Gå til innhold

Eva og Adam

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe
Hvor gammel tror du jorden er KR-øst?

Han tror selvsagt at den er like gammel som det står i bibelen, altså rundt 5000 år gammel. For alt som står i bibelen er jo sant :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han tror selvsagt at den er like gammel som det står i bibelen, altså rundt 5000 år gammel. For alt som står i bibelen er jo sant  :ironi:

Den er rundt 6000 år...Men nå skal vi huske på at det faktisk ikke står hvor gamel jorden er i bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe
Den er rundt 6000 år...Men nå skal vi huske på at det faktisk ikke står hvor gamel jorden er i bibelen.

Ok, jeg har ikke lest bibelen. Holder meg til Asbjørnsen og Moe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel tror du jorden er KR-øst?

Nå forstår jeg ikke helt hva det har å si med hensyn til den omtalte apen,

Men siden det er slik at for Gud så er en dag som tusen år, og det tok seks dager å skape jorden, og menneskene har eksistert i ca. 6 000 år, så skulle det bli omtrent 12 000 år. Men dette kan jeg ikke si noe eksakt om, like lite som noen andre.

Jeg trenger ikke å gå flere millioner år tilbake for at mine teorier skal bli mer sannsynlige, og vanskeligere å motbevise.

Nå har det seg også slik at det ikke er funnet rester etter bosettinger eldre enn ca. 6 ooo år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Nå har det seg også slik at det ikke er funnet rester etter bosettinger eldre enn ca. 6 ooo år.

KR-øst den elsdte mennesklige bosettning i Europa er 25.000 år og ble funnet i en hule i Frankrike eller Spania.

Men jeg regner jo med at du ikke sjekker historie fakta når du skriver her inne

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...