Envy Skrevet 11. mai 2008 #201 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Awwe, så nydelige små skapninger! :-D Gratulasjoner til mamma pusen og til "bestemor" Så bra at katten kom å sa ifra! O.o har hørt at de liker å gjemme seg vekk og bli borte når de skal føde jeg! Måtte slenge med; SVENSKEN? Hva skjedde? Nå har jeg fortalt om mine ekstremt dumme utskeielser i boken min, syns jeg du skal fortelle om dine oxo, så er det ikke bare jeg som er dum! *fnis* Endret 11. mai 2008 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #202 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Ikke bruk slæskesmileyen, dette er seriøs bissniss! Jeg er den mest klønete håpløse personen jeg kjenner.. Fitte. Endret 11. mai 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mai 2008 #203 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei okei, skal kutte ut slæskesmileyen Kunne ikke dy meg :gjeiper: men ja, huff, er det så ille altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #204 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det var jo koselig i går.. Møtte ei tidligere besteveninne som er gravid. Og et par andre jeg ikke har sett på lenge.. Koselig! Endret 11. mai 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 11. mai 2008 #205 Del Skrevet 11. mai 2008 ouch Nå vet ikke jeg akkurat hvor ille da men.. det er kanskje på tide å ta en prat med kjærsten? Huff nei, ikke lett sånt! Skal ikke legge meg borti det, men stor klem og en "det ordner seg alltid tilslutt" tror jeg du trenger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #206 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg glemte å fortelle at jeg var på poliklinikken igjen på torsdag. Det ser ut til at jeg kan få hjelp likevel om jeg er heldig. For ADD gjelder andre regler p.g.a de faglige er uenige. Dermed trenger jeg ikke ha symtomer fra før jeg var 7 år p.g.a de symptomene på ADD kommer gjerne etter senere når jeg har gått et par år på skolen o.l. Dermed snakker vi mye i timene og prøver å finne mer symtomer o.l så han får gode argumenter til hvorfor jeg burde få medisiner. Det hjelper jo da Det er jo ikke det at jeg vil gå på medisiner, men om det hjelper så takker jeg ja med en gang fordi jeg orker ikke meg selv lengere! Det blir sliten av meg selv p.g.a jeg surrer så jvæla mye, ting er overalt, jeg leter etter alt hele tiden. Jeg er distre, surrete, klønete, utålmodig, urolig, ukonsentrert, hyperverbal og er impulsiv som ofte fører til anger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #207 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg føler meg som crazy cat lady! Jeg bor alene og har 4 katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #208 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg trenger et skikkelig knull! Endret 11. mai 2008 av Stearinpikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. mai 2008 #209 Del Skrevet 11. mai 2008 Svensken? Jeg vil ha alle detaljene Så nydelige kattepuser forresten.. Men er det ikke 4 små det er på bildene? :klø: Synes det ser ut som 4 stk når de ligger samlet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #210 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei, det er bare 3. Men veldig søte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 11. mai 2008 #211 Del Skrevet 11. mai 2008 Så fine de var! Og gratulerer til både deg og den nybakte mamma pusen! Jeg skal ikke spørre om svensken engang... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 11. mai 2008 #212 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har gjort det igjen.. Men nå på en bedre måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. mai 2008 #213 Del Skrevet 12. mai 2008 Kortversjonen: Møtte svensken, snakket, danset, ble med på nachspiel, dro hjem. Da jeg snakket med svensken (type utested var sitte å drikke-opplegg) fortalte jeg at jeg hadde kjæreste. Han syntes det var litt rart, men han fortalte han også hadde dame. Jeg tror ikke helt på han p.g.a måten han sa det på.. Uansett. I går kveld sendte vi en del meldinger til hverandre, og han ville møte meg. Jeg sa at jeg ikke trodde det var en god ide, men da sa han "jeg vet det ikke så god ide å møtes, men jeg vil!". Syntes det hadde vært dårlig gjort ovenfor F. Så derimot fikk saken en annen vending. Han bor jo også i Sverige, tror det er noe 2 uker der og 3 uker her.. Han vil gjerne være venner. Han kjenner jo bare de han jobber med her, og kunne gjerne tenke seg å bli kjent med nye som han kan gå ut å ta en kaffe med o.l. Jeg har også lyst på flere venner, så jeg vurderer faktisk å gjøre det. Han virker jo veldig koselig, og hvis man da sitter på kafe kan jo ingenting skje! Jeg kommer da også til å fortelle det til F, men da i snill versjon á la: "Jeg møtte en fyr på byen forrige helg, og møtte han denne helga også. Han er frasverige og ønsker flere venner og det vil jo jeg også. Hadde vært koselig-opplegg" Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. mai 2008 #214 Del Skrevet 12. mai 2008 Hmmm, det var ikke verre nei hehe Nå kjenner jo ikke jeg F eller vet hvordan han er, men jeg vet at hvis jeg hadde gjort det så hadde ikke min samboer R godtatt det... Han vil selvfølgelig at jeg skal få venner, men er litt mer skeptisk til guttevenner enn jentevenner, og spesielt hvis jeg hadde møtt han på den måten... Men nå vet jo ikke jeg hvordan F er Jeg ville kanskje vært litt forsiktig med tanke på "situasjonen" deres. Hvis du har fortalt han at du kanskje føler at dere er mer venner enn kjærester til tider (det var slik jeg oppfattet innlegget ditt tidligere), så bare pass på at han ikke misforstår situasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. mai 2008 #215 Del Skrevet 12. mai 2008 Det har aldri dukket opp før så jeg vet ikke.. Han vil jo gjerne jeg skal få flere venner da, men vet ikke om måten vi møttes på er litt sånn.. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 12. mai 2008 #216 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) det må nok en del hvite løgner til for at han skal synes det er greit ja... Jeg hadde hvertfall ikke likt det om kjæresten min(som ikke eksisterer men ja uansett) hadde blitt venn sånn med en person. Men jeg er jo kanskje litt sjalu av meg, hvertfall når jeg er forelsket i noen... Liker ikke å dele shø (What?? nå skrev jeg shø uten å merke det selv! jeg begynner kanskje å bli skaptrønder! ) Endret 12. mai 2008 av IloveNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. mai 2008 #217 Del Skrevet 12. mai 2008 Huff ja, men det er liksom så slemt også Jeg vil så gjerne bli kjent med flere folk også, men.. Jeg kan jo se, og om det ble helt feil så kn jeg la være. Men er usikker på hvordan jeg skal si det til F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #218 Del Skrevet 12. mai 2008 Kanskje bare være ærlig mot F? Men.. æsj, vanskelig situasjon da gitt! Vet ikke helt jeg.. Hmm.. Bare tenk lenge så kommer du nok på noe lurt.. *gå inn i tankeboksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. mai 2008 #219 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg ville nok hvertfall vært helt ærlig enn uærlig. Litt kjipt hvis du forteller en hvit løgn og F finner ut av det... Er du helt ærlig så viser du også at det ikke er noen "ulumskheter" ute å går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 13. mai 2008 #220 Del Skrevet 13. mai 2008 Tweek, jo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå