bizzy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #2322 Skrevet 5. oktober 2005 Hanni: Der var det kommet ny melding samtidig som jeg skrev innlegg jo! Ikke lenge igjen nå!!!!!! Tyttebæret: Takk! Varmer veldig med hilsener!!! Lurer litt på hvordan jeg skal klare å sove i natt, når jeg vet hva som skal skje klokken 08.30 i morgen Gleder meg, og gruer meg litt, er redd for at det skal bli vanskelig å få igang fødselen, og har et pittelite håp om at kroppen skal klare det selv i løpet av det neste døgnet
Klips Skrevet 5. oktober 2005 #2323 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Spennende er det uansett Duh, nå er han her!!! Rett rundt hjørnet Endret 5. oktober 2005 av Klips
Ionaa Skrevet 5. oktober 2005 #2324 Skrevet 5. oktober 2005 For tiden er tom mannen inne og sjekker av og til om det skjer noe med deg og lillegutt. Han begynner også å bli utålmodig og har masse medfølelse for dere som må vente så ille lenge. Om jeg hadde fått 4 uker av ditt svangerskap hadde begge guttene kommet innenfor termin Krysser fingrene for at det snart skjer noe på egenhånd. Om du ikke føler at sex hjelper så skal noe greier i sæden til mannen virke på samme måte som modningspillene. Men dette vet du sikkert allerede.
jolie Skrevet 5. oktober 2005 #2325 Skrevet 5. oktober 2005 Nå drar jeg på jobb snart, så vil ønske deg lykke til med fødselen mens det enda er sjans for at du leser det! I morgen er du mamma Jeg er helt sikker på at han var verdt å vente på, den lille rampegutten
bizzy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #2326 Skrevet 5. oktober 2005 Klips: Nesten nødt til å innse at jeg snart blir mamma ja Sommerfugler i magen!!!! Ioona: Du skulle mer enn gjerne fått 4 uker av meg ja Nå kommer mannen og henter meg og kjører meg ut til Lagunen så skal jeg til frisøren! Må jo benytte sjansen mens jeg har den Og så kan jeg kanskje klare å slå ihjel en halvtime eller to på senteret etterpå... Er jo ikke akkurat superspennende der, men garantert mer givende enn sofaen - tror jeg! Kan jo se på barselgave til søsteren og det lille tantebarnet Bare 18 timer til igangsetting
bizzy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #2327 Skrevet 5. oktober 2005 Jolie: Sneik deg inn i mellomtiden der gitt Tusen takk, og ja han er nok garantert verdt ventetiden Tihi.. masse sommerfugler i magen altså, gikk plutselig opp for meg hvor nære jeg faktisk er.. Passe treig i oppfattelsen
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. oktober 2005 #2328 Skrevet 5. oktober 2005 Grattis som tante! Nå må Bizzybaby skynde seg ut og bli fetter!
Dødspingvinen Skrevet 5. oktober 2005 #2329 Skrevet 5. oktober 2005 Heia Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din i løpet av de siste to dagene. Det var så gøy å lese Nå sitter jeg her å krysser fingrer og tær for at lillegullet skal finne ut at han vil ut å hilse på verden snart. Om han ikke finner det ut av seg selv, så har han i hvertfall ikke noe valg i morgen. Gleder meg til å lese om gullet ditt når du har fått hilst på han Lykke til
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2005 #2330 Skrevet 5. oktober 2005 Hei Bizzy! Nå er det ikke lenge igjen til du får møte babyen din! Skjønner at du er veldig lei nå... men så artig at de små fetterne blir så like i alder, de kommer nok til å ha mye glede av hverandre i årene som kommer! Lykke til i morgen, dette klarer du!
Siam Skrevet 5. oktober 2005 #2332 Skrevet 5. oktober 2005 Lykke, lykke til i morgen. Jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått, og hvor fantastisk du har det sammen med den lille gutten din!
magnhild Skrevet 5. oktober 2005 #2333 Skrevet 5. oktober 2005 Masse lykke til!! Håper det går fort og greit!! Er så spent på å høre og se og lukte og kose!! :D
Gjest Madden Skrevet 6. oktober 2005 #2334 Skrevet 6. oktober 2005 Masse lykke til i dag Bizzy!! Tenk...i dag kommer endelig den etterlengtede pergobabyen!!!! :hoppe: Skal tenke masse på dere i dag! Håper at alt går raskt og greit!!! Stooooor fra Madden
Ionaa Skrevet 6. oktober 2005 #2335 Skrevet 6. oktober 2005 Lykke til idag!!! Vi er mange her inne som heier på deg (som om det er dèt du tenker på midt i fødselen ) Bizzy-baby : vi gleder oss til å treffe deg!
ny dag Skrevet 6. oktober 2005 #2337 Skrevet 6. oktober 2005 Tenker masse på deg Lykke til i dag. Nå kommer guttebabyen snart Klemmer fra meg
Gjest Mayamor Skrevet 6. oktober 2005 #2338 Skrevet 6. oktober 2005 Snart er du mamma! :grine2: Tenker masse på deg. Klem fra Mayamor
Hermione Skrevet 6. oktober 2005 #2339 Skrevet 6. oktober 2005 No er du sikkert godt i gang! Lykke til!
Furstina Skrevet 6. oktober 2005 #2340 Skrevet 6. oktober 2005 Lycka till Bizzy - jag ser fram emot uppdatering men det är nog ingenting emot hur ni ser fram emot att möta babyn!
Fremhevede innlegg