pinkybride Skrevet 28. juni 2008 #521 Del Skrevet 28. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #522 Del Skrevet 28. juni 2008 Å nei og nei... Håper virkelig du finner en ny kjole da! Du vet, det er mange fine der ute :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. juni 2008 #523 Del Skrevet 29. juni 2008 Huff det var trist å høre :klemmer: Men når du nå står på scratch så vet du hva du skal sjekke, og det er en god ting! Det er mange nyyydelige kjoler der ute! På finn.no finner man jo en hel haug Og det er ganske vanskelig å få solgt kjolene sine også, så du kan sikkert få en veldig billig pris og greier Du blir gift, og du finner drømmekjolen, det er jeg helt sikker på! Lykke til med den siste klagingen og å få pengene tilbake og alt! Det skal du jo virkelig få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 29. juni 2008 #524 Del Skrevet 29. juni 2008 tuller du?! Ajajaj, jeg hadde grått øynene mine ut :gråte: Fint av forloveren din å ta på seg drittsekk-rollen, skjønner godt du ikke klarte annet enn å gråte!! Men, for å finne noe positivt oppi det hele så er det jo veldig bra du fant ut av det nå og ikke noen dager før For som de andre her sier; du har fortsatt tid på deg til å finne ny - og det er jo så-å-å mye fint der ute...vet hvilken jeg ville hatt om jeg måtte ha en ny Og forresten hørtes buketten din helt skjønn ut!!! :dåne: Masse til deg *Siri* det ordner seg helt sikkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #525 Del Skrevet 29. juni 2008 Huff vennen, dette var forferdelig å høre!! Dumme dumme teite kjerrig :kjefte: Det var bra forloveren din og lillesøsteren din kjeftet!! Huff!! Får så vondt av deg!! Hvilken salong var dette, kan jeg spørre om det?? Du får kreve pengene igjen!! syns uansett at du skal la kommende bruder få vite om dette!! Sender deg masse masse og Tusen takk Miso! Jeg har nå skrevet en lang mail til selger hvor jeg refererer til kjøpsloven hele veien, så det bør ordne seg. Når alt har ordnet seg, så kommer det en varsel-tråd på tema bryllup her inne, det skal jeg love deg. men det er en veldig kjent salong i oslo.. Og søster og forlover var helt fanastiske!!! Finnes ikke bedre!! ååå, takk kjære Pinkybride!! Det har jeg virkelig trengt de siste dagene!! Å nei og nei... Håper virkelig du finner en ny kjole da! Du vet, det er mange fine der ute :-D Det skal nok ordne seg Som du sier, det finnes masse vakre kjoler!! Gleder meg faktisk til å prøve mer.. Huff det var trist å høre Men når du nå står på scratch så vet du hva du skal sjekke, og det er en god ting! Det er mange nyyydelige kjoler der ute! På finn.no finner man jo en hel haug Og det er ganske vanskelig å få solgt kjolene sine også, så du kan sikkert få en veldig billig pris og greier .Du blir gift, og du finner drømmekjolen, det er jeg helt sikker på! Lykke til med den siste klagingen og å få pengene tilbake og alt! Det skal du jo virkelig få! ja, nå er jeg på scratch..Hadde aldri trodd at kjære skulle ha sitt antrekk klart før meg..hehe Skal faktisk prøve en kjole jeg har funnet på finn til tirsdag..redd den er litt liten, men det er jo lov å håpe!! Og i morgen skal jeg på Kristins i Lillestrøm og prøve. Har tatt ringerunden og bestilt tid! Ingen tid å miste nå nei.. Drømme kjolen skal jeg uansett klare å finne! Gift skal jeg uansett bli, og det med drømmemannen.. Som sier jeg er fin uansett hva jeg har på og gjerne helst uten klær..hehe tuller du?! Ajajaj, jeg hadde grått øynene mine ut :gråte: Fint av forloveren din å ta på seg drittsekk-rollen, skjønner godt du ikke klarte annet enn å gråte!! Men, for å finne noe positivt oppi det hele så er det jo veldig bra du fant ut av det nå og ikke noen dager før For som de andre her sier; du har fortsatt tid på deg til å finne ny - og det er jo så-å-å mye fint der ute...vet hvilken jeg ville hatt om jeg måtte ha en ny Og forresten hørtes buketten din helt skjønn ut!!! :dåne: Masse til deg *Siri* det ordner seg helt sikkert!!! Jepp, det ordner seg sikkert. Ha kommet over sjokket nå, og er egentlig mest sint på butikken på måten de har taklet saken på.. Og ja, har allerede funnet flere kjoler som er til å dåne av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 30. juni 2008 Da her jeg fått svar på mailen jeg sendte igår, og jeg får tilbake hver eneste krone!! For dere som lurer på hvor alt dette tullet har skjedd så er butikken det gjelder Diin i Kirkeveien. Er bare så lettet for at alt har ordnet seg... Idag skal jeg til Kristins i Lillestrøm, gleder meg til å se om de har noe fint til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 30. juni 2008 #527 Del Skrevet 30. juni 2008 Så bra at du fikk igjen pengene ihvertfall! Jeg fikk veldig god service når jeg prøvde kjoler hos Kristins. Nå fant jeg drømmekjolen min et annet sted, men når jeg senere stakk innom de for å kjøpe underskjørt og slør, så var de fortsatt veldig hyggelige mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. juni 2008 #528 Del Skrevet 30. juni 2008 Så bra at de var velvillige med å gi pengene tilbake (skulle jo bare mangle, men når de først har oppført seg sånn så kan man jo begynne å lure...) Håper du får en stråååålende dag hos Kristins!!! Det var der jeg kjøpte min kjole og jeg fikk helt fantastisk service, kjempefornøyd! Og godt med utvalg!! Håper inderlig at du kan få samme opplevelse der som jeg fikk, og at du kan få en positiv opplevelse ved det å få kjøpt deg drømmekjolen! :klemmer: Lykke til idag og kooos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #529 Del Skrevet 30. juni 2008 Så bra at du får pengene tilbake, det skulle bare mangle!! uansett om det er en kjent salong i oslo eller ikke, service og respekt for andre mennesker er en selvfølge etter min mening!! lykke til idag spente på å høre sendte deg en PM med anbefaling på en annen salong også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #530 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) til Veslejenta, Tassie og Miso!! Jeg er så lykkelig!!! Det er neimen ikke langt fra fortvilelse til lykke noen ganger jeg har aldri opplevd maken til service som hos Kristins!! Og så utrolig vakre kjoler, og for et utrolig utvalg!! Jeg fikk hjelp av ei superkoselig og ikke minst dyktig dame ved navn Linn, all ros til henne. Jeg fikk først gå i fred å titte og plukke frem kjoler jeg likte, og det viste seg å bli endel.. Så var det inn i prøverommet, på med korsett og underskjørt, og den ene kjolen etter den andre vakrere enn den forrige. Så sier hun plutselig : VENT!!! Jeg bare må hente en kjole vi ikke har hengt ut ennå, akkurat kommet inn. Hun løper ned i kjelleren, og kommer tilbake med den vakreste kjolen jeg noen gang har sett!! En vakker Pronovias 08 kjole!! Og den satt som et skudd, og jeg følte meg som en prinsesse. :rødme: Så nå tror jeg det var en mening med at den forrige kjolen ble ødelagt, for jeg likte den forrige, men denne ELSKER jeg!!!! Nå vet jeg hvordan det er å falle for en kjole... :dåne: har bare gått rundt å smilt etter jeg var der og det smilet har satt seg fast!!! Jeg skal lete etter link med bilde av kjolen, men rekker ikke det nå.. Skal ut og spise tapas med forloverene våre og ett annet vennepar. Må jo feire litt...hehe..er jo bursdagen til en annen vi skal feire, men jeg kan jo feire litt for meg selv også Ha en strålende dag alle sammen!!!!! Endret 30. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2008 #531 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Så utroooolig bra :juhu: :juhu: gratulerer masse masse :juhu: :juhu: så bra at det ordnet seg :hoppe: gleeeder meg til å se bildet :juhu: :juhu: ny kjole :juhu: :juhu: :kose: Endret 30. juni 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #532 Del Skrevet 30. juni 2008 Tusentakk for feiring Miso!!! Har feiret selv i kveld For en herlig dag det ble!!! Sender deg PM med link til kjolen! Hvordan skal dere pynte salongbordene? På samme måte som der man spiser middag? Vi må ta oss en prat med de som skal fikse blomstene våre snart vi også. Skal dere ta med dere oppsatsene til lokalet? Vi pynter de på samme måte som middagsbordene, det bli litt shabby chic stil, tror jeg det heter Vi skal ha glass i ulike høyder med blomstene i, perler og eføy på bordet rundt blomstene. Og ja, vi tar med oppsatsene til lokale og pynter med de på en eller annen måte. Nå har vi tenkt å lage oppsatsene til kirken selv i stedet..det sparer vi 2000,- på!! Det kommer god med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. juni 2008 #533 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) B-R-E-A-T-H-T-A-K-I-N-G :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Tør jeg spørre hva vidunderet koster?? Endret 30. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #534 Del Skrevet 30. juni 2008 B-R-E-A-T-H-T-A-K-I-N-G :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Tør jeg spørre hva vidunderet koster?? :rødme: :rødme: :rødme: Det var like før jeg ikke turte å spørre, hadde liksom regnet med ca en dullion...hehe.. Men den koster 12 300,- kr! Synes ikke det er så ille. Også så tykt og godt stoff, og alt er så gjennomført og vakkert...Elsker kjolen min!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 1. juli 2008 #535 Del Skrevet 1. juli 2008 Ååååå så bra ! Nå ble jeg glad Er det mulig å få se kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. juli 2008 #536 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjolen var bare helt fantastisk utrolig nyyydelig! :love: Gleder meg til dere gifter dere og vi får se bilder fra DAGEN! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2008 #537 Del Skrevet 1. juli 2008 Åh...den var NYYYYDELIG :dåne: :dåne: :dåne: Skjønner veldig godt at du falt pladask, den var sååå utrolig nydelig!!! gleder meg til å se bildet av deg med den på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juli 2008 #538 Del Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer så masse med Kjole-funnet ditt! Det bare lyser lykke av hele innlegget der du skriver om kjolen, det var gøy å lese om!!! Kanskje jeg kan snike til meg en titt også, eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juli 2008 #539 Del Skrevet 1. juli 2008 Vil også se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. juli 2008 #540 Del Skrevet 1. juli 2008 åååh *Siri* :rødme: FOR en nyyyydelig kjole!!! Skjønner så absolutt at du falt pladask for den! Og som du da sier, kanskje det var like greit med trøbbelet du har hatt for å få denne følelsen for en vakker kjole! Den var fantastisk fin! Helt enig at Pronovias har veldig godt stoff i sine kjoler Jeg er kjempefornøyd med min Pronovias!! De krøller seg heller ikke, så det er helt topp!! Igjen, fantassssstisk kjole!!! GRATULERER!!!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg