Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. november 2006 #41 Del Skrevet 14. november 2006 Hvor gammel tror du jorden er KR-øst? ← Han tror selvsagt at den er like gammel som det står i bibelen, altså rundt 5000 år gammel. For alt som står i bibelen er jo sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2006 #42 Del Skrevet 14. november 2006 Han tror selvsagt at den er like gammel som det står i bibelen, altså rundt 5000 år gammel. For alt som står i bibelen er jo sant ← Den er rundt 6000 år...Men nå skal vi huske på at det faktisk ikke står hvor gamel jorden er i bibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. november 2006 #43 Del Skrevet 14. november 2006 Den er rundt 6000 år...Men nå skal vi huske på at det faktisk ikke står hvor gamel jorden er i bibelen. ← Ok, jeg har ikke lest bibelen. Holder meg til Asbjørnsen og Moe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 14. november 2006 #44 Del Skrevet 14. november 2006 Hvor gammel tror du jorden er KR-øst? ← Nå forstår jeg ikke helt hva det har å si med hensyn til den omtalte apen, Men siden det er slik at for Gud så er en dag som tusen år, og det tok seks dager å skape jorden, og menneskene har eksistert i ca. 6 000 år, så skulle det bli omtrent 12 000 år. Men dette kan jeg ikke si noe eksakt om, like lite som noen andre. Jeg trenger ikke å gå flere millioner år tilbake for at mine teorier skal bli mer sannsynlige, og vanskeligere å motbevise. Nå har det seg også slik at det ikke er funnet rester etter bosettinger eldre enn ca. 6 ooo år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 14. november 2006 #45 Del Skrevet 14. november 2006 Ok, jeg har ikke lest bibelen. Holder meg til Asbjørnsen og Moe. ← Men det forsto vi jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Thor Skrevet 14. november 2006 #46 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Nå har det seg også slik at det ikke er funnet rester etter bosettinger eldre enn ca. 6 ooo år. ← KR-øst den elsdte mennesklige bosettning i Europa er 25.000 år og ble funnet i en hule i Frankrike eller Spania. Men jeg regner jo med at du ikke sjekker historie fakta når du skriver her inne Endret 14. november 2006 av King James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane How Skrevet 25. november 2006 #47 Del Skrevet 25. november 2006 Er det virkelig noen som på alvor tar historien om adam og eva bokstavelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå