Gå til innhold

Til dere som er flinke til å tyde drømmer:


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ButtHead

Jeg har drømt en del ganger at kjæresten min er utro. Synes det er veldig rart, for han er absolutt ikke typen til å kunne være utro,og jeg er heller ikke spesielt redd for at han skal være utro. Derfor synes jeg det er veldig rart at jeg drømmer disse drømmene gjentatte ganger. Noen som vet?

Det er jo ikke akkurat noen koselig drøm.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Piss åff keik: Du har sannsynligvis en ubevisst frykt for å bli forlatt/sveket. Kan du huske om du har hatt tapsopplevelser i barndommen?

:freudmodus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTRO:

Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe.

Ser ut som at du kan ta det med knusende ro. :wink:

[url=http://www.droemmetydning.com/]DRØMMETYDNING kan du gjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead
hvordan reagerer du i drømmen på utroheten hans..?
I drømmen blir jeg helt knust og kan ikke skjønner hvordan han kan gjøre sånt mot meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har hørt at dersom en i et forhold har det veldig kjedelig... (vet ikke om dette er tilfelle her) så får en ubevisste ønsker om spenning uansett negative eller positive som får utslag i drømmer. Kanskje det er noe slikt? Det er iallefall det jeg hadde tenkt om jeg hadde drømt noe slikt, eller kanskje at en har lyst på litt forandring. Trenger ikke ønske det i form av noe slikt på ordentlig, men det blir kanskje et symbol på forandring?

Er kjæresten din veldig trofast, lojal og stødig, kanskje du ønsker han var mer flytende, mer vill? Eller kanskje dersom du er veldig knyttet til kjæresten så sier drømmen at du egentlig burde vært mer selvstendig?Liksom at du ønsker noe skjer som kan få dere til å bli individualiserte istedetfor et par....

Jeg vet ikke jeg helt, kanskje dette bare blir noe menigsløst babbel...men dette er iallefall hva jeg hadde tenkt dersom jeg hadde drømt det. Jeg selv drømmer forøvrig ikke at kjæresten min er utro, men har hatt noen drømmer om at jeg er utro...

Hva betyr nå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ButtHead
Syntes du noe av det jeg skrev kan stemme, Alternative??
Nei, jeg vet ikke helt..er nok heller en frykt som ligger i underbevistheten min kanskje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg også drømmer at min sambo er utro. Senest i natt drømte jeg det. Våkner av at jeg gråter i søvne....og ofte tar det litt tid før jeg kommer over selve drømmen. Ikke noe kjekt med slike drømmer nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har dårlig samvittighet for noe. :wink:

hehe...pleier du ikke alltid å skrive det? Til alle tolkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg poengterte det som var sitert ovenfor som er hentet fra linken, som også er ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I et tidligere forhold,(hvor jeg var helgependler) drømte jeg at samboeren var utro. T.o.m med hvem og hvor! Det pleide selvfølgelig å være ubehagelige drømmer, som endte med at jeg våknet. Så da hva klokken var..Lenge etter samlivsbruddet kom vi i snakk om drømmer, fortalte da om mine ekle mareritter, om tid,sted og dato..Han benektet ikke mine historier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest: Sanndrømthet er et sjeldent fenomen. Når vi drømmer fortolker underbevisstheten vår verden, gir den andre - og irrasjonelle - uttrykk. Jeg utelukker ikke at du er det man kaller sanndrømt, men jeg tror likevel Alternative kan slappe av. Selv om Alternative drømmer at kjæresten er utro, trenger ikke dette å være et varsel om at han er det i virkeligheten.

Alternativ: Det viktigste er at du tar tak i hva du føler når du drømmer denne drømmen. Siden det er en gjentagelsesdrøm, altså at du drømmer den flere ganger, er det tydelig at underbevisstheten din forsøker å fortelle deg noe.

Jeg avviser også tolkningen til Midnattsol (fra drømmeleksikonet) om at det å drømme at han er utro, betyr at han alltid vil være trofast. En drøm sier INGENTING om hvorvidt han vil være utro eller ikke i fremtiden. Jeg er veldig kritisk til tolkninger som prøver å tillegge drømmer slike betydninger, altså som ser på drømmer som spådommer.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg noe mer konkret enn dette. Men jeg vil gjerne gi deg en lenke til et veldig bra nettsted: http://www.dreamdoctor.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mine drømmer var nok feilplassert, så håper ikke noen tok dem bokstavelig!

Ja det er et sjeldent fenomen, og det som er rart er at det helst er "negative" ting jeg er sanndrømt om. Bra det ikke skjer så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...