Gå til innhold

Vil du si at det er mer sexy med en mann som


Gjest Gjest_Jon Are_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jon Are_*

Hei. I går hadde jeg besøk av ei venninne fra et kurs vi tok sammen for noen år siden. Hun hadde nettopp vært på date med en mann. I det hun skulle til å fortelle meg om daten sin, så ruller jeg meg en røyk. En gammel og dårlig vane fra mitt tidligere liv som rusmisbruker. Røyken er nå det eneste jeg ikke har klart å slutte med fra den tiden, hvis man ikke regner med metadonbruk da, som jeg ser mer på som livsvarig medisinering.

Det som forbauset meg var at hun i det øyeblikket sier at hun skulle ønske hennes date hadde rullet seg en rullings i stedet for å be om usukret te! Det er så usexy sa hun, å be om te uten sukker altså!

Jeg ble svært forbauset over dette, og kan ikke forstå at noen kan komme med et slikt utsagn. Er det mer sexy å røyke en rullings enn å ta vare på helsen sin og be om usukret te? Hva handler dette om? Er det hennes frykt for at en te drikkende mann ikke tør å miste kontrollen? Eller er det rett og slett mer sexy å rulle seg en røyk , enn å be om usukret te?

Hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville foretrukket at han ba om en kopp usukret te... kan ikke si rullings er spesielt sexy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville foretrukket at han ba om en kopp usukret te... kan ikke si rullings er spesielt sexy...

:jepp: Enig

Skjønner ikke helt hva som er så usexy med usukret te jeg da. Eller hva det i det hele tatt har med sexy i gjøre.

Endret av Munachimso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig ja. Mannen min drikker alskens urteer, en handling jeg ikke forbinder med sexy eller usexy, og jeg kan ikke si at vanen gjør ham mindre attraktiv for min del. God vane, ikke noe annet. Hadde han begynt å røyke hadde han nok falt veldig i verdi... Men bevares, jenta må vel mene det hun vil, hva man liker og misliker varierer vel fra person til person, tror ikke det er gjengs oppfatning at rullings er sexy iforhold til usukret te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg det er mer sexy med en mann som drikker te, og da gjerne usukret te enn en mann som røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking er usexy uansett om det er rullings eller ferdigrøyk.

Om en mann hadde bestilt usukret te, hadde jeg ikke lagt merke til det engang. I mine kretser er det like så vanlig at en mann drikker te som kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Røyking er utpreget usexy!

Te? Helt nøytralt.. Og om det er med eller uten sukker? Total uinteressant... (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... sexy med rullings?? Seriøst?? Jeg så ei jente på bussen en gang som begynte å rulle... noe så usexy. Usja, samme med menn. Usukkret te... hmm. Ikke akkurat sexy, men ikke usexy. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mente var vel kanskje at daten var litt feminin og at det ble understerket ved at han bestilte usukret te? Kanskje graden av maskulinitet hadde steget i hennes øyne hvis han hadde rullet seg en rullings i steden?

For min del blir det mer som en del av helhetsinntrykket enn noe annet om man drikker te eller røyker. Jeg synes ikke røyking er usexy, jeg synes ikke te er usexy. Og jeg synes vel heller ikke npe av det er spesielt sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyking er definitivt usexy. Fikk forloveden min til å slutte på flekken(aah, makten i å være nyforelsket^^).

Selv drikker jeg ikke kaffe, og liker ikke smaken, så et deilig langt hadet-kyss på morgenen smaker mye bedre når han tar seg en kopp te framfor kaffen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å rulle røyk er ikke sexy i mine øyne. (Men er litt svak for menn som tar seg en sigar iblant.)

Å drikke usukret te, er vel helt nøytralt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg er mer tiltrukket av menn som røyker enn de som ikke gjør det. Kan ha noe med min oppvekst å gjøre siden jeg er oppdratt strengt religiøst. Vil vel ha det stikk motsatte av det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg røyker ikke selv, men skjønner hva personen mener med at det er mer sexy med røyk enn usukret te.

Det siste gir inntrykk av at personen er feminin, pinglete (og såpass nøye på dette at han faktisk BER om, spesifiserer, usukret te foran en dame uten å kvi seg). Jeg ser for meg Niles, broren til Frasier, med en gang. Denne mannen, er min første innskytelse, er litt ynkelig og svak (legger seg på sofaen og klynker når han har fått en liten forkjølelse), og feminin, og generelt pinglete.

Jeg ser for meg rullings-karen som litt mer robust, kraftigere i kroppsbygningen, grovere røst, kanskje han kjører motorsykkel, og alltid et smil på lur (om enn med gulnede tenner ;) )

Ikke noe ektemanns-emne, men mer maskulin og rå. Det er noen av oss som foretrekker slike menn.

Dette var bare impulser, hva slags bilder jeg får i hodet når jeg hører ordene "mann som røyker rulliings" og "mann som ber om usukret te"

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullings er alt annet enn sexy. Teen hadde jeg ikke tenkt over engang. Hva han drikker er hans sak... Men nå er jeg gift med en som ikke drikker verken øl eller kaffe. Han bestiller kakao på cafe han, er det usexy det også? Jeg har aldri tenkt på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...