Serenity88 Skrevet 25. mai 2008 #281 Del Skrevet 25. mai 2008 Av en merkelig grunn fikk jeg er nasty bilde i hodet mitt! La oss velge en annen farge lille venn Æææsj, du er så næsty Pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 25. mai 2008 #282 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er jo en grunn til at jeg heter Pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. mai 2008 #283 Del Skrevet 25. mai 2008 Halv elleve (på kvelden altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. mai 2008 #284 Del Skrevet 26. mai 2008 I morgen kveld skal jeg snakke med F Jeg som har pult naboen, han som har kysset eksen.. Ikke bra. Jobber sammen med bestekompisen hans også Jeg føler meg veldig alene nå. Når jeg flytter herifra har jeg ikke lengere naboer på min alder som jeg kan slå meg ned hos. Jeg bor under et middelaldrende par "på landet". De jeg går mest sammen med er vennene til F. Jeg har ei veninne faktisk, og jeg føler meg utrolig tragisk når jeg sier det. De siste årene ble jeg så sjenert og jeg gikk jo bare sammen med F. I mellomtiden ble jeg lei av alt dopet som fløyt i vennegjenger og jeg har forandret meg så mye, men jeg har vært alene om det og har derfor ikke fått nye venner på veien det er nesten så jeg tar et skoleår et sted for å få venner og får å gjøre noe annet. Flytte vekk, få venner og bli kjent med meg selv. Jeg får så lite impulser fortiden og jeg er så kjedelig. Jeg trenger ny inspirasjon. I kveld har jeg sett mye på boliger i Oslo og bergen, og så litt på universitetet om årsstudium.. Kom ikke langt, men det hadde vært deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. mai 2008 #285 Del Skrevet 26. mai 2008 Isj, lykke til med praten med F! Når det gjelder venninnene så holder det faktisk lenge med bare 1 god venninne s lenge hun faktisk gidder å være med å finne på ting jeg har i lange tider bare hatt Inwe! Har ikke fått andre virkelig gode venninner før nå i det siste, og det er gjennom skole ja, så skole er nok ingen dum ide! Ny by betyr oxo blanke ark, så det er oxo et smart trekk! Om du bestemmer deg for oslo, er det da byen oslo bestemt eller oslo-området? fordi om du vil ha et tips ligger akershus på omtrent halve prisen i boligpriser, og du kommer deg lett inn til byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. mai 2008 #286 Del Skrevet 26. mai 2008 Ja nye ark er bra Jeg vet ikke vor ejg har tenkt meg, dette er jo en tanke som kom i dag. Hvis det blir Oslo så har jeg mest lyst til å bo på et koselig sted.. Jeg kjenner bare til karl johansgate omtrent, så jeg har ikke peiling. Vet bare at jeg ikke orker å bo midt oppi alt. Har jo også bil, så det er jo ikke stort problem sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mai 2008 #287 Del Skrevet 26. mai 2008 Pikken da Vet hvordan du har det! Jeg har bodd i Oslo nå snart 1 år, og kjenner nesten ingen... Kjenner vennene til min samboer, med så er jo aldersforskjellen såpass høy at det er ikke folk jeg treffer uten han. Har fått mange noen venner gjennom de 2 jobbene jeg har hatt her inne, men ingen av dem er sånne at jeg kan velge å dra hjem til dem etter jobb, for å se på film og spise god mat, for å ta et eksempel... Det sliter veldig på forholdet. Samboer foreslår at jeg skal melde meg inn på et treningstudio og få venner der. Så da skal jeg liksom slå av en prat med vedkommende som sykler vedsiden av meg, og håpe at hun eller han kunne tenke seg å dra på Cafe neste uke? :klø: Det er ikke lett, alle venninnene mine er i Kr.sand Kanskje du har godt av en forandring? En ny start på livet ditt, et helt nytt sted? Det er mye lettere å få venner gjennom skole osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. mai 2008 #288 Del Skrevet 26. mai 2008 Men man er jo ikke fritidsvenner med dem man jobber med.. For min del høres det kanskje sånn ut siden alle som jobber der er på min alder og vi bor i samme by og har det morro på jobb, men vi gr ikke sammen på fritiden med mindre det er jobbfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. mai 2008 #289 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm, jeg for min del finner romerike et mye hyggeligere sted å være, oslo er kaldt på en måte. Skulle jo egentlig flytte til oslo, men ombestemte meg, fordi jeg synes det er mye hyggeligere litt i utkanten, synes menneskene i utkanten er litt "hyggeligere" oxo på en måte :gjeiper: Hehehe.. Finne venner på treningsstudio Ambriel? Det håpet jeg på da jeg begynte på sats, men føler liksom ikke at det er helt stedet for å begynne å prate randomly med folk liksom Selv om jeg gjerne skulle prata med hunksa der! men uansett pikken, tilbake til tema :gjeiper: Jeg tror blanke ark ville være veldig bra for deg nå jeg! Spesielt siden du ikke føler du har mange venner der du bor nå heller så har du jo ikke noe å tape! Plutselig får du en nabo, kollega eller random person du dumper borti som blir din beste venn! Det er nesten som med gutter, folk dukker opp akkurat når du minst forventer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. mai 2008 #290 Del Skrevet 26. mai 2008 Helt sant Envy! Skriver mer senere, må på jobb snart.. Istad gikk det opp for meg at jeg ikke har F lengere og tårene trillet lenge.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. mai 2008 #291 Del Skrevet 26. mai 2008 til pikken :trøste: Det ordner seg skal du se! Skal du flytte til høsten? Gå inn på resteplassene i slutten av juli også se om det er noe som frister, hvis ikke du har søkt i år allerede da? Jeg stemmer for Bergen! For da kan du henge med kule Serenity Hahaha, jeg skal ta psykologi tror jeg, årsstudium... Treningstudio er nok ikke det beste stedet å finne seg venner på nei, kanskje hvis du går på spinning eller noe annet felles også er det noen man møter flere ganger, men det tar jo gjerne litt tid da... Hva med aktivitetsvenner? Er det ikke forresten noen ganger KG-medlemmer møtes en hel gjeng? Du kan jo sjekke om noe slikt skjer i ditt område? :trøste: igjen! Her er en fiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. mai 2008 #292 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg hadde fått med meg feil vaktliste, så skulle ikke på jobb likevel.. Har ikke søkt noen ting, dette var tanker som kom i går. Her i byen er det "ingenting" å gjøre om man ikke har venner fra før.. Føler meg bare tam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. mai 2008 #293 Del Skrevet 26. mai 2008 Da foreslår jeg at du gjør noe helt annerledes.. Ta deg en interail tur:) Da blir du kjent med mange kjekke mennesker og ddu får oppleve myyyyye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mai 2008 #294 Del Skrevet 26. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. mai 2008 #295 Del Skrevet 27. mai 2008 Lille pikken, du har det ikke lett nå, men med tiden går det bedre uansett hvordan det går, jeg lover. Masse klemmer til deg :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. mai 2008 #296 Del Skrevet 27. mai 2008 Takk for klemme dere Skriver mer ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. mai 2008 #297 Del Skrevet 27. mai 2008 Lurer på om jeg ikke sakl skaffe med facebook profil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. mai 2008 #298 Del Skrevet 27. mai 2008 Du LURER på om du skal skaffe deg FB profil?? O.o Du MÅ jo være på FB, ellers er du ikke offisiell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 27. mai 2008 #299 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg vet Jeg hadde FB engang.. Fikk det veldig tidlig faktisk, men syntes det ble dumt. Var ikke inne noe særlig og alle la hverandre til uten å snakke til hverandre.. Falsk og ekkelt. Dessuten følte jeg meg laim som ikke hadde 200-300 venner. Det er jo ingen som har så mange venner! "Hei, jeg legger deg til i vennelista min.. Husker du ikke vi møttes på nattbussen for et par år siden? Du spurte om jeg hadde fyr" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. mai 2008 #300 Del Skrevet 27. mai 2008 Du har et poeng! Jeg har godt under 200 venner på FB.. men altså synes det er veldig greit å ha, fordi jeg kan snoke på livene til intressante, og uintressante mennesker som spiller, eller har spilt en rolle i livet mitt.. har jo snakket med alle jeg har der på et eller annet tidspunkt! Dessuten er det great for å finne ut hva som skjer, fordi folk lager events og inviterer deg! ..oooog det er en grei måte å få tak i folk på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå