Gjest milkyway Skrevet 22. februar 2008 #41 Skrevet 22. februar 2008 hver dag når jeg dusjer, men på dager som dette hvor jeg ikke skal treffe noen, kuler jeg an. Tror ikke noen dør av det. Lukter faktisk ikke no spesielt av den heller, etter jeg sjekka just.
Gjest Bomullstruser Skrevet 22. februar 2008 #42 Skrevet 22. februar 2008 Og bruk bomullstruser - syntetisk stoff har en lei tendens til å ikke puste. Lite luft gir dårlig miljø og grobunn for uhumskheter, bare husk den morsomme scenen i "Tilsammans" der kvinnen i huset går rundt i kun genser for virkelig å gjennomlufte
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 24. februar 2008 #43 Skrevet 24. februar 2008 trådtarter her! takk for svar alle sammen, og du som jeg ikke husker navnet på som også plages. Ettersom jeg leser, virker det som jeg har helt normale rutiner, og at det er rett og slett er fordi jeg er uheldig! skal virkelig prøve bioclin, takk for tips
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2008 #44 Skrevet 25. februar 2008 trådtarter her! takk for svar alle sammen, og du som jeg ikke husker navnet på som også plages. Ettersom jeg leser, virker det som jeg har helt normale rutiner, og at det er rett og slett er fordi jeg er uheldig! skal virkelig prøve bioclin, takk for tips I dag har jeg kjøpt Bioclin, smørte på så fort jeg kom hjem... Og vet du hva - jeg føler allerede at det har hjulpet!! :D
Aislin Skrevet 25. februar 2008 #45 Skrevet 25. februar 2008 I dag har jeg kjøpt Bioclin, smørte på så fort jeg kom hjem... Og vet du hva - jeg føler allerede at det har hjulpet!! :D Så bra. Ikke bare jeg som synes den er rene vidunderkuren da:) Ett must for oss jenter som ikke er i "perfekt" balanse 365 dager i året...
Gjest Cilk Skrevet 17. mars 2012 #46 Skrevet 17. mars 2012 Hahaha... virker som menn kan få svar på alt de lurer på her
Gjest Nuppdupp Skrevet 17. mars 2012 #47 Skrevet 17. mars 2012 drar du opp en tråd fra 2008 hahaha. hvorfor trenger du å vite hvordan man vasker musa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå