*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #401 Del Skrevet 5. juni 2008 Åååh *Siri* du var helt fantastisk i kjolen din! Du kledde den utrolig godt! Også sååååå nydelig kjole du har funnet deg!!! :juhu: :juhu: Den var skikkelig fin på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 5. juni 2008 Åååh *Siri* du var helt fantastisk i kjolen din! Du kledde den utrolig godt! Også sååååå nydelig kjole du har funnet deg!!! :juhu: :juhu: Den var skikkelig fin på deg!! Tusen takk Tassie Føler meg som en Prinsesse i den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. juni 2008 #403 Del Skrevet 5. juni 2008 Den var kjempefin virkelig virkelig kjempefin, du var et syn uten slør og smykker - tenk hvordan det blir med alt stæsj :dåne: *Siri*-mannen kan gleeeeede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. juni 2008 #404 Del Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk Tassie Føler meg som en Prinsesse i den :rødme: Ja ikke sant! Du så jo også virkelig ut som en prinsesse! Mannen kommer til å :dåne: når han ser deg på deres bryllupsdag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #405 Del Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk Mim og Tassie :rødme: Gleder meg sånn til å bruke den :rødme: Tror kjære gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #406 Del Skrevet 5. juni 2008 :dåne: Herregud...er det mulig!!! Vi har ikke vann!!! Det er ikke en dråpe i verken springen eller dusjen!! ..også jeg som akkurat har trent og alltid pleier å dusje hjemme..hele oppgangen mangler vann..også i denne varmen!! Vi kommer til å :dåne: av heteslag! Ikke har jeg noe vann å drikke heller..og butikken er stengt! Herlig dere... ..er det mulig..jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #407 Del Skrevet 5. juni 2008 :dåne: Herregud...er det mulig!!! Vi har ikke vann!!! Det er ikke en dråpe i verken springen eller dusjen!! ..også jeg som akkurat har trent og alltid pleier å dusje hjemme..hele oppgangen mangler vann..også i denne varmen!! Vi kommer til å :dåne: av heteslag! Ikke har jeg noe vann å drikke heller..og butikken er stengt! Herlig dere... ..er det mulig..jeg vil Det finnes ikke noe værre. Svett å jævlig, og ikke få . Håper det ordner seg snart da. Kan jeg se kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #408 Del Skrevet 5. juni 2008 Det finnes ikke noe værre. Svett å jævlig, og ikke få . Håper det ordner seg snart da. Kan jeg se kjole? Heldigvis ordnet det seg nå! Sikkert noen rampunger som hadde skrudd på hovedkranen!! Var sinnsykt deilig med en dusj!! Klart du kan få se Alvebruden :rødme: Viser gjerne frem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #409 Del Skrevet 5. juni 2008 Heldigvis ordnet det seg nå! Sikkert noen rampunger som hadde skrudd på hovedkranen!! Var sinnsykt deilig med en dusj!! Klart du kan få se Alvebruden :rødme: Viser gjerne frem jeg :dåne: Den kjolen er bare rålekker. Så romantisk. Fikk helt gåsehud jeg. :rødme: Tenk deg gutten din se deg komme opp kirkegulvet æ. Han kommer til å få tårer i øynene og :dåne: Rampunger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 6. juni 2008 #410 Del Skrevet 6. juni 2008 svett og tørst uten vann... hadde fått panikk... bra det ordnet seg<!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. juni 2008 #411 Del Skrevet 6. juni 2008 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juni 2008 #412 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg vil se :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. juni 2008 #413 Del Skrevet 6. juni 2008 God helg du-lure-kvinne-som-valgte-13.september-som-bryllupsdato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #414 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå har vi akkurat kommet hjem fra hyttetur ved sjøen, så utrolig deilig!! Litt slapp etter å ha ligget så mye i sola ja.. Men; på lørdag fikk vi gjort litt bryllupsting før vi dro på hyttetur Jeg var hos sydama og fikk ordnet med de endringene jeg vil gjøre på kjolen, og det var ikke noe problem! Og den skulle være ferdig på mandag allederede!! Flott!! Men noe som ikke var så flott, var at jeg fant en flekk foran på kjolen, som må ha kommet fra leverandøren.. Å jeg ble så lei meg..ringte butikken hvor jeg har kjøpt den og forklarte saken, og hun skulle ta det med leverandøren. Den sitter liksom på det innerste stoffet, men man skimter den gjennom de to lagene med chiffon. Håper det går an å få bort!! Krysser fingrer og tær..Skulle få høre fra hun som eier butikken på onsdag.. Dere skal nok få høre hvordan det går...Skikkelig nedtur altså.. :gråte: Men; så var det opptur!!! Vi har vært og sett på ringer!! Var på Nittedal Gullsmie, og han som driver den var utrolig flink!! Vi fant ut at vi ville designe de selv, etter å ikke ha funnet noen vi falt sånn umiddelbart for.. Så da blir de nok slik: Min: gult gull, 5,4 bred, frostet slipt, rundede kanter, og med en 0,10 hjerteslipt diamant.. :rødme: Kjæres: gult gull, litt bredere, frostet slipt og rundede kanter. Også blir det håndgravering inni, men teksten vet vi ikke helt ennå... Så nå skal han lage prøveringer i voks som vi skal prøve før han setter igang med de ekte ringene Også har vi fått noen fler svar på innbydelsene!! Alle vil gjeren komme, og skryter av flotte innbydelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juni 2008 #415 Del Skrevet 8. juni 2008 Hei snupis Høres ut for at du har hatt en deilig helg med både avslapping og bryllupsplanlegging - drømmehelg altså Kjipt med flekker på kjolen, det var det på min også, men etter 2 rens så var de borte vekk så det går nok bra skal du se og hvis ikke er det god nok tid for de å ordne en ny en til deg, for det er det minste de kan gjøre hvis de har flekka kjolen til Ringene deres hørtes kjempefine ut :rødme: Sant det var knall å bestille de? Litt sånn endelig liksom vi skal gifte oss Tror ikke jeg skjønner det helt før dørene går opp den dagen Gleder meg til å se bilder av ringene (for det får vi, sant??) Og :juhu: :juhu: for svar som tikker inn, jeg skjønner godt dere får skryt for innbydelsene for de var kjempefine Gleder meg til den dagen alle har svart I den farten vi får svar så er det ikke så lenge til Når satte dere S.U) Vi har 1.august, litt lenge egentlig - men helt etter boka Det sto at vi burde ha 8 uker svarfrist, så da ble det sånn Nå er det sikkert viktigere i større bryllup midt på sommeren da enn et lite et på høsten men Slenger med en haug med på gode snille *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. juni 2008 #416 Del Skrevet 8. juni 2008 Heihei *Siri* Det var godt du fikk ordnet det som skulle ordnes med kjolen! Dumt med den flekken... men det går nok helt sikkert bra skal du se Høres ut som noen nyyyydelige ringer! :rødme: Og for flere svar!! Og ikke minst for positive tilbakemeldinger i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. juni 2008 #417 Del Skrevet 9. juni 2008 Heisann lenge siden je har vært innom her nå, tar en liten titt godt vannet kom tilbake, det er helt forferdelig å ikke ha vann!! hmm..bilder av kjolen?? ååh, kan jeg få se??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. juni 2008 #418 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjolen var sååååå utrolig nydelig :rødme: :rødme: Som jeg skrev i mailen, du er nyyydelig i den :) og med alt tilbehøret kommet din kjære til å få problemer med å holde tårene tilbake når du kommer opp kirkegulvet :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. juni 2008 #419 Del Skrevet 9. juni 2008 Ååå kan jeg også få se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei snupis Høres ut for at du har hatt en deilig helg med både avslapping og bryllupsplanlegging - drømmehelg altså Kjipt med flekker på kjolen, det var det på min også, men etter 2 rens så var de borte vekk så det går nok bra skal du se og hvis ikke er det god nok tid for de å ordne en ny en til deg, for det er det minste de kan gjøre hvis de har flekka kjolen til Ringene deres hørtes kjempefine ut :rødme: Sant det var knall å bestille de? Litt sånn endelig liksom vi skal gifte oss Tror ikke jeg skjønner det helt før dørene går opp den dagen Gleder meg til å se bilder av ringene (for det får vi, sant??) Og :juhu: for svar som tikker inn, jeg skjønner godt dere får skryt for innbydelsene for de var kjempefine Gleder meg til den dagen alle har svart I den farten vi får svar så er det ikke så lenge til Når satte dere S.U) Vi har 1.august, litt lenge egentlig - men helt etter boka Det sto at vi burde ha 8 uker svarfrist, så da ble det sånn Nå er det sikkert viktigere i større bryllup midt på sommeren da enn et lite et på høsten men Slenger med en haug med på gode snille *Siri* ååå, masse gode til gode Mim også Huff, har ikke sovet godt de siste nettene pga den dumme flekken altså! Men, jeg håper og tror det ordner seg, og det hjelper virkelig med alle godord fra dere! Gode KG-venninnene mine!! Jeg skulle få beskjed fra butikken på onsdag, for da hadde hun fått snakket med leverandøren. Krysser fingrer og tær for at det ordner seg, for ellers kjenner jeg at jeg kan bli en mildt sagt fly forbannet liten bridezilla!! Det var en helt herlig følelse å se, og bestemme seg for ringer!! Men det er en dyr affære for å si det sånn...9900,- for min, 5-6000 for kjæres og 900,- for håndgravering. Men da får vi de som vi vil ha de da, og de blir jo unike for oss Gleder meg til å prøve dummie-ringene.. sevom de er i knall-grønn voks..hehe!! Vi har også svarfrist 1.august, men jeg synes personlig at det er altforlenge å vente...Litt utålmodig ja.. Skikkelig trege slektinger!! Heldigvi har alle vennene våre svart ja!!! Det jo viktigst, spør du meg!! Også har vi fått en til å filme vielsen og dele av festen med vals og kakeskjæring og taler, også skal ha ta endel bilder!! Og det beste av alt!! Han skal ikke ha noe for jobben!!!! Kan det bli bedre?? han er journalist, så han har en viss peiling..sportsjuornalist,men allikevel!! Da ble jeg glad da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg