Gå til innhold

Stearinpikkens andre hjem

Gjest Stearinpikken

Anbefalte innlegg

Gjest Stearinpikken

Dagen begynte med å jeg skjelte ut en stakkars telenor ansatt..

Men jeg mener det, hva faen er det de driver med? Forbanna tullfittefaen!

SIM-kortet til Onecall ville nemlig ikke fungere, fordi jeg har bindingstid på TELFONEN! Jeg sa at jeg kjøpte telefonen alene og la til abonnementet etterpå, men det gjald selve telefonen og at jeg derfor må betale 100 kr for å få en kode. Denne må selvfølgelig sendes per post. Jeg pusrte hvorfor i helvete jeg ikke bare kunne få koden med en gang, men det var fordi den kostet penger og da måtte de sende på post. Jeg har jo efaktura, hvorfor er et brev nødvendig.. homodrit som skulle sende brevet!

--

Har ikke fått ryddet så mye enda, men i morgen begynner jeg sent så da kan jeg sove ut :) Deilig.

Men har jo laget meg ei virkelig heftig liste.. En A5 side :sjenert:

jeg har også vært å sett på leiligheten min idag, og var annerledes enn jeg husker den.. Men koselig :)

MEN nå har det kommet en PERFEKT leilighet, og jeg sendte melding til han mannen 20 minuttt etter leiligheten ble lagt ut. Har ikke fåt svar siden den var litt over halv 12.. Beklaget at den var litt sent skrevet, men jeg måte bare.. Jeg har en følelse av at jeg ikke får den, men jeg VIL. Den er mye nærmere, og finere :) Litt dyrere og mindre, men inkludert strøm osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Argh! Fuckings telenor! Jeg har selv onecall og er kjempefornøyd :jepp:

Håper du får den nye leiligheten da! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Fordi jeg trenger et sted i mellomtiden.. Dessuten kom jeg jo nettopp på FHS, og jeg er så usikker! Jeg gjør alt på en gang alltid, og vet ikke hva jeg skal velge.. Er blitt skikkelig vinglepetter!

Derfor MÅ jeg søke i dag på skoler.. Når tror du jeg får svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror nok du hører fra de ganske så snart.. du kan jo evnt. ringe til de først :)

du er ganske sikret å komme inn altså. jeg kom jo inn 3 uker etter at de hadde begynt :fnise:

men JA, søk i DAG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å refse Pikken :P

:hoho:

Nei, Stearinklysa! Hvor skal du søke henne?

*kosemoseoverdose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Jeg er jo her, herregud da :ler:

Jeg er bare overarbeidet! Og reka har så mye mer å fortelle enn det jeg har.. Og nei, jeg har jo ikke søkt enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Ja, det er så mye liv her.. Men iallefall mye enklere å holde seg oppdatert på i forhold til en viss annen, REKA!

OK, jeg hadde med en kollega hjem etter jobb.. Vi skulle sitte ute litt på terrassen. Men der ble jeg kastet bort av hun ene, fordi det var visst bare de som bodde i 1.etasjen som kunne bruke hagen.. Det er ingen som har sagt det til meg.. Jeg har fått høre av de andre om hvorfor jeg ikke er mer nede i hagen, jeg var visst så mye inne.. Men jeg er jo nødt til det, jeg kan jo ikke sitte ute! Jeg kan sitte på trappa i skyggen og kose meg alene.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så mye liv her.. Men iallefall mye enklere å holde seg oppdatert på i forhold til en viss annen, REKA!

OK, jeg hadde med en kollega hjem etter jobb.. Vi skulle sitte ute litt på terrassen. Men der ble jeg kastet bort av hun ene, fordi det var visst bare de som bodde i 1.etasjen som kunne bruke hagen.. Det er ingen som har sagt det til meg.. Jeg har fått høre av de andre om hvorfor jeg ikke er mer nede i hagen, jeg var visst så mye inne.. Men jeg er jo nødt til det, jeg kan jo ikke sitte ute! Jeg kan sitte på trappa i skyggen og kose meg alene.. :sukk:

*Kaster vannballonger på dumme kjerringa!*

(copycat av OneTreeHill)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stearinpikken

Nå skal jeg se høyt på at par episoder av sex og singelliv, kanskje også trampe litt i trappa.. Hadde også med et par venner hjem i går, vi skulle spise ute.. Hun samme kom å spurte når vi var ferdige siden ikke alle var ferdig med eksamen.. heregud da kjerring, du flytter jo faen ikke inn i bofelleskap hvis det plager deg at andre sitter ute å koser seg på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nei, for de deler postkasse.. Men jeg inviterer gjerne meg selv ned når andre en hun er der :sjarmor: Setter på høy musikk.. jeg har jo ikke eksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...