Gå til innhold

*sukk*


Rapitap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*sukk*

skriv ned alle personene (fra linken under) som har skrevet ned sin hobby, og oppsummer. Flertallet der har svart "Brodering......."

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=28382

Ok, gjerne ikke representativt om du legger sammen ALLE kategoriene, men om du legger sammen antallet og 'type' kategori, så vil jeg fremdeles påstå at de fleste her inne broderer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kanskje jeg er treg nå, men hva er dette og henge seg opp i egentlig? Hvis de LIKER brodering så er jo det flott, eller? Jeg broderer ikke selv, men jeg sukker ikke over at andre gjør det. Eller er det noe her jeg burde skjønt? Please tell me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er kort og greit at ALLE veggbroderier jeg har sett er forferdelig stygge å se på, har ingen praktisk nytte og samler dessuten masse støv - vel å merke om du ikke er en av disse som RAMMER broderiet inn i en glassramme....

*usj!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...kanskje jeg er treg nå, men hva er dette og henge seg opp i egentlig?  Hvis de LIKER brodering så er jo det flott, eller?  Jeg broderer ikke selv, men jeg sukker ikke over at andre gjør det.  Eller er det noe her jeg burde skjønt?  Please tell me!

Det har du forsåvidt rett i, men om man ikke skriver NOENTING om det som man legger merke til, ja, HVA ER DA VITSEN MED DETTE FORUMET??

Og andre forums for den saks-skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg broderer i perioder.

Men jeg har aldri brodert et veggbroderi (noe som faktisk KAN være pent også). Jeg broderer ofte små, morsomme broderier til kort o.l. eller motiv på håndklær.

Skjønner egentlig ikke hva dette er å skrike for.

Nesten alle jenter jeg kjenner har brodert eller broderer.

Jeg tror faktisk det finnes snålere og mer tragiske hobbyer enn brodering altså!

P.S. Jeg strikker også jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel brodere et pannebånd med påskriften "HÅPLØS" på da!?

Kanskje jeg skal brodere matchende håndveske også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som broderer. Hun slapper visstnok av når hun gjør det! Jeg prøvde en gang og det endte opp med en svett klut med masse knuter, et sprudtrødt ansikt og masse banneord!

Ikke noe for meg nei. :evil:

Rent bortsett fra broderingen, så er venninnen min både intelligent og vakker, hun er renslig (vet ikke hvor mye hår hun fjerner) samt har en utrolig god humoristisk sans.

Så det kan bli mennesker av broderi-folket også!

(Dette er skåblikk og generaliseringer, er det ikke?) :blunke:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje man kan skrive det i tråden om kårny fordommer? Fordommer mot dem som broderer - hvor teite er ikke DE, liksom. *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne at jeg ikke skrev om Lea i innlegget over her.

Jeg tør ikke å innstå for hvordan brodering har påvirket henne. :o

Lighten up Midnattsol! Dette ER skråblikk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten gir jeg vel egentlig blaffen i om noen synes jeg er teit.

Jeg har gjort mange ting som er teitere enn å brodere i alle fall (ingenting nevnt, ingenting glemt, ingen arrestert).

Har jeg glemt å nene at det produseres en og annen trolldeigfigur også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...