Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke sant! De blir mildt sagt drittlei oss bridezillaer..hehe! Vi bridezillaer finner jo tonen så lett :) Tror vi har skravlet om kun bryllup i ca 3,5 timer..hehe. Herlig å dele alt med noen i samme situasjon! Prøve tiaraer, underskjørt og slør!! Helt fantastisk!!

Åå, så koselig! Kjekt å ha noen å dele ting med! Vanskelig å forstå at ikke alle andre synes bryllup er like gøy som oss! :fnise:

Husker ei venninne for et par år siden som hadde med seg bryllupspermen sin på vorspiel/overnattingsbesøk, og kun snakka om bryllupet hele tida.. Det var jo faktisk ganske slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er superheldige som har funnet drømmemennene våre :hoppe:

JAAAAAaaaa!!! Vi er verdens heldigste :rødme: ..og det vel våre kjære også :fnise:

Åå, så koselig! Kjekt å ha noen å dele ting med! Vanskelig å forstå at ikke alle andre synes bryllup er like gøy som oss! :fnise:

Husker ei venninne for et par år siden som hadde med seg bryllupspermen sin på vorspiel/overnattingsbesøk, og kun snakka om bryllupet hele tida.. Det var jo faktisk ganske slitsomt!

Ja, det er kjempekoselig! Har faktisk tre bridezilla-venninner, så vi koser oss sammen :lur:

Og da erklærer jeg at jeg herved er bitt av eBay-basillen.. Akkurat kjøpt langt katedral-slør til rett under 200,- inkludert frakt! Svært fornøyd ja :jepp: Nå er det frustrerte fruer!!! :popcorn: Deretter skal jeg se om jeg kan gjøre noen fler kupp på eBay..hehe..en veske kanskje..eller så var det noen som hadde kjøpt bryllups-doruller..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAaaaa!!! Vi er verdens heldigste :rødme: ..og det vel våre kjære også :fnise:

Ja, det er kjempekoselig! Har faktisk tre bridezilla-venninner, så vi koser oss sammen :lur:

Og da erklærer jeg at jeg herved er bitt av eBay-basillen.. Akkurat kjøpt langt katedral-slør til rett under 200,- inkludert frakt! Svært fornøyd ja :jepp: Nå er det frustrerte fruer!!! :popcorn: Deretter skal jeg se om jeg kan gjøre noen fler kupp på eBay..hehe..en veske kanskje..eller så var det noen som hadde kjøpt bryllups-doruller..hehe!!

Ey!! Du skal ikke le av de som har bryllupsdoruller!!! :nei:

:plystre::ironi::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey!! Du skal ikke le av de som har bryllupsdoruller!!! :nei:

:plystre::ironi::skratte:

Ler ikke Mazilla :) Jeg vil også ha sånne doruller nemlig :fnise: Har du link til selgeren? Vil kjører vel full pakke, gjør vi ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler ikke Mazilla :) Jeg vil også ha sånne doruller nemlig :fnise: Har du link til selgeren? Vil kjører vel full pakke, gjør vi ikke!!!

Oh yes, her er er det full pakke som gjelder! :fnise:

Jeg kjøpte herfra

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for slør! :hoppe: ebay er virkelig tingen ja! Jeg var fryktelig skeptisk, men når jeg først gjorde det en gang, så ble det flere :sjenert:

Doruller ser utrolig kult ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for kupp på ebay!!! Jeg var også en av dem som tenkte at "jeg skal aldri kjøpe derfra". Men etter å ha kjøpt flosshatt til brudesvenn så fikk jeg virkelig lyst til å handle mer der! Bare så synd at mesteparten av stashet allerede er kjøpt... Til norske priser... :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for slør! :hoppe: ebay er virkelig tingen ja! Jeg var fryktelig skeptisk, men når jeg først gjorde det en gang, så ble det flere :sjenert:

Doruller ser utrolig kult ut! :jepp:

Jeg også var superskeptisk, men det virker jo veldig sikkert, og ikke minst altfor lett... Tror nok jeg kommer til å hendle mer ja!

Må jo har do-ruller!!

:hoppe: for kupp på ebay!!! Jeg var også en av dem som tenkte at "jeg skal aldri kjøpe derfra". Men etter å ha kjøpt flosshatt til brudesvenn så fikk jeg virkelig lyst til å handle mer der! Bare så synd at mesteparten av stashet allerede er kjøpt... Til norske priser... :sukk:

Ikke sant, vi begynte for sent, men jeg lover deg: vi kan alltids finne mer stæsj og shoppe!!!

er du også frisør? :)

Ja, er utdannet makeupartist og frisør. Jeg jobbet nesten 4 år som frisør før jeg måtte gi meg pga vonde knær og skuldre.. Men elsker å pynte bruder!! Så jeg klipper venner og familie, og pynter noen ganger bruder. Kjemepgøy!

Du er også frisør er du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er frisør jeg :) er ikke så inne på den make-up biten annet enn hva jeg har sett andre gjøre å sånt :sjenert: men liker åprøve å få det til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er frisør jeg :) er ikke så inne på den make-up biten annet enn hva jeg har sett andre gjøre å sånt :sjenert: men liker åprøve å få det til da ;)

Interessen for makeup er jo det viktigste! Makeup er jo kjempemoro!

Nå har jeg kommet hjem etter en koselig helg hjemme hos mamma og pappa :) Deilig å kose seg litt hjemme, og gå barbent i gress! Det nytter ikke å gjøre når man ellers bor i 4 etg i en blokk.. Lengter alltid ut på landet om sommeren..*sukk* Til det store flotte huset jeg har i tankene..

Også var jeg i utdrikningslag til ei god venninne på lørdag, og da var det jo strålende sol! Det var et veldig koselig utdrikningslag, hun ble utfordret til å gå på catwalk med bunad, nettingstrømper og fele og brudeslør..hehe.. tok utfordringen på strak arm :) Og vi koste oss skikkelig!! Har også fått høre at mitt eget utdrkningslag er under planlegging, og første mail-runde er sendt ut :)

Og igår fikk vi tilbake prøvingsattesten!!! Så nå kan vi bare gifte oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da var neste eBay ting kjøpt.. Veske til bryllupsreisen som det står Just Married på. Trengte jeg den? Nei. :fnise: men den var jo litt fin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...da var neste eBay ting kjøpt.. Veske til bryllupsreisen som det står Just Married på. Trengte jeg den? Nei. :fnise: men den var jo litt fin da :)

Bryllupsreiseveske faktisk!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid greit å komme hjem til mamma og pappa :)

Uæh! Tror ikke jeg skal tørre å bevege meg inn på Ebay engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsreiseveske faktisk!! :skratte:

Alle med respekt for seg selv har vel det??? eller kanskje ikke :sjenert:

:fnise::fnise::fnise:

Det er alltid greit å komme hjem til mamma og pappa :)

Uæh! Tror ikke jeg skal tørre å bevege meg inn på Ebay engang :fnise:

Ja, det er alltid koselig å være litt hjemme :) Er det et sted man virkelig slapper av så er det der..

Sikkert lurt (iallefall for lommeboka) å holde seg unna eBay..men det er jo veldig moro da!! Prøve å la være å shoppe noe mer tøys nå..

Idag har jeg bestilt meg prøvetime hos friøren min :) Er ikke før i august da, men jeg gleder meg skikkelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og leker med kirkeprogrammet..mens kjære jobber overtid.. Han kan jo bare godkjenne det når han kommer hjem :fnise:

Inngang:Brudemarsj fra Øre

Utgang: Purpose

Skriftlesning: Salomos høysang, i kapittel 8 og deler av Paulus’ første brev til menigheten i Korint i det 13. kapittel

Solo: Det vakraste og It is you I have loved (

)

Fiolin: Gabriels Obo etter ekteskapsinngåelsen ( http://www.youtube.com/watch?v=PRb8KKyenSY ...men vi skal ha den spilt på fiolin da)

Tror dere vi får ha 3 solo/musikk-innslag? Fler som har hatt det? Klarer ikke å la være noen av de... :sjenert: Hva synes dere?

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Syns det høres veldig bra ut jeg :Nikke: og sangene deres er veldig fine, så det blir nok noen snufs innimellom her også :fnise: Spesielt Gabriels Obo er ubeskrivelig fin :rødme: Kunne og tenkt meg å ha den, men har ingen til å spille verken trompet eller fiolin........tror jeg da :sjenert:

3 soloinnslag er jo bare topp, kjæresten vil helst bytte ut alle salmer med soloinnslag, da sa presten stopp :hoho:

Prøver å finne utgangsmarsjen dere skal ha på Youtube, finner den ikke :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du den Mim: http://www.kollandsrud.no/ også må du gå inn på demo, og der kan du høre de forskjellige. Vi skal ikke ha trompet da, kun orgel.

Godt å høre at det er mulig med 3 soloinnslag..Hadde ikke klart å velge bort noen av de :sjenert:

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut det!! fine sanger..slik jeg forstod det er det forskjellig fra prest og kirke ettersom hva dem gjør.. men vår var hvertfall åpen for forslag ect... så det går nok bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...