meta Skrevet 29. september 2005 #2281 Skrevet 29. september 2005 Bare innom for å ønske deg masse masse lykke til i morgen tidlig om det ikke skjer noe før den tid. Heia baby heia baby!! Komme ut nå!!
bizzy Skrevet 29. september 2005 Forfatter #2282 Skrevet 29. september 2005 Cielo: Ikke noe nederlag å føde på den vanlige fødeavdelingen, mer skuffelsen over å evnt. ikke ha valget Men fødselen kan jo absolutt bli en fantastisk opplevelse uansett avdeling Meta: Takk takk Ingen tegn til snarlig fødsel foreløpig så jeg er ganske så spent på morgendagen, men regner ikke med å bli igangsatt på første overtidskontroll... Må mentalt forberede meg på fødsel en gang til neste uke Har bestemt at hvis det ikke skjer noe innen i morgen skal vi ut å spise på et eller annet sted vi ikke har prøvd før og skeie helt ut! Må jo virkelig ha fortjent å skjemmes bort litt begge to nå som vi har ventet såååå lenge på action her Ikke det at jeg pleier å ha problemer med å finne grunner til å skeie ut
~Capricorn~ Skrevet 29. september 2005 #2283 Skrevet 29. september 2005 Superstoooor klem til deg Ville bare innom å si at jeg tenker masse på deg!!
bizzy Skrevet 30. september 2005 Forfatter #2285 Skrevet 30. september 2005 T+12 Capricorn: Stooor klem tilbake Lisemor: Jaja er her enda jeg... Var på overtidskontroll i dag og lillegutt har det supert han. Ingen tegn til fødsel her nei Men ble i allefall røsket litt så er det bare å håpe at det hjelper litt i allefall.. Har ny overtidskontroll Mandag kl. 08.15 Æsj, litt skuffa over at det ikke var noe tegn til at han snart vil ut, bortsett fra at blodtrykket har rast opp til normalt nivå i løpet av siste uken. Kunne visst være et tegn på at ting snart kunne skje... kanskje Dagens tall: Uke: 42+0 Vekt: +0 (totalt +11) BT: 110/80 Urin: Glukose 2+ Ødem: 0 Leie: HB (bevegelig og festet annenhver gang.. Men godt nok nede i bekkenet til at det ikke var noe å bekymre seg for dersom vannet skulle gå)
magnhild Skrevet 30. september 2005 #2286 Skrevet 30. september 2005 Nei du får ikke gå til mandag altså!! `Bizzybaby!!! Nå må du komme ut altså!!! {{{{{{{{{{{{{{{{{{{føøøødeeeee}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
Moonchild Skrevet 30. september 2005 #2287 Skrevet 30. september 2005 Og jeg som hadde regnet med at babyen din var på plass innen jeg kom hjem. På den andre siden kan det godt hende at litt røsking gjør susen. Og BT som stiger er også tegn på at fødsel er på vei. Så får jeg bare slenge over en hel <<<<<<<<<<<<MASSE FØDEVIBBER>>>>>>>>>>>>>> Så får jeg bare beklage at jeg snek i køen, altså...
Ionaa Skrevet 30. september 2005 #2288 Skrevet 30. september 2005 Håper lillegutt snart bestemmer seg for å flytte ut av hybelen sin jeg. Vi satser på at røskingen har hjulpet litt på. Ha en god helg..tenker på deg!
Siam Skrevet 30. september 2005 #2289 Skrevet 30. september 2005 Nei, bizzy-baby! Nå må du komme ut!! Kos dere masse på restaurant hvis det ikke skulle skje noe! Det blir leenge til neste gang.
jolie Skrevet 30. september 2005 #2290 Skrevet 30. september 2005 Nå er jeg inne og maser litt.. Skal han komme ut snart eller? til deg. Tenker du er sånn passe lei av å vente. Men aller helst håper jeg at fødselen er godt igang akkurat nå!
Gjest Mayamor Skrevet 1. oktober 2005 #2291 Skrevet 1. oktober 2005 Så det ble oktoberbaby likevell... Jeg har fått samboer til å følge med deg de siste dagene siden jeg ikke er helt i form. Så jeg har vært oppdatert. <<<<<<<<<<<vibber>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Med Aleksander gikk jeg 16 dager over. Med Andreas vet jeg ikke hvor lenge jeg ville gått dersom jeg ikke ble satt i gang. Men han er født 5 dager etter termin. Jeg vet akkurat hvordan du har det! Håper og se deg og lille prinsen snart. Varme klemmer fra Mayamor
bizzy Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter #2292 Skrevet 1. oktober 2005 T+13 Magnhild: Håper det skjer noe i løpet av helgen ja.... Moonchild: Tusen takk for føde vibber!!!!! Lillegutt har visst goood tid... ligner på pappan sin der Han har alltid kjempegod tid uansett, mens jeg liker å være tidlig ute... Blir spennende å se hva han har arvet fra meg Ioona: Siam: Koste oss med restaurant, kveldstur i byen og en liten kafétur i går Håper egentlig at det var siste gang på en stund vi får gjort det... Jolie: Passe lei, er nok ganske beskrivende ja Men ingen fødsel på gang enda.. Men han kommer nok snart, er jo begrenset hvor lenge han får lov til å bli der, så jeg håper nå på å være mamma i løpet av uken Rart å tenke på faktisk! Mayamor: Takker for vibber Blir visst oktoberbaby ja! Får bare håpe han kommer før kusinen/fetteren sin Kommer til å bli lovelig snurt om mellomstesøsteren som hadde termin 3 uker etter oss sniker i køen Er veldig klar for å kunne vise frem prinsen min snart ja!!!!! Koste oss på restaurant i går, og gikk en liten luftetur i regnet før vi avsluttet byturen med kake og kaffe på "akvariet" før vi leide oss film på veien hjem. En Skikkelig helaften liksom Men da vi kom hjem ble jeg plutselig helt skutt og måtte kaste inn håndkleet Mannen så film alene.. I dag har vi allerede hatt 3 telefoner fra bekjente som tror vi har glemt å fortelle om fødsel... Vet ikke helt om jeg skal le eller grine faktisk.. Men det er jo koselig at de bryr seg da Minstesøstern hadde forsøkt å ringe meg i går på mobilen, men den hadde jeg med vilje lagt igjen hjemme, så hun hadde ventet en stund før hun ikke lenger klarte å vente og bare måtte ringe mannen. Vi satt på kafeen og jeg hørte en meget opphisset stemme i det mannen tok telefonen; "Er jeg blitt tante nå?????" Overdøvet summet fra bordene rundt oss faktisk Og ikke vanskelig å høre skuffelsen da mannen fortalte at vi bare hadde vært ute og spist. Hun er nå søt da Minst like spent og utålmodig som meg!
Siam Skrevet 1. oktober 2005 #2293 Skrevet 1. oktober 2005 Stakkars deg, skjønner deg godt om du er grundig lei av ventingen nå. Men det er i alle fall ikke lenge igjen nå, det er helt, helt sikkert! Ha en riktig så fin lørdagskveld.
Moonchild Skrevet 2. oktober 2005 #2294 Skrevet 2. oktober 2005 Det at folk begynner å bli like utålmodig som deg mot slutten er nok ganske vanlig. Har fått mange "pussige" meldinger mot slutten, som jeg nok skjønte ble sendt for å se om det kom noe svar... Også håper jeg at det ikke kommer noe innlegg fra deg i dag!
bizzy Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #2295 Skrevet 2. oktober 2005 T+14 Siam: Lei er nok litt for mildt tror jeg Men han kan jo ikke få lov til å bli der inne i all evighet heller, så jeg aner en ende på svangerskapet snart Moonchild: Vel her kommer dagens innlegg.. ingen tegn på kommende fødsel her... Må nok innrømme at jeg er grundig lei selv om det går litt opp og ned. Stakkars mannen er noen ganger jeg tar meg selv i å være skikkelig bitch Og i går klarte jeg ikke holde frustrasjonen og tårene tilbake lenger da naboen hadde innflyttningsfest.. Bassdunk som ristet i veggene var ikke det jeg hadde mest lyst til å underholdes av Heldigvis var det vorspiel så det ble stille etterhvert Hadde vært litt for teit å klage på fest på en lørdag, men spørs vel om ikke mannen hadde fått et spark bak om det hadde fortsatt videre utover natten Nå skal sengetøyet til lillegutt strykes og vuggen stilles i stand, har utsatt det for at den ikke skal stå så lenge å støve ned, men nå nekter jeg å tro at det er så mange dagene igjen!! Så da skal nøstebarnskinnet på plass sammen med himmel, sengekant og sengetøy. Kommer til å bli såååååå fint
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. oktober 2005 #2296 Skrevet 2. oktober 2005 Nei nå gir jeg meg over!! Har ikke gullgutten kommet enda? For to netter siden drømte jeg at du fikk gutten din, og han fikk dobbeltnavn - og jeg var helt sjokkert over at dere hadde valgt to så stygge navn som ikke passet sammen!! Heldigvis kjenner jeg dere bedre enn som så!! Lykke til da, vennen! Tenker masse på deg!!!
Ionaa Skrevet 2. oktober 2005 #2297 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg håpa i det lengste at du ville være alt for opptatt idag til å komme inn hit. Men du håpa nok enda sterkere enn med. Han har det litt for bra den lille prinsen...syns ikke han trenger å stresse med å se resten av verden Krysser fingrene for deg...ja du er vel temmelig drittlei
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. oktober 2005 #2300 Skrevet 3. oktober 2005 Var du på den timen...? Eller er du på Storken..? Håper du er på Storken jeg nå! Her i øst skinner solen for deg!
Fremhevede innlegg