Gå til innhold

Tulla til Märtha og Ari.......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Diva

Beklager, men synes du virket irritert jeg.. ?

Det med at du skrev : jeg for min del presiserte at....osv...

Jeg har ikke ment deg i det hele tatt!

Du nevnte da ikke noe om tyrer ?

Ja, jeg tror også vi er enige!

Flott :D

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pjusk

Jo, jeg nevnte noe om tyrer:

Jeg synes det er merkelig at dere kategorisere mennesker etter stjernetegn. Jeg kjenner flere tyrer, bla. min bror. Han er et flott menneske, med høye verdier og med et godt grep om livet sitt. Men jeg har også venninner som er tyrer som jeg på ingen måte ville vært i krigen med. De er morsomme og lojale på sin måte, men lyver gjerne for å pynte på egen person, bryter avtaler, har ingen selvinnsikt, urealistiske forestillinger og pengebruk osv. (Men dette forkalres kanskje med månen i asedanten eller hva det heter....  )  

Jeg synes det høres rart ut å forklare en persons positive eller negative egenskaper ut fra at de er født i det eller det stjernetegnet.  

Jeg er skytt og kjenner meg igjen i noe, men synes andre områder er heeeelt fjernt fra hva jeg ønsker eller hvordan jeg er. Min mann er kreps og skal derfor være spesielt følsom, romantisk og flink til å lage mat. Vel, her kan man snakke om skivebom!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Åkei,- sorry . La ikke merke til det.

Er det så vanskelig å svelge at jeg bare villle undersøke tyrer er ditten og datten tendensene nøyere ?

Er det så vanskelig å svelge at jeg prøver å gjøre det på en halvveis spøkefull måte ?

Uansett har jeg ikke kalt deg tyrehater!

Kan vi bli ferdige med akkurat det snart ?

Evt send en pm da, hvis det er så nøye å nøste opp i enda mer...

herregud :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Du spurte meg et enkelt spørsmål:

Du nevnte da ikke noe om tyrer ?

og jeg svarte HELT konkret på dette ved kun å klippe fra mitt tidligere innlegg. Og da blir du sint og himler du med øynene?

Jeg har ikke kritisert hovedpoenget med tråden og jeg har ikke kritisert deg og jeg har ikke sagt at du har kalt meg spesielt for en "tyrehater".

Diva, det er vel ingen som konsekvent har sagt de er tyrehatere her?

Dra inn piggene Diva, ellers blir bare tråden stengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva
Diva, det er vel ingen som konsekvent har sagt de er tyrehatere her?  

Jeg for min del presiserte at jeg synes det er rart man kan kategorisere mennesker etter stjernetegn og henviste til at jeg hadde forskjellige oppfatninger til f.eks. tyrens påståtte egenskaper, som naturlig nok varierer fra individ til individ.

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du reagerer på!

Har sagt at jeg ikke har kalt deg noe vondt eller vil deg noe vondt.

Du tror tråden blir stengt ?

Hva med å sende en pm i stedet da, så slipper vi det ?

Godt forslag ikke sant ?

Dra inn piggene selv!

Nå kutter jeg denne "diskusjonen"

Jeg har IKKE gjort noe galt her!

Slutt å tirre selv da!

Diskuterer gjerne saken med deg, Pjusk, men på PM!

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva
Beklager, men synes du virket irritert jeg.. ?

Det med at du skrev : jeg for min del presiserte at....osv...

Jeg har ikke ment deg i det hele tatt!

Du nevnte da ikke noe om tyrer ?

Ja, jeg tror også vi er enige!

Flott :D

Diva

En ting til :

Jeg prøvde å dekke over "skadene jeg hadde laget" her, og du føk på meg. Så det er faktisk ikke bare jeg som er hråkmaker her.

Hadde du bare akseptert unnskyldningen og tenkt at vi faktisk var enige!

Men neida!

Man trenger ikke dra det så langt.

Jeg har heller ikke sagt at du har kritisert meg,- hold deg for god til å tillegge meg ting jeg IKKE har sagt!

Og nå stopper jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira

Tyrer er stae og egoistiske, og gjør rett og slett ting etter deres synspunkter! :o Etter det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Ja Diva, hehe tenkte det samme selv at gutter generelt kommer fra en annen planet. Ligger nok noe i det som står at menn kommer fra mars og kvinner fra venus.. Lest den boken noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

En av de menn jeg beundrer mest her i verden, som også er det snilleste mennesket som finnes (ikke bare mot meg, men mot alle), er tyr. Denne mannen blir lykkelig når andre synes han er snill, og han er utrolig generøs og gavemild og har et stort hjerte for folk som trenger en hånd. Dette har jeg også sett hos andre tyrer jeg har kjent. De stiller opp og er lykkelige over å få være til hjelp. De er også jordnære og de liker stabilitet/trygghet, er ikke gamblere mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...