Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Eg har ikkje sett kjolen din sant? Er det mulig å få ein titt :-D

Supert at det ordna seg med den flekken og at du får den rensa, skulle vel berre mangle!

Klart du skal få se Glow :)

Hei!!

I tilfelle du ikke er innom og leser i min dagbok stikker jeg innom her for å si TAKK for tipset om Atelier Diagonal!!!! :bukke:

Likte kjolene kjeeeempegodt, og skal få til en kikk i real-life snarest!!! :danse:

Og duuuu? Når jeg først er innom her måtte jeg jo lese litt... og ser at noen har vært så superheldige å få se kjolen din?? Er det mulig å få en ørliten titt??? :sjenert:

Er ikke de kjolene nydelige!! Helt fantastiske!! Også tror jeg ikke det er så mange stedene som selger de, så det gjør de mer unike!!

.. Klart du skal få se drømmekjolen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å komme og titte! :)

Skal ikke se bort ifra at jeg titter ned på dere fra galleriet, og tørker bort noen små tårer..

Ooh, kjolebilder? Jeg har sendt deg kjolebilder nå forresten ;)

Takk for bilder :) Og sender bilder tilbake jeg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skaal::danse::hoppe: :banantroll: :danser: :juhu: :kaklehone::skaal::danse::hoppe: :banantroll: :danser: :juhu: :kaklehone::skaal::danse::hoppe: :banantroll: :danser: :juhu:

Visste du forresten at det er 3 mnd igjen idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå..så koselig at dere feirer med meg alle sammen!!! Masse gode klemmer til dere!!

:hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt:

3mnd igjen til :bryllup:

:hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt::hjerte::hjerter_rundt:

...det går så sinnsykt fort!!!

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Takk for bilder *Siri*

Det var ein flott kjole og en kledde deg veldig godt :-D

Tusen takk Glow!! Gleder meg sånn til å ha den på en hel dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og takk for trøst mens kjære var borte Mim, Pysepus og Miso! Det hjalp :)

..har begynt å tenke på noe..nemlig navnendring. Jeg skal jo ta kjæres etternavn, men har ikke sendt inn sjema for det. Fordi vi har bestilt bryllupsreisen i mitt gamle etternavn. Gjør det noe om jeg ikke endrer navn før etter vi har giftet oss? Sånn med tanke på vielsesattesten og sånn? :sjenert: Eller har det bare noe å si i folkeregisteret? Er ikke helt inne i de greiene der gitt..

Og prøvepapirene har vi jo fått tilbake og det er jo greit. Må jeg sende de til presten med en gang eller holder det at han får den en mnd før? Også hører jo ikke presten til i den kirken vi skal gifte oss, er det da presten eller kirken som skal ha den??

blir helt forvirra jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Og prøvepapirene har vi jo fått tilbake og det er jo greit. Må jeg sende de til presten med en gang eller holder det at han får den en mnd før? Også hører jo ikke presten til i den kirken vi skal gifte oss, er det da presten eller kirken som skal ha den??

blir helt forvirra jeg..

Signerer denne :Nikke:

Skjønner ikke hvorfor alt sånn skal være så avansert :sukk: Heldigvis er den ene forloveren min gift og kan svare meg på mine 10000 spørsmål imorgen :hoppe: Kan skrive referat til deg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...