IloveNY Skrevet 2. juni 2008 #381 Del Skrevet 2. juni 2008 djjeises! For en surpomp den dama var da! Noen mennesker burde ikke bo i kollektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. juni 2008 #382 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, det er så mye liv her.. Men iallefall mye enklere å holde seg oppdatert på i forhold til en viss annen, REKA! OK, jeg hadde med en kollega hjem etter jobb.. Vi skulle sitte ute litt på terrassen. Men der ble jeg kastet bort av hun ene, fordi det var visst bare de som bodde i 1.etasjen som kunne bruke hagen.. Det er ingen som har sagt det til meg.. Jeg har fått høre av de andre om hvorfor jeg ikke er mer nede i hagen, jeg var visst så mye inne.. Men jeg er jo nødt til det, jeg kan jo ikke sitte ute! Jeg kan sitte på trappa i skyggen og kose meg alene.. Men assaa.. Hvis du ser på innleggene i løpet av det siste døgnet så er det Alice, Storesky og Milla som har kuppet boken min altså! Har vært på skolen jeg nemlig!! Drittkjerringnabofaen!! (Bedre nå? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 3. juni 2008 #383 Del Skrevet 3. juni 2008 Motherfuckings drittnabo what the hell, du burde dytte henne ned fra den jåævla verandaen! ENKELTE FOLK! jeg blir sur av å lese sånt der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 3. juni 2008 #384 Del Skrevet 3. juni 2008 også prøvde jeg å ringe deg for å få deg med i parken på fredag, men do ikke svara på mai! ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. juni 2008 #385 Del Skrevet 3. juni 2008 Lordi, lordi! Hvordan klarer slike folk å overleve? Rart ingen andre har skutt henne Uff, nei, gå og klag hvis hun lager den minste lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. juni 2008 #386 Del Skrevet 3. juni 2008 NIe, har du ikk lest min forbannelse over teleHOR? Jeg håper å få den drittkoden i morgen, for den har jo faen ikke kommet i dag! Nå er jeg ferdig på jobb, og jeg har vært og handlet.. Det er dritfint vær ute og nede sitter 2 og spiser middag på terrassen.. jeg kan bare spise middagen min inne jeg.. Hun dama var ikke sur, men hun har en måte å si det på som gjør at hun fortsatt virker veldig snill og grei.. Jeg kunne jo tross alt sitte der til jeg var ferdig med røyken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. juni 2008 #387 Del Skrevet 3. juni 2008 Tingen er at jeg hører ikke de så godt. De derimot hører ALT jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. juni 2008 #388 Del Skrevet 3. juni 2008 I dag har jeg laga meg middag faktisk Ble ditcha av ei venninne i stad, så nå skal jeg ut å ta en øl med svensken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 3. juni 2008 #389 Del Skrevet 3. juni 2008 BTW: 20 SIDER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. juni 2008 #390 Del Skrevet 3. juni 2008 20 sider!! Kos det med svensken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. juni 2008 #391 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg kom hjem halv 5 i natt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 4. juni 2008 #392 Del Skrevet 4. juni 2008 Hmmm... Svensken??? Hva skjedde der da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. juni 2008 #393 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg møtte han i byen med 2 kamerater, og vi skulle ta en øl. Kameratene han er vittig, og jeg har jo møtt dem før. De ville på et utested jeg hater så vi gikk for oss selv. Gikk tur rundt i byen i mange timer.. Det var jo så varmt! Han kysset meg..., noe helt vilt! Og det var digg. Jeg vet det er dumt siden han har kjæreste hjemme, men jeg tenker bare i øyeblikket. Han tok masse på meg, jeg sugde han i en park osvosv.. Jeg skal ikke gå i veldig detaljer Uansett, etterhvert møtte vi kameratene hans igjen, men de ble ikke med hjem for de hadde møtt noen tøs på byen! Jeg skulle kjøre han hjem, men jeg hadde jo drukket 2 øl.. Vi hadde jo gått i mange timer og jeg hadde psistmeg stappmett før jeg dro, men turte ikke kjøe likevel.. Vi satt bare i bilne og snakket og så sovnet vi.. I bilen! Ikke så lenge, men uansett.. Så kjørte jeg han hjem, og han gjorde en digg ting med meg så dro han inn.. -- Jeg var drittrøtt i dag, og måtte opp tidlig for jeg skulle ta brasilian wax kl.10.. Så har jeg shoppet litt, og skal ut å shoppe mer før jobb.. Det er en bikini jeg vil ha, som de ikke hadde i min størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 4. juni 2008 #394 Del Skrevet 4. juni 2008 :hakeslepp: Pikken da! Nå føler jeg meg nesten prippen her i en park faktisk! Hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. juni 2008 #395 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var jo ingen der utenom et par som gikk forbi et stykke unna.. Nå har jeg også shoppet bikini Jeg hater å ha folk på opplæring.. Eller egentkug hater jeg å jobbe med nye folk som ikke kan en dritt, men som ikke lenger er på opplæring.. Jeg har jo allerede sagt samme ting tusen ganger og vist dem, og da vil jo gjerne jeg at de husker det. I dag har jeg jobbet med en som lurte påom salsa var det røde greiene.. Jeg vet at lærer ville vært det verste yrke for meg, men hva faen? Alle vet jo hva salsa er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 4. juni 2008 #396 Del Skrevet 4. juni 2008 OI! Shit, her skjer det ting... Sinnsykt bra i en park faktisk! Vel jeg skal ikke dømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 4. juni 2008 #397 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg skal prøve å få surret meg til å legge ut bilder av dagens funn samt kittekattene.. Jeg må jo kanskje finne noen navn til dem.. Nå er det bare "den": "se på den" og "så søt den/de er" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 5. juni 2008 #398 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg HATER Telenor, jævla tilbakeståendes firma! Jeg er glad når dette er over! -- Jepp.. Ellers i dag jar jeg vært på jobb og hatt en minibedøk av lillebror. Han har fått moped lappen nå og en ite morsinstinkt kom fram i meg da han kjørte foran meg Jeg har også gått med svensken i dag.. Jeg må slutte, vi oppfører oss som vi skulle være kjærester nesten.. -- I morgen er det sex og singelliv premiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 6. juni 2008 #399 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg glemte en ting, 2 bilder jeg har tatt skal være med i en amerikansk bok som skal publiseres snart og jeg får 2 eksemplarer av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 6. juni 2008 #400 Del Skrevet 6. juni 2008 OI! kult! Grattis Pikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå