Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2008 #81 Del Skrevet 17. februar 2008 Å snakke i søvne kan være farlig det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. februar 2008 #82 Del Skrevet 17. februar 2008 Hadde rare drømmer om å ha flere pågående forhold med kameratene mine i natt... Noen ganger skjønner jeg meg ikke helt på hodet mitt. Og høyst sannsynlig har jeg snakket noe i søvne også. Får håpe Helten ikke går fra meg! Hadde noe lignende i natt jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. februar 2008 #83 Del Skrevet 17. februar 2008 Hadde rare drømmer om å ha flere pågående forhold med kameratene mine i natt... Noen ganger skjønner jeg meg ikke helt på hodet mitt. Og høyst sannsynlig har jeg snakket noe i søvne også. Får håpe Helten ikke går fra meg! Hadde noe lignende i natt jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. februar 2008 #84 Del Skrevet 17. februar 2008 Har også hatt rare drømmer, men de har heldigvis ikke innehold andre menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. februar 2008 #85 Del Skrevet 17. februar 2008 Skummelt å snakke i søvne ja. Det vet jeg av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. februar 2008 #86 Del Skrevet 18. februar 2008 Det er marerittet mitt, å si rare ting i søvne. Har hatt rare drømmer i helga jeg også. Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2008 #87 Del Skrevet 18. februar 2008 Husker sjelden hva jeg drømmer jeg. Men for noen uker siden drømte jeg om det grønne trøtte trynet Skravla hadde i avataren sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg vet jeg snakker i søvne, jeg. Får ofte referater fra Helten morgenen etter. Trøtt. Ørlite fyllesyk. Ble noen øl etter fritidsaktivitet i går. Men det var kjempegøy for jeg fikk enda bedre inntrykk av han bestevenninnen min dater. Vil egentlig bare ligge under dyna nå. Blir ikke mer effektiv av at sjefen er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. februar 2008 #89 Del Skrevet 18. februar 2008 Hender det at du er på msn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 18. februar 2008 #90 Del Skrevet 18. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. februar 2008 #91 Del Skrevet 18. februar 2008 Dårlig form og syk sjef må jo være en god kombinasjon, ingen som forventer at du skal gjøre noe som helst! Håper du har kommet deg gjennom dagen og at formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke gjorde noe som helst på jobb i dag. var klin umulig. har gjort noe greier tilgjengelig sånn at jeg kan se litt på det hjemmefra, men motivasjonen har ikke akkurat endret seg. vil være flink og imponere sjefen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 18. februar 2008 #93 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Endret 18. februar 2008 av Faerie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 18. februar 2008 #94 Del Skrevet 18. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg føler meg så generelt ufokusert for tiden. Det øyeblikket jeg får sjansen tar jeg på kosebuksen, legger meg under dyna og leser bok/ser på tv/surfer på sider jeg allerede er oppdatert på. Jeg antar overmenneskeperioden etter ferdigutdannelse er over, men hva nå? Skal jeg fortsette å våkne opp som en zombie resten av livet? Og hva med jobben? Kommer den alltid til å føles som det er noen andre som er ment for å gjøre den? Helten og jeg har det strålende, men vi er ikke nyforelsket lenger. Det har faktisk hendt at jeg har sagt nei til å ligge i armene hans fordi jeg trengte pusterom!!! Klimakset er over. Perioden med tåke er over. Nyforelskelsen er over. Og det jeg sitter igjen med er for all del ikke dårlig. Men det er fremmed. Ukjent. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg går i, for meg, ukjent land og selv om det er pent og hyggelig i dette landet så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre her. Det er nå det begynner. Det jeg har ventet på og lengtet etter i så mange år. Livet. Det etter utdannelse. Det med jobb og inntekt. Ansvar. Jeg føler meg nesten midt i en eksistensiell krise. Eller, "krise" er virkelig å ta i, men det er så mye nytt. Så mye jeg ikke behersker. Hele livet mitt er snudd på hodet og nå begynner jeg nesten å lure på hva jeg var så utålmodig etter. Jeg har aldri klart å være fornøyd der jeg har vært. Jeg har alltid ønsket å være rundt neste sving. Men denne svingen har jeg ventet på i så mange år og når jeg fikk se hva som lurte på andre siden så... Nei. Nok analogier. Dere skjønner greia, ikke sant? Det er skummelt å være nyutdannet og i sin første jobb. Sånn er det bare. Jeg må bare forsone meg med det på et vis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. februar 2008 #96 Del Skrevet 18. februar 2008 Vet ikke helt hva jeg skal si, men du skal får en kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 18. februar 2008 #97 Del Skrevet 18. februar 2008 Kjenner det godt, selv om jeg aldri har blitt ferdig utdanna da. Men i forhold til jobb, samboerskap, og ikke minst det å bli mamma. Kjempeskummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2008 #98 Del Skrevet 18. februar 2008 Hele livet er vel fullt av ting man ikke behersker. Man vil alltid befinne seg i en eller annen situasjon hvor vi må lære noe nytt. Noen ganger kan det virke tungt og meningsløst. Andre ganger vil det føles som en velsignelse. Det er selve livet som er slik. Ting går i bølgedaler. Noen ganger skaper vi oss kanskje også litt for store forventninger til det som kommer. Og når vi da oppdager at ting ikke er så fantastisk som vi trodde, så er det lett å bli litt deppa. Men det er da det er viktig å lete etter det som er godt og positivt. Hvis man bare løfter blikket litt, så er det alltid noe å glede seg over. Og om den første store forelskelsen er over, så betyr ikke det at kjærligheten er over. I et godt forhold, ligger det noe dypt og vakkert under forelskelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. februar 2008 #99 Del Skrevet 18. februar 2008 Takk for hjelpen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. februar 2008 #100 Del Skrevet 19. februar 2008 Skjønner deg godt, jeg Poenget er vel å finne roen og leve i nuet, høres fint ut men likevel ikke så enkelt å følge. Skal bare ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå