Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Her kommer et veldig teit spm, men jeg bare lurer... Hvis du eks ikke dusjer en dag, vasker du da musa di selvom? Å hvis ja, hvordan vasker du den?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Asan intimservietter. Vasker meg med de hver gang jeg har vært på do også...
Gjest Gjest_Eirin_* Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Lurer du på dette bare fordi du er en mann? Er det viktig for deg å vite hva andre gjør ? Eller bare "lurer" du ?
aline Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vasker hele kroppen i dusjen hver dag, de dagene jeg ikke dusjer, er helgedager eller andre fridager da jeg ikke skal noe og ikke gidder dusje, da vasker jeg heller ikke musa. føler jeg at jeg må vaske der nede, hopper jeg i dusjen, synes det er mest behagelig.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Vasker den med vatn,hver dag. Ellers er den visst sjølrensende. Kan ellers opplyse at Marilyn Monroe var kjent for ikke å vaske seg særleg mye der nede. Dette har jeg i allfall lest om legenden. kanskje noe å tenke på i vår enorme frykt for å lukte kjønn?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Jeg vasker hele kroppen i dusjen hver dag, de dagene jeg ikke dusjer, er helgedager eller andre fridager da jeg ikke skal noe og ikke gidder dusje, da vasker jeg heller ikke musa. Samme her.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 trådstarter her... grunnen til at jeg spurte var at, hvis en dag jeg ikke dusjer følerjeg at det lukter veldig kraftig (unnskyld uttrykket) sur mus.. Har alltid vært slik. Er det hos dere andre også?
Cognizance Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Hvis du vasker vagina veldig ofte så kan vel det føkke opp pH-balansen og lede til alskens problemer - deriblant vond lukt. Er det ikke slik det er?
Wildy Skrevet 11. februar 2008 #11 Skrevet 11. februar 2008 Hvis det blir sur lukt raskt kan kanskje en tur til legen være en ide?
Gjest StockDama Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 trådstarter her... grunnen til at jeg spurte var at, hvis en dag jeg ikke dusjer følerjeg at det lukter veldig kraftig (unnskyld uttrykket) sur mus.. Har alltid vært slik. Er det hos dere andre også? Heldigvis ikke
Gjest StockDama Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Hvis du vasker vagina veldig ofte så kan vel det føkke opp pH-balansen og lede til alskens problemer - deriblant vond lukt. Er det ikke slik det er? Trur ikke det, om man vasker bare med vann? Har ikke hatt problemer selv.
aline Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Nei, får ikke sur lukt selv om jeg har en dusjfri dag.
Gjest imli Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Har ingen mus her i huset Men hvis du lurer på hvor ofte jeg vasker mitt underliv, vagina, fitte osv, så dusjer jeg så og si hver dag og vasker meg da. Som regel bare med vann, en gang i blandt med intimsåpe. Går greit med en vanskefri dag. Beklager litt avsporing i begynnelsen der, men altså, er det virkelig ikke flere enn meg som synes det er forferdelig å kalle det kvinnelige kjønnsorganet opp etter et skadedyr? Bare spør...
PurpleHaze Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Nei, får ikke sur lukt selv om jeg har en dusjfri dag. Mus er ikke i alle tilfeller skadedyr, dessuten er de veldig søte spør du meg, ser heller ikke på uttrykket som noe nedsettende om kjønnsorganet.
aline Skrevet 12. februar 2008 #17 Skrevet 12. februar 2008 Mus er ikke i alle tilfeller skadedyr, dessuten er de veldig søte spør du meg, ser heller ikke på uttrykket som noe nedsettende om kjønnsorganet. er litt usikker på hvorfor du siterer meg til det svaret, jeg har da kun sagt at jeg ikke får sur lukt selv om jeg ikke dusjer en dag.
lille katt Skrevet 12. februar 2008 #18 Skrevet 12. februar 2008 ...er det virkelig ikke flere enn meg som synes det er forferdelig å kalle det kvinnelige kjønnsorganet opp etter et skadedyr? Bare spør... Jeg synes mus er søte, jeg. Og jeg synes mus er et atskillig bedre "økenavn" enn "fitte", som jeg personlig synes er skikkelig stygt. Det er vel bare en smakssak.... Jeg foretrekker å si mus. Og min vaskes forøvrig i dusjen med Asan hver dag. Sjelden det hoppes over en dag, og jeg er usikker på hvorvidt det lukter sur mus da, siden jeg ikke rekker ned for å lukte. Det lukter ihvertfall ikke opp til nesa mi . Men jeg føler meg ikke særlig "fresh" dersom jeg hopper over en dag.
Gjest trådsarter Skrevet 12. februar 2008 #19 Skrevet 12. februar 2008 trådsarter her.. Jeg visste det måtte være noe galt med min. Trenger bare å være slik at hvis jeg dusjer som morgenen, så lukter den ikke godt om kvelden. ikke slik at jeg kjenner det til nesen, men hvis jeg da eks stikker en finger der, og lukter på den.. Men har alltid vært slik, hva kan være galt med min da?
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 12. februar 2008 #20 Skrevet 12. februar 2008 trådsarter her.. Jeg visste det måtte være noe galt med min. Trenger bare å være slik at hvis jeg dusjer som morgenen, så lukter den ikke godt om kvelden. ikke slik at jeg kjenner det til nesen, men hvis jeg da eks stikker en finger der, og lukter på den.. Men har alltid vært slik, hva kan være galt med min da? Kan du ikke oppsøke en lege - og få henvisning til en gynekolog ? Det er lite folk på Kg kan vite om din vaginale tilstand..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå