Gå til innhold

Utfordring til dere!


Kitsune

Anbefalte innlegg

Startet dagen med å slå ned ovnen og varmekabelen med èn grad. De sier jo at det teller, både for miljøet og for strømregningen.

I tillegg tror jeg ikke at man egentlig merker den graden så mye på kroppen.

Slår du ned temperaturen med en grad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ingen ovner, men vi kan bli flinkere på å skru ned varmekablene. (Men vi kan ikke skru dem for mye ned siden vi ikke har tørketrommel og bruker den varmen til å tørke klær).

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært opp til meg, så hadde det vært betraktelig kaldere her. Men med en nesten nyfødt og en frossenpinn av en ettåring, så går det ikke. Jeg prøver av og til, men da blir det bare grininga. Og i tilfelle dere lurer så nytter det ikke å kle på dem, jeg kan ha på ettåringen 3 lag med ullklær, og hun er likevel kald.

Til gjengjeld har vi nattsenking på stua, og dagsenking på de andre rommene. På stua fyrer vi med ved hele dagen, så det er sjelden det brukes noe strøm der.

De største strømslukene er soverommene hvor småungene sover og badet, og det er lite å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg bur i eit burettslag fullt av pensjonistar, og dei klagar og syt viss ikkje sentralfyringsanlegget produserer 28 grader. Ikkje kan dei teke omsyn til andre heller, så vi går no her i shorts midt på vintaren og luftar så godt vi kan, skulle gjerne hatt det litt kaldare, eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...