LilleEkorn Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 12. juni 2008 Eg har ikkje sett kjolen din sant? Er det mulig å få ein titt :-D Supert at det ordna seg med den flekken og at du får den rensa, skulle vel berre mangle! Klart du skal få se Glow Hei!! I tilfelle du ikke er innom og leser i min dagbok stikker jeg innom her for å si TAKK for tipset om Atelier Diagonal!!!! :bukke: Likte kjolene kjeeeempegodt, og skal få til en kikk i real-life snarest!!! Og duuuu? Når jeg først er innom her måtte jeg jo lese litt... og ser at noen har vært så superheldige å få se kjolen din?? Er det mulig å få en ørliten titt??? Er ikke de kjolene nydelige!! Helt fantastiske!! Også tror jeg ikke det er så mange stedene som selger de, så det gjør de mer unike!! .. Klart du skal få se drømmekjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #462 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er bare å komme og titte! Skal ikke se bort ifra at jeg titter ned på dere fra galleriet, og tørker bort noen små tårer.. Ooh, kjolebilder? Jeg har sendt deg kjolebilder nå forresten Takk for bilder Og sender bilder tilbake jeg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 12. juni 2008 MISO JAAAAA!!! Bare 3 mnd om ca 50 min.. Herregud så sinnsykt fort tiden går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2008 #464 Del Skrevet 13. juni 2008 :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: :banantroll: :juhu: Visste du forresten at det er 3 mnd igjen idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. juni 2008 #465 Del Skrevet 13. juni 2008 :hjerte: :love: :hjerte: 3 små mnd igjen *Siri* :hjerte: :love: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 13. juni 2008 #466 Del Skrevet 13. juni 2008 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :kaklehone: :hoppe: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 13. juni 2008 #467 Del Skrevet 13. juni 2008 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :kaklehone: :hoppe: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #468 Del Skrevet 13. juni 2008 :hjerte: :hjerte: 3 månder!! :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. juni 2008 #469 Del Skrevet 13. juni 2008 3 måneder igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #470 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) ååå..så koselig at dere feirer med meg alle sammen!!! Masse gode klemmer til dere!! 3mnd igjen til ...det går så sinnsykt fort!!! Endret 13. juni 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. juni 2008 #471 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) 2 mnd og 30 dager Endret 14. juni 2008 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 14. juni 2008 Savner kjære :gråte: ...han er på hyttetur med gutta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2008 #473 Del Skrevet 14. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. juni 2008 #474 Del Skrevet 14. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. juni 2008 #475 Del Skrevet 16. juni 2008 Takk for bilder!! Nyyydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. juni 2008 #476 Del Skrevet 16. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 16. juni 2008 Takk for bilder *Siri* Det var ein flott kjole og en kledde deg veldig godt :-D Tusen takk Glow!! Gleder meg sånn til å ha den på en hel dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 16. juni 2008 Takk for bilder!! Nyyydelig!!! Tusen takk Cypress :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 16. juni 2008 ...og takk for trøst mens kjære var borte Mim, Pysepus og Miso! Det hjalp ..har begynt å tenke på noe..nemlig navnendring. Jeg skal jo ta kjæres etternavn, men har ikke sendt inn sjema for det. Fordi vi har bestilt bryllupsreisen i mitt gamle etternavn. Gjør det noe om jeg ikke endrer navn før etter vi har giftet oss? Sånn med tanke på vielsesattesten og sånn? Eller har det bare noe å si i folkeregisteret? Er ikke helt inne i de greiene der gitt.. Og prøvepapirene har vi jo fått tilbake og det er jo greit. Må jeg sende de til presten med en gang eller holder det at han får den en mnd før? Også hører jo ikke presten til i den kirken vi skal gifte oss, er det da presten eller kirken som skal ha den?? blir helt forvirra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #480 Del Skrevet 16. juni 2008 Og prøvepapirene har vi jo fått tilbake og det er jo greit. Må jeg sende de til presten med en gang eller holder det at han får den en mnd før? Også hører jo ikke presten til i den kirken vi skal gifte oss, er det da presten eller kirken som skal ha den?? blir helt forvirra jeg.. Signerer denne Skjønner ikke hvorfor alt sånn skal være så avansert Heldigvis er den ene forloveren min gift og kan svare meg på mine 10000 spørsmål imorgen Kan skrive referat til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg