LilleEkorn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 23. juni 2008 Ja, må si jeg ble litt lettet da hun sa det Hun takket meg faktisk for at jeg hadde sagt ifra om ting som ikke var så bra, for det skulle hun ta opp med sine ansatte. Som hun sa ; ingenting som er viktigere enn at mine kunder er fornøyde Nå bare gleder jeg meg til å se kjolen i morgen, og se om flekken er borte da Dere skal få referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2008 #502 Del Skrevet 23. juni 2008 *spent på om flekken er borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. juni 2008 #503 Del Skrevet 24. juni 2008 Håper flekken er borte og at du blir fornøyd med kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juni 2008 #504 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke noe stas å være flekke-guri på bryllupsdagen nei Bare å si i fra hvor skapet skal stå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #505 Del Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk alle sammen Men jeg hadde ikke noen særlig god følelse etter at jeg hadde vært hos salongen idag... Hele nykjole-følelsen er borte :gråte: Hele kjolen er blitt renset.. trodde ikke de trengte å rense hele jeg, når det bare var en flekk.. Og da hadde stivheten i blondene rundt kanten blitt borte, så de krøllet seg liksom litt og det var løse tråder som stod ut her og der.. Ble så skuffet, men klarte ikke få sagt noe. Den skal nå bli satt på en hempe til, og så skulle hun pynte på kantene, og jeg skal dit igjen på lørdag. Da er mamma og lillesøster med, trenger litt støtte..Var der alene idag og da er det liksom ikke så lett å si noe. Er det riktig at jeg føler meg litt snytt.. Det som virket så urolig bra, er nå blitt en salig suppe..Har jo kjøpt en ny kjole, nå føles det ikke sånn.. Er det teit av meg å føle det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #506 Del Skrevet 24. juni 2008 Hørtes dumt ut! Men de ordner den nok vennen, sånn at den føles ny igjen Har de ikke dampa kjolen etter rens :klø: Siden den var litt sånn skrukkete og i det hele tatt?? Uff så trist at det skulle bli sånn, skjønner deg veldig godt jeg Håper det blir bedre på lørdag, hvis ikke så synes jeg faktisk du skal si fra, og om ikke annet få litt avslag i prisen eller noe En gooood sendes din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 25. juni 2008 Hørtes dumt ut! Men de ordner den nok vennen, sånn at den føles ny igjen Har de ikke dampa kjolen etter rens :klø: Siden den var litt sånn skrukkete og i det hele tatt?? Uff så trist at det skulle bli sånn, skjønner deg veldig godt jeg Håper det blir bedre på lørdag, hvis ikke så synes jeg faktisk du skal si fra, og om ikke annet få litt avslag i prisen eller noe En gooood sendes din vei! Tusen takk for god klem Mim, sender en direkte til deg nå : Alt ordner seg nok til slutt. Prøver å la være å tenke på det, men det er jo ikke så lett.. Bare jeg kunne få den skikkelig godfølelsen igjen. Blir jo bare nedstemt av å tenke på det. Skjønner bare ikke hvorfor de måtte rense hele kjolen og ikke bare flekken.. Må ha noen spørsmål klare til lørdag. Har jo med meg en forlover som er klar for litt krig om det trengs Jeg kommer til å klare å si ifra da, om de ikke har klart å pynte på den til da! Uansett; idag har jeg kjøpt 140 sjokoladehjerter med brun folie på til gjestegavene!! De skal ligge i cremefargede chiffonposer, og det kommer til å bli så fint!! Nevnte det for jentene på jobben, og de syntes det var en utrolig koselig gest til gjestene. De hadde aldri fått noe sånt i bryllup, så da frydet jeg meg litt..hehe.. Og i morgen har jeg avtale med blomsterdekoratøren vår, så da skal buketten bestemmes og jeg er så spent!! Har ikke noe klart bilde av hvordan jeg vil ha den. Men det må bli rosa roser av ett eller annet slag. Ikke knallrosa, men duse i fargen, litt gammelrosa buskroser kanskje? Også vil jeg at den skal være liten, og tett i tett med blomster. Litt hvite blomster kanskje, og perler kanskje Også skal den ikke være mye hengete! Bare bittelitt... Tror jeg kommer til å stole helt og fullt på han som skal lage den. Har sett flere han har lget før, og de er utrolig vakre!! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. juni 2008 #508 Del Skrevet 25. juni 2008 Det er gøy å bestemme brudebukett :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, gleder meg til å bestille buketten Hvor mange er det som skal ha brystbuketter...Hmm.. Hva gjør dere? Huff..prøvde å legge meg tidlig for å få skjønnhetssøvnen min, men ble bare liggende å tenke på kjolen og alt rotet.. Har på følelsen at de i butikken ikke vil gjøre så mye for å hjelpe.. Det var liksom som at "da var kjolen betalt, så da trenger vi ikke bry oss!"..den følelsen fikk jeg. Tenk om jeg må begynne å lete etter ny kjole!! Da har jeg lite tid, men kanskje det finnes steder som er villige til å hjelpë. Og flere salonger stenger jo for sommeren.. Hva skal jeg gjøre om noe sånt skjer.. Da blir det en hektisk uke neste uke.. Måtte bare lufte tankene mine jeg.. prøve å sove igjen..skal tidlig opp. Er jo blitt en frustrasjonsdagbok dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. juni 2008 #510 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, gleder meg til å bestille buketten Hvor mange er det som skal ha brystbuketter...Hmm.. Hva gjør dere? Vi har bare knapphullsblomster til de som deltar i vielsen: kjære, forloveren hans og min far som går opp kirkegulvet med meg. Brudesalonger kan være kompliserte ja... jeg også fikk litt følelsen av at når jeg hadde betalt og hentet kjolen, da var jeg borte vekk og da brydde de seg ikke lengre (virket det som!). Jeg skal tilbake denne eller neste helg for å se på litt mer slør og hårpynt og sånt, kan ikke si jeg gleder meg noe særlig... det er så dumt når det blir sånn fordi spesielt brudesalonger skal jo være koselige å gå i!! Man skal jo tross alt gifte seg!! Det er verdens lykkeligste dag for de aller fleste, og kjolen betyr masse for de aller fleste bruder, så jeg syns virkelig de kan anstrenge seg litt.. de er jo tross alt i en servicebransje.. Håper det går fint med kjolen din og at du kan få en godfølelse tilbake igjen! Lov å lufte litt frustrasjoner, det må til iblant :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #511 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja, gleder meg til å bestille buketten Hvor mange er det som skal ha brystbuketter...Hmm.. Hva gjør dere? Hos oss er det mange som skal ha brystbuketter; kjære, hans forlover, morfar (som gir meg bort), stepappa, pappa, brudesven og svigerfar. Jeg lager dem selv så det blir ikke store utlegget Hvordan blir brudebuketten din da? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Tusen takk Tassie Føler liksom at det er litt sånn der Jeg har idag tatt en liten ringerunde til andre salonger og de kan fortelle meg at jeg har blitt dårlig behandlet, og at kjolen min er ikke å regne for ny lengre.. Også har jeg blitt anbefalt å ringe forbrukerrådet om de ikke vil høre i morgen, og for all del så måtte jeg ikke ta med kjolen hjem, for da mister de alt ansvar.. Så i morgen blir det skummelt. Gruer meg.. Nå har jeg jo neswten mistet lysten på å ha den kjolen også, bare pga historien rundt.. Men: Jeg hadde en skikkelig opptur da jeg var hos blomsterdekoratøren!!! Han virket så utrolig dyktig!!! Fikk bare en skikkelig godfølelse der; veldig betryggende. Så buketten min blir slik: halvkule med avalanche roser og blekrosa buskroser, med mykt heng av sølvtråder meg blomster i og hjerteranke. Det skal også være noen hvite orkideer, men ikke av den vanlige som blir brukt, men en mindre type. Over hele buketten skal det være sølvtråder, med perler og glassdråper. Inne i noen av rosene skal det bli festet perler eller stener. Også blir det buskroseknupper inni mellom.. :rødme: Høres fin ut ikke sant? I tillegg blir det 4 brystbuketter, og 2 store oppsatser til kirken med hvite strå, bjørnegress, hvite roser og marthaliljer. Pluss roseblader.. Også bestilte vi blomster til lokalet, hvite roser, blekrosa buskroseer, eføy og stor brudeslør. Dette skal stå i ulike glass 3 og 3, med perler og eføy mellom glassene :rødme: Tror det blir veldig gjennomført og vakkert.. Også fikk vi en koselig nyhet igår!! Mine foreldre sponser oss med 20 000 kr!!! Snille mamma og pappa Verdens beste er de!! Endret 27. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 27. juni 2008 #513 Del Skrevet 27. juni 2008 Stakkars deg, så mye styr med kjolen din.... håper alt ordner seg i morgen . Skjønner godt at du blir skuffet, det viktigste for deg er at kjolen er perfekt. Men det ordner seg nok for snille jenter. Brudebuketten høres kjempelekker ut! Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. juni 2008 #514 Del Skrevet 27. juni 2008 Det var veldig lurt av deg å ringe litt rundt og høre, så har du bedre utgangspunkt imorgen Ville innom og ønske deg veldig masse lykke til!! :klemmer: :klemmer: Skal krysse fingrene for at alt går i orden for deg og at du kan få igjen lykkerusen en brudekjole skal gi deg! Og den brudebuketten (og alt annet av blomsterdekorasjoner) hørtes helt nyyydelig ut!! Blekrosa buskroser er kjempefint :rødme: Lykke lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. juni 2008 #515 Del Skrevet 28. juni 2008 Ikke noe gøy med alt det som skjer rundt kjolen din... Men det var jo mye annet bra som skjer også da! :juhu: Vi får tenke på det positive :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Tusen takk Pinkybride, Tassie og Pysepus. Nå sitter jeg og er skikkelig nervøs..har klump i magen for å si det sånn. Vi skal dit kl 11, forloveren min kommer og henter meg.. Lover dere full rapport senere idag! Gruer meg.... og ja Pysepus, man må klare å fokusere på det positive! En helt nydelig kjole den dagen skal jeg klare å ordne uansett! Det skjer jo så mye annet fint, så det er viktig å tenke på det oppi alt annet! Masse til dere alle!! Endret 28. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #517 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei du tenkte bare jeg skulle stikke innom å gi deg en håper alt ordner seg med kjolen og at du får en god følelse igjen!! syns også at brudesalonger bør skjerpe seg når det gjelder service, det er den viktigste dagen i en bruds liv og da trenger man flinke og hyggelige mennesker som vet hva de driver med!! håper virkelig at det ordner seg Buketten din høres utrooolig nydelig ut :rødme: håper virkelig at vi får se bildet av den når du eventuelt har det Uansett hva som skjer, så kommer du til å være en nyyydelig brud så det så tenker på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 28. juni 2008 #518 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg håper virkelig at det ordner seg med kjolen din! Når man bruker mange tusen på en ny kjole, så må man kunne forvente at den faktisk ser ut som den er ny. Hvordan skal dere pynte salongbordene? På samme måte som der man spiser middag? Vi må ta oss en prat med de som skal fikse blomstene våre snart vi også. Skal dere ta med dere oppsatsene til lokalet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 28. juni 2008 Tusen takk Miso og Veslejenta Vel, nå har jeg kommet hjem, og saken er at jeg nå står uten kjole til den store dagen og jeg har 2,5 mnd på å finne en ny! Når vi kom dit, satt damen å klippet på kjolen min...og det første jeg så var en ny lilla flekk!! Blondene var like rufsete. Forloveren min tok på seg drittsekk-rollen, og jeg begynte å gråte..lillesøster lette etter flere feil, og fant de.. Faktisk så hadde den revnet i stoffet bak.. Jeg skal skrive mail, og kreve pengene tilbake i morgen, vil gjøre det skriftlig. Damen butikken var enig i at den ikke var pen lenger..men ville bestille ny til meg..nope.. Nå må jeg dra! Skriver mer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2008 #520 Del Skrevet 28. juni 2008 Huff vennen, dette var forferdelig å høre!! Dumme dumme teite kjerrig :kjefte: Det var bra forloveren din og lillesøsteren din kjeftet!! Huff!! Får så vondt av deg!! Hvilken salong var dette, kan jeg spørre om det?? Du får kreve pengene igjen!! syns uansett at du skal la kommende bruder få vite om dette!! Sender deg masse masse og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg