Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Gjest Stearinpikken

Jeg måtte flytte fordi eierne skulle flytte inn i huset.. Jeg har ingen andre steder å bo.. Men nå flyttet jeg inn i noe som var møblert og billig :) Svensken er også sur på meg tror jeg, fordi han har fått vite at jeg pulte naboen min mens han var i sverige.. Jeg snakket med han på morgenen i dag og spurte om vi skulle finne på noe perverst, men jeg kunne visst bare spørre han som hadde holdt meg med selskap i natt siden jeg ikke hadde sovet.. Å skjer med det? Skal han være sur på meg fordi jeg pulte en annen? Vi har jo ikke noe på gang, dessuten er det jo han som har kjæreste og som reiser torsdag.. herregud, er det mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Det ordnet seg.. Han syntes bare ikke noe om at jeg hadde møtt en annen fyr, og så dratt til han.. Men jeg sa at det er min sak, dessuten var han i sverige hos kjæresten sin så han var jo ikke veldig mye bedre.. Han holdt kjeft da!

I kveld er det Dolly Parton konsert her .. Har sett en haug av småharry cowboy-laila´er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Dolly Parton er litt av en dame ja, men aller best er de som prøver å etterlikne, kos deg!

Blæh, gutter er så teite noen ganger! De tenker ikke over hva de sier og mener. Han som er utro og surrer rundt, forventer han at du bare skal ha ham selv om han har flere :sukk:

Snart kommer det nok en ny kjekkas ridende ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg var ikke på konserten, men jeg hørte den om jeg åpnet vinduet ;)

Ja, enig at det var teit av han.. Men jeg eide han :sjarmor:

Så sendte han heller melding "åå, vår første krangel.. Så søtt" :ler:

Rar han er.. Men jeg håper det kommer en ny snart, siden jeg tydeligvis er ei tøs :P Jeg har jo 4 mannfolk i huset allerede så.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!

Blir nok flere utover sommeren ja! Du får lage deg en liten (stoooor) svart bok med alle navnene og karakter :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Haha, DET er råttent :lur:

Jeg vil heller bare pule de og senere glemme at jeg har pult de.. Jeg skal iallefall mye ut på byen i sommer.. Vi skal allerede ha fest her på lørdag. Jeg ska jobbe da, men kan vel ordne litt :sjarmor:

Herregud, det er så rotete på rommet mitt. Og jeg så en middels edderkopp i stad.. Jeg har jo ikke bodd i første etasje på veldig lenge, så er ikke vant med dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff huff huff pikken, stor svart bok hørtes meget urovekkende ut :hoho:

men.. det er nok ikke langt ifra at det er fler som må skaffe seg det for å holde orden.. bah.. løstøser er vi! :sur:

og ang middels edderkopp.. jeg håper du er en av de som dreper edderkopper de finner istede for å bare slippe de ut? O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke drepe eddekopper Envy! Da blir det regn :fy_fy:

ikke når de er på størrelse med golfballer og går rundt med ekle hårete bein og ser stygt på deg slik som de gjør her i huset! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Envy, vi får bare gjøre det beste ut av det.. Vi kan tøse oss litt, men ikke si det til noen :sjenert:

Ja, jeg dreper de om jeg tør.. Han ene mente jeg hadde masse fint ammo i den ene eska mi.. Han pekte da på "Sko 1"

Nuh, går pikken og legger seg etter litt msn-sex med svensken :sjenert: Jeg skal tidlig opp i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Huskeliste:

-Søke hos lånekassa + pause fra lånet jeg allerede har

-Skrive sjekklister ferdig

-Rydde

-Lage betalingsplan på Ikea-kortet

-Pule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må huske å pule ja, haha, travel hverdag?

Blæh, Ikea, Skeidar og alle andre som gir sånne utsettelsesavtaler er dumme! *friste Serenity til å bruke penger hun ikke har*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trengte du virkelig å putte pulehuskelista? :ler:

jeg for min del har strøket det vekk på ubestemt tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nei, jeg trenger ikke sette det på huskelista, men jeg liker å tanken på at.. "I´m gonna fuck his brain out"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...