Litago Skrevet 30. april 2003 #21 Del Skrevet 30. april 2003 Kan aaaaaaldri tenke meg at Lea har gjort noe teit. *klapper Lea trøstende på hodet* Når er forresten ku-broderiet ferdig som jeg bestilte av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. april 2003 #22 Del Skrevet 30. april 2003 Lighten up Midnattsol! Dette ER skråblikk! Åkei da! :o Trolldeig?? My GOD, Lea?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #23 Del Skrevet 30. april 2003 Når er forresten ku-broderiet ferdig som jeg bestilte av deg? Huff.. det kommer til å ta tid. Sånne jur er ikke småtteri akkurat. Det må sannelig være en Q-cup dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2003 #24 Del Skrevet 30. april 2003 Får vel brodere et pannebånd med påskriften "HÅPLØS" på da!? Kanskje jeg skal brodere matchende håndveske også? Ja, sånn som han i Kopps!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 30. april 2003 #25 Del Skrevet 30. april 2003 Sånne jur er ikke småtteri akkurat. Det må sannelig være en Q-cup dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 30. april 2003 #26 Del Skrevet 30. april 2003 Stemmer for min del, men jeg har ikke skrevet innlegg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå