janne84 Skrevet 29. mai 2008 #321 Del Skrevet 29. mai 2008 har du fått prata ut om ting med F? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 29. mai 2008 #322 Del Skrevet 29. mai 2008 hohoo jeg sniker kgdamer i vennelista til stearinpikk ;D Dere hakke peiling på hvem jeg er mohahahahahahhaha >:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 29. mai 2008 #323 Del Skrevet 29. mai 2008 Utrolig bra! Når jeg ser på profilene deres ser jeg etter hvem disse forbokstavene er som dere snakker om i dagbøkene Jeg har egentlig en haug og fortelle om snakken med F, den nye leiligheten osvosv. Din lille luring Går det bedre mellom deg og F nå? Bra tid på året å oppdage nye ting ved seg selv, og virkelig hive seg inn i noe nytt! Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #324 Del Skrevet 29. mai 2008 hohoo jeg sniker kgdamer i vennelista til stearinpikk ;D Dere hakke peiling på hvem jeg er mohahahahahahhaha >:-D Dette hadde jeg aldri trodd om deg milkyway.. Nææææt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. mai 2008 #325 Del Skrevet 29. mai 2008 hohoo jeg sniker kgdamer i vennelista til stearinpikk ;D Dere hakke peiling på hvem jeg er mohahahahahahhaha >:-D Fremdeles lurer jeg på om jeg har på sperre eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 30. mai 2008 #326 Del Skrevet 30. mai 2008 jeg har et kriminellt etternavn (ikke det ekte, for det tør jeg ikke legge ut) det var hintet sitt, det! ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 30. mai 2008 #327 Del Skrevet 30. mai 2008 Herregud! Her var det skjedd mye i det siste! :dåne: Tydeligvis så faller man helt ut av kg når man flytter til en ny by og får ny jobb og alt... Har nesten ikke tid lengre Forstår at dette er en vanskelig tid for deg Pikken! fra Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 30. mai 2008 #328 Del Skrevet 30. mai 2008 Goooood helg Pikken! Da regner jeg med det er ut på fyll, fest og jakt i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. mai 2008 #329 Del Skrevet 30. mai 2008 Pikkelikk! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 30. mai 2008 #330 Del Skrevet 30. mai 2008 OK, skal se om jeg husker alt.. En eller annen dag var altså F hos meg og vi prata.. Han var rar og trodd mye rart. Tilslutt ble det til at HAN unnskylde seg for å være så sur og bedriten overnfor meg. Men det er jo klart det, jeg hadde jo funnet meg en "kjæreste" på byen.. Uansett, vi slo opp. Jeg mente det var best sånn og han var vel egentlig enig. Vi skal fortsatt være venner da Får se hvordan det går etterhvert sånn. Leiligheten jeg har fått meg er ikke lenger i samme kommune som jeg bor nå.. Bondelandet Men jeg får 55 kvm for 4000 kr ink. varmtvann, kabel-tv og egen hage. Den er veldig fin og jeg får ha kattene der også Det er så vanskelig å finne leilighet umøblert, så det ble liskom det og jeg var så desperat for at jeg ikke kom til å finne noe.. den har bad, soverom, stue og kjøkken, bod og 2 disponible rom Det er ikke kjellerleilighet heller, men det er jo som sagt vledig øde selv om det er 10 min kjøring til sentrum.. Bussene slutter å gå kl.20 liksom Skal ut å se på den igen i morgen tenker jeg.. Jeg ser nå også at det har kommet en "perfekt" leilighet jeg vil se på på mandag, men da er jeg på jobb Håper jeg kan ordne slik at jeg kan se på den. Det er mye mer sentralt og har ink. strøm, kabel-tv og internett.. HUff, dette er ikke lett! Noen ganger har jeg faktisk anfret på at jeg har kjøpt alle møbler til en leilighet fordi det er så vanskelig å få tak i leiligheter som er umøblerte og fordi det er et pes å flytte nå Ellers så jobber jeg bare masse.. Hadde fri på mandag og neste fridag er lørdag om en uke til I dag har jeg vært 15 timer på jobb i tillegg til en natt med bare et par timers søvn.. Rart jeg ikke er sliten enda.. Menmen. Gleder meg til lønning! Jeg har også laget problemer for svensken stakkars.. Jeg hadde sendt han en melding en kveld og dama hans ville vite hvem det var fra. Hun hadde blitt sur og de hadde blitt "uvenner".. Han sa bare at det ordnet seg og jeg heter nå erik og er en arbeidskamerat på telefonen hans.. Huff. Svensken kommer igjen på søndag kveld, og vi har et veddemål. Nemlig å bade! Det var jeg som begynte egentlig som jeg tilslutt tok som en utfordring. Han vet bare ikke at jeg alltid pingler meg uti Når svensken drar herfra om 3 uker til kommer han aldri tilbake, så mitt svenskeeventyr er slutt. Heimen ser ut som et høl.. Jeg har ikke tid eller lyst til å ryde og vaske så jeg setter meg foran dataen og ignorerer det istedet.. Kattedoen på taes, det ligger tallerkner med skorper på hver eneste bordflate og i morges hadde jeg ikke lfere tallerkner igjen så ejg brukte brødposen som tallerken.. Det er så støvete her og kattehår ligger i dotter overalt Herregud! Jeg kom også på at jeg må levere inn forslaget mitt til bokstavkjeksbilen i morgen, men det kommer jeg ikke til å få gjort Og jeg som skulle lage fin hippie-bil! Kommer ikke på hva mer jeg kan fortelle nå, men det kommer sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 30. mai 2008 #331 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja en ting til! Jeg har et hatforhold til Telenor nå. Jeg har nettopp byttet fra Telenor til Onecall og jeg kan ta i bruk onecall sim.kortet natt til søndag kl.03.00, MEN telenor sperret meg likegodt ute avnettet sitt i går kveld så jeg har ingen telefon.. Eller jeg har jo telefon, men det kan jo ikke brukes til en dritt for jeg har jo ikke simkort! Møkkadritt! Jeg skal sende sinna-mail til teleHOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 31. mai 2008 #332 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er noe inni meg som mugner.. Noe som plager meg på en måte. Jeg føler jeg har driti på draget etter helga, og "ødelagt alt".. Føler meg dust, og at de andre i huset snakker om meg p.g.a de har kjent hverandre så lenge så kommer jeg liksom å lager drama! Jeg har lyst på piercing i brystvorta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 31. mai 2008 #333 Del Skrevet 31. mai 2008 ååh, du virker like hyper som meg akkurat nå! Jeg sliter oxo tlf abo'er... tele2 er dødstreige, skulle hatt de operativt i går lix grrr! Men hvorfor tror du de andre i huset bryr seg? har de sagt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 31. mai 2008 #334 Del Skrevet 31. mai 2008 Ja en ting til! Jeg har et hatforhold til Telenor nå. Jeg har nettopp byttet fra Telenor til Onecall og jeg kan ta i bruk onecall sim.kortet natt til søndag kl.03.00, MEN telenor sperret meg likegodt ute avnettet sitt i går kveld så jeg har ingen telefon.. Eller jeg har jo telefon, men det kan jo ikke brukes til en dritt for jeg har jo ikke simkort! Møkkadritt! Jeg skal sende sinna-mail til teleHOR Har du ringt til Telenor og fått løst opp telefonen ditt fra abo du hadde hos dem? Det måtte jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 31. mai 2008 #335 Del Skrevet 31. mai 2008 Alle snakker her Jeg nevnte ingenting om hva som hadde skjedd.. Det som skulle til var at ei var oppe tidlig som hørte noen gikk ned trappa og så han gikk inn til seg.. Nei, egentlig er det nok bare jeg som overdriver. Ting er ikke annerledes etter festene, men jeg føler det Kanskje fordi jeg hadde håpt at vi kunne finne på noe sammen, men det er bare de som gjør det.. Tenk om han forteller ting til dem? Flaut Men nå har jeg hele huset alene.. Kom hjem i går kveld og da var det ikke en eneste bil her og vet noen er bortreist.. Ingen i hele huset, fortsatt.. Jaja. -- Om jeg har ringt telenor? Hvordan skulle jeg fått til det! Alt er blitt ordnet for meg, men de kunne jo faen meg drøyd den litt med å kutte nettverket.. Skjiiitjævla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. mai 2008 #336 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) har sett deg litt rundt omkring på KG og har nå brukt ca 45 min av min lørdagskveld på å lese her i ditt andre hjem du er artig! så et par sider tilbake at du følte deg ensom, og skildd vekk fra gamle miljø osv.. jeg hadde det helt likt for noen år siden. nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men det aner meg du ikke er over 50 hvertfall og da har jeg bare et tips til deg! DRA PÅ FOLKEHØGSKOLE! jeg kan love deg det kommer til å endre deg og livet ditt totalt. jeg har forandret meg så positivt etter det-og fått helt nye perspektiver på ting, og ikke minst: en hel haug med nye, gode venner. Det er fysisk umulig å dra på FHS uten å få nye venner det fins hundrevis av valg, steder, fag osv, du burde virkelig sjekke det ut:) Endret 31. mai 2008 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 31. mai 2008 #337 Del Skrevet 31. mai 2008 det er nok helt sikker bare du som føle på det, men er nok litt ekkelt ja.. Teite telenor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 31. mai 2008 #338 Del Skrevet 31. mai 2008 Jg sjekket ut folkehøyskole for en del år tilbake.. Da ville jeg danse :-D Jeg har lyst til å ta et fag eller noe ved en aller annen skole. Skaffe meg nye venner og noe nytt.. Jeg har bodd på den samme plassen omtrent i 20 år.. Det siste 2 1/2 år har bestått av akkurat det samme. Jeg kjenner det er på tide med noe nytt.. Jeg er jo bare 20 og jeg ivl feste med venner Jeg liker å shoppe, feste, skravle og gjøre teit ting.. Skulle jo tro at det ville være enkelt å møte noen som meg.. Likevel ender jeg alltid opp med dem som røyker bøtte.. :klø: Lekehusmor: At du gadd! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. mai 2008 #339 Del Skrevet 31. mai 2008 jeg sier det igjen, dra på FHS. 20 år er gjennomsnittsalderen på de fleste folkehøyskoler i norge. du kommer til å ha the best time of your life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 31. mai 2008 #340 Del Skrevet 31. mai 2008 Lekehusmor, du er gull! Jeg har sett gjennom masse folkehøyskoler nå, og kom på at jeg gjorde det samme da jeg var 16.. Det er jo ikke dyr heller sånn sett, og jeg har bestilt felleskatalog og skolekatalog fra 15 skoler nå JEG SKAL PÅ FOLKEHØYSKOLE! :-D Jeg tror dette er forandringen jeg har letet etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå