jepp!

Jeg tror egentlig jeg har veldig godt av å bo i bofelleskap og være singel. Jeg blir mer sosial og jeg møter masse nye folk. I går prøvde 2 gutter seg på meg hele tiden og jeg satt imellom mens de snakket til meg på tur og så spørrende på hverandre hele tiden.. Rare folk.. Jaa, også snakke jeg med en som skriver en blogg jeg pleier å lese. Han hadde mobbet min leilighetsannonse i avisa for et par uker siden, og litt full osm jeg var MÅTTE jeg jo bare kommentere dette :sjenert: Jeg tror egentlig han ble flauere enn meg.. menmen..

Nå må jeg stikke på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, det er så fint å lese at alt har blitt så bra nå pikken! :jepp: Jeg tror nok og at du, og alle andre har godt av litt singelliv en gang i blandt ;)

og bofelleskap med masse (kjekke?) gutter må da utvilsomt være bra! :briller:

Ha en fin helg stearinpikken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier so Evny; det er så fint å lese hvordan det går med deg nå!!

Kjipt at svensken dro, men du fikk jo masse :humpe::lur:

Og heldig du, som bor med masse kjekke gutter, jeg kan godt ta noen om det blir for mange for deg :jepp:

Good helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Gutta er ikke kjekke, men ok.. Jeg syntes ikke dem er ekle. Men de er veldig inkluderende, og koselige folk ;)

Sånn generelt sett har jeg det ganske bra for tiden og er sikker på at jeg gjorde riktig valg :) Det neste året blir det mye nytt og mange nye ansikter og forholde seg til, men tror det er bare bra for meg.

Det var egentlig litt kjipt med svensken, men jeg visste det ville skje. Det er også egentlig for god til å takle forandringer, så det har ikke gått inn på meg.. Mamma mente jeg var en kald person :sukk: Det er jo ikke bra det heller.. Hvorfor kan jeg ikke være en mellomting?

I går hadde jeg da ei ny på opplæring, det var.. Interessant :hoho:

Etter vi hadde stengt skulle hun steke noe i ovnen, men hun GLEMTE det hun hadde i ovnen. Fy Faen for ei røyklukt! Nå vet jeg iallefall at røykvarsleren ikke funker :sjokk:

Maten var bokstavelig talt blitt forvandlet til kull og det veltet sinnsyke masser av sort røyk ut av ovnen!

Hele lokalet lukta skikkelig svidd og vi kunne ikke være der engang!

Vi hostet og tårene rant, det var helt jævlig! Jeg satt alle dørene opp og på med alt av vifter.. Etter litt kom det noen som ville ha mat.. De hadde lukta det langt nedi veien :sjenert: Det var skikkelig flaut for da han som kom så inn sa han "HVA har SKJEDD her?" Forklaringen kom, og han forstod han, men herreguuuuuuud!

Det var action på gang, og vi kunne ikke engang være inne der for 10 min senere! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, for det luktet inngrodd svidd, så jeg ble i restauranten til 3 i natt for å lufte ut.. :sjenert: kom på jobb kl.14 da, så det ble jo en litt lang dag. Men jeg fikk gjort mye fornuftig mens jeg var der da :)

Var på jobb igjen kl.9 i dag morges og da jeg kom hjem kl17 spiste jeg frokost. Jeg hadde ikke tid på jobb og jeg brødet mitt var som stein :sjenert:

I kveld har jeg bare vært hjemme :) Ryddet og vasket litt.. Bare surret rundt og det var deilig.. første gang på 2 mnd at jeg ikke er ute å drikker, hehe.. Men jeg er så trøtt nå sånn som jeg har "sovet" de site ukene.. Skal på jobb igjen i morgen tidlig igjen da..

Jepp jepp, nå babler jeg bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne ikke vært mer enig :-D Ser ut som alle er blide og fornøyde for tiden! :hoppe:

:klem: på du stearinpikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...