Gå til innhold

Har dere en ønskeliste av plasser dere vil besøke?


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan velger dere hvor dere ønsker å dra på tur? Har dere en ønskeliste av byer/land/aktiviterer som dere ønsker å besøke/gjennomføre?

For min del har mange av turene vært litt "tilfeldige". Slik som når en venninne til kona sa hus skulle til Kilimanjaro. Jeg hadde ikke tenkt over dette før men jeg ble med for det hørtes ganske spennende ut :-)

Mitt nye må er å klatre i masten på Macau Tower hvis jeg noen gang kommer dit. Det ser skikkelig spektakulært ut. Og med litt høydeskrekk burde dette være noe som får adrenalinet til å strømme :-) Har også sett at det blir organisert gåturer på brua i Sydney. Det å ser ganske kult ut.

http://www.macautower.com.mo/eng/images/ad...sterclimb_6.jpg

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler om bildebruk.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Jeg har en "milelang" mental ønskeliste over reisemål. Men hva vi ender opp med å gjøre hver gang vi drar på tur er relativt tilfeldig. Det handler også mye om tid på året, økonomi og hva vi føler mest for akkurat der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst til å reise til Filippinene, men foreløpig har det vært for mye uroligheter der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ønskelisten over lange turer er Argentina på topp akkurat nå.

Når det gjelder kortere turer, så hiver jeg meg på de nye tilbudene som oftest.

Bor i Stavanger og har erfart at mange direkte avganger varer bare en sesong eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange steder jeg ønsker å dra, men blir som regel litt på impuls. Av steder jeg ønsker å dra akkurat nå er Japan, for å besøke en venn, Afrika, eneste kontinentet jeg ikke har vært på ennå, transsibirske jernbane, har vært en tanke lenge, Russland, Chile, for å besøke tanta, osvosvosv :) Deilig å tenke på så mange flotte steder en kan dra til og så mange muligheter en har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seychellene

Maldivene

Mexico

Hawaii

Sør-afrika

Brasil

Tahiti

Mauritius

Pantelleria

Er noen av mine ønsker. *Drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamaica

Nigeria

Japan

Sicilia

St Lucia

New York

India

Brazil

Paris

Thailand

Mexico

Kenya

Atlanta

Florida

sørlige Frankrike

sørlige USA generelt..

:sol:

Endret av Munachimso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av reisene vi har drømt om skal realiseres i år. Først på vårparten to uker til Cuba, og i sommer 3 ukers telt/bilferie med endelig mål Kroatia.

Ellers måtte vel toppen av alle ferieønsker for min del, vært å besøke Maccu Picchu, alene sammen med Helten min, helt uten andre turister overhodet. Små, duggvåte og helt alene på toppen der. Altså umulig :/ (drømme drømme sukk)

Har noen drømmeferier som gjerne vokser seg som ønske over flere år. Mens småturene (f.eks. storbyferier) ofte er mer tilfeldig og plopper opp når undertegnede kjeder seg på nettet..;) Finner favoritter, men liker variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...